"FIQ.... Kenapa dia tak reply chat aku ye? " Aina bertanya.
"Aku bukan mak dia." balasku dingin.
"Marah pulak! Aku tanya je kot." Aina mula memuncungkan bibir. Aku buat tak tau. Lantak kau, lah minah! Sebab kau lah, aku ngan Danish jauh. Serta merta, aku teringat perkara yang terjadi semalam.....
*****************
Aku mencapai baju Danish yang telah dipakai. Namun, suara yang menahan menghentikan aku.
"Starting from today, kau takyah basuh baju aku. Barang aku, aku punya hal. Barang kau, lantak arr. Janji, kau tak usik barang aku. Terutama phone aku. Aku tak suka." mendatar suaranya.
"Thank god kalau kau dah sedar! Anyway, kau aku punya tapi apesal pompuan lain boleh peluk? Boleh cium?" soalku sinis.
"None of your business." dia memandang aku sekilas.
"Kepala banang kau punya bussines! Kau sedar tak, kau dah ada isteri?! " aku melepaskan geram.
"So? " dia menjongketkan kening.
"Kau boleh tanya so? " aku mengetap bibir.
"Dah tu, kau nak aku cakap ape? I love you? I miss you? Muaahhssss my baby! Camtu?! " dia menjeling tajam. Aku menahan sabar.
"Kau cakap leklok sikit! " aku memandangnya tajam. Pantas, dia mendekati aku. Aku mengundur setapak. Tubuh aku ditolak olehnya sehingga terbaring di atas katil.
Aku cuba menegah namun, mulut aku dicekup olehnya. Bajunya dibuka dan dia hanya memakai seluar pendek.
"Kau melawan? Kau nak sangat ke? Okey, aku bagi ni sebagai lesson untuk kau." senyuman sinis terukir di bibirnya.
Baju aku direntapnya dengan kasar sehingga tercabut. Air mata aku mula mengalir.
"Abang, jangan. Please abang! Fiqa merayu!" Aku menggeleng berkali-kali. Dia tergelak. Pantas dia menarik seluar aku pula.
"Kau nak sangat,aku bagi!" Dia tergelak sinis. Aku cuba menolak dadanya namun Danish seperti orang kerasukan.
Bibirnya mengucup bibir aku dengan rakus. Kemudian, leher aku pula dicari. Aku cuba menolak kepalanya yang semakin rakus mencium dan menggigit leher aku dan meninggalkan hikkies.
"Abang... Jangan..." Aku teresak. Tapi dia langsung tak mengendahkan rayuan aku.
Akhirnya, aku cuma mampu menangis dan menggenggam comforter bagi melepaskan amarah dan menahan kesakitan.
"Bangganya aku. Finally... Nur Afiqa Athira! Kau jatuh jugak dalam genggaman aku. Amacam? Tadi mintak sangat, kan? Best tak?" Sinis dia menyoal sambil menggeselkan hidungnya ke hidung aku. Aku cuma diam. Tak mampu menjawab kerana masih berada di dalam kesakitan. Terpaksa membiarkan ape yang dia nak buat pada tubuh aku.
"Apesal aku tanya kau tak jawab? By the way, kau sedap lah. Body kau cantik. Nanti kalau nak lagi bagitau aku, ye? Atau kau nak seround dua lagi?" Dia tergelak kecil dengan nada sinis. Aku menarik comforter bagi menutup seluruh tubuh aku yang tiada seurat benang pun. Namun, comforter ditariknya dengan kasar. Sekali lagi, dia kerjakan aku. Aku yang sudah sedia lemah dan tidak berdaya cuma mampu menahan dan mencengkam bahunya dengan kuat bagi melepaskan kesakitan.
"Kalau mengandung, pandai pandai lah kau. " bisiknya perlahan di telinga aku setelah dia puas melepaskan nafsu. Perut aku ditepuk tepuknya perlahan. Sempat dia mencium pelipis aku. Telinga aku digigitnya lembut. Pantas dadanya yang kosong tanpa baju aku tolak sekasar yang boleh. Namun tolakan aku yang dah lembik dikerjakan ni camner lah sangat?
YOU ARE READING
Maa Sweet Badboy
RomanceDanish? Hmm, badboy senget, nakal, tapi,... sweet. WARNING⚠️ Citer ni agak klise Well, citer melayu, en? Author xpaksa untuk baca. Tapi malam nanti author pi umah korang hahahhaa 😂🙏🏻 ******** "Aku nakal, jahat, teruk. Aku bukan pilihan kau tapi...