3

4.1K 264 194
                                    

***
Jimin Kim Jin Woo gider gitmez , Taehyung'un boynuna atlamıştı... Taehyung neye uğradığını şaşırıp omegayı hızlıca itti...

***
Yazarınızdan...

"Ne yaptığını sanıyorsun!"

Jımin bütün korku feromonlarını ortaya dökmüştü resmen yerde gözleri dolu bir şekilde kafası eğik ağlamamaya çalışıyordu. Asla ama asla böyle bir tepki beklemiyordu. Hızlıca ağağı kalkmaya çalıştı ama canı yanıyordu. Biraz çabalayarak kalktığında Taehyung'un hala onu izlediğini fark etti.

"Ö-özür dilerim alfa. Ben sadec-"

"Sadece ne. Bir daha sakın . Seninle uğraşamam Namjoon'a söyleyeyimde seni Jin'in pansiyonuna bıraksın merak etme rahat edersin."

"A-ama neden?"

"Seninle kalacağımımı düşündün cidden?"

"Yorgunum alfa uzun zamandır yürüyorum , oturabilirmiyim."

"Ah ben ne diyorum sen ne diyorsun. Ve oturamassın evin bahçesinde bir yere otur yeterince büyük değilmi. Evimi senin feromonlarınla dolduramam."

Jimin ağlamamak için kendini zor tutuyordu, çok kötü hissetmişti , neden böyle davranıyordu?.

"Ben senin eşinim alfa. Aynı evde yaşamalıyız. Beni pansiyona falan götüremessiniz , gitmemde."

Jimin birden bütün ağlama hissini ve acısını unutarak yüzü kocaman gülerek bir şekilde alfasına baktı ve:

"Alfa benden sana asla zarar gelmez , ben seni seviyorum."

Bütün kalbiyle hissederek söylemişti 1 sene boyunca ona sevgi beslemişti.

"Pansiyon falan istemiyor musun?"

"Evet alfa."

"Öyleyse şimdi bahçemden bile çık ve ne halin varsa gör."

"İllaki ailem seni ziyarete gelecek alfa. Ama büyük ihtimalle hemen gelmezler 3-4 ay sonra beni bulamazlarsa ne diyeceksin?"

"Ahh ne demeliyim aman tanrım diyecek hiç bir şeyim yok... Ah bir dakika 1 hafta pansiyonda kalıp ben sana ev aldıktan sonra ve evden 3-4 ay sonra getirip kendi evmine getirsem ve sana çeneni kapatmanı söylesem olurmu....Bir düşüneyim. Çok zekice."

"İstemiyorum"

Jimin sinirli olduğunu belirtmeye çalışıtormuş gibi ellerini göğsünde birleştirmiş , kaşlarını çatmıştı ama sadece komik görünüyordu.

"Bu ev artık ikimizin olduğuna göre alfa. Evime girebilirim şimdi çekil"

"Tabikide hayır. Beni sinirlendirmek istemiyorsan sözümü tut."

"Ben bir omegayım tek başıma nasıl yaşıyabilirim?"

"Umrumdamı  sanıyorsun?"

Jimin bu sefer gerçekten ağlayacaktı.

"Bö-böyle yapma alfa.. Lütfen"

"Ah birde çabuk mu kırılıyorsun... Gerçekten pansiyona gitmelisin. Sözümü tut."

"İ-ist-e-emiyorum."

"Ah cidden git ve ağlamayı kes."

"Sen ağlattın...Belki özür dilersen affedebilirim alfa ve evi görmeme izin ver. Lütfen. Bırak biraz dinleneyim ve ev ile ilgileneyim lütfen,"

"Tabikide özür dilemiyorum. Bu kadar kırık olman benim sorunum değil. Evi çok merak ediyorsan bir günlüğüne kal ama feromonlarını kendine sakla."

Delta Leader°VMin•OMEGAVERSEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin