A gonosztevők egyre többen lettek, és nagyon nehezen sikerült csak megakadályoznom, hogy ott helyben elájuljak. Ez az egész lehetetlennek tűnt, hogy mi szembenézzünk velük... Csak gyerekek voltunk! És Aizawa-sensei sem tudja elintézni az összeset! Mégis mit csinálhatnánk?
Aztán beugrott, és hatalmasat koppant. Profi hősök kellettek? Fájt bevallani, de rohadtul ők kellettek. Csak el kellett teleportálnom, és szólni nekik. Viszont az osztályfőnökünk azt mondta, hogy maradjunk a helyünkön, ami akaratlanul is arra ösztönzött, hogy maradjak ott. Tanultam egy-két dolgot Sachitól szabályszegés szempontjából, de én nem ő voltam, én rohadtul nem ő voltam, nem voltam képes csak úgy szembemenni azzal, amit a feljebbvalóm kért tőlem, főleg, ha még tiszteltem is őt, mert a francba is, Aizawa-sensei-t igenis tiszteltem. Szóval arra jutottam, hogy engedélyt kell kérnem.
Közben a gonosztevők egyre közelebb jöttek, és az is kiderült, hogy ők csinálták a felfordulást az előző nap, amikor beszökött a sajtó. Elhúztam a számat. Sokkal komolyabb baj is lehetett volna, mi meg csak visszamentünk enni! Ráadásul az is kiderült, hogy All Might-ért jöttek, amitől gombóc keletkezett a torkomban. Egyáltalán nem kedveltem őt, de erősen kételkedtem benne, hogy az, amit ezek akartak az első számú hőstől, tetszett volna.
- Ha végzünk a gyerekekkel, vajon felbukkan? - kérdezte a férfi, akin szinte mindenhol kezek voltak. Valami hihetetlenül rémisztően nézett ki. Kifújtam a levegőt, és igyekeztem nem pánikolni. Egy gyerek voltam még csak végső soron, de hősnek készültem. Gyorsan helyretettem magamban a dolgokat, elzártam az érzéseimet, és csak a magabiztosságom hagytam meg, az egyetlent, amire szükségem volt. Közben Aizawa-sensei teljesen hősüzemmódra kapcsolt, Tizenhármas pedig kitárta a bal karját, hogy távol tartson minket a gonosztevőktől.
- Hah? Gonoszok? Hogy merik? Micsoda idióta ötlet behatolni egy hősképzőbe - jelentette ki Kirishima. Ezt pedig tökéletes alkalomnak tartottam, hogy szóljak, valakinek vissza kell menni, és az a valaki bizony én kell legyek, a képességeinket figyelembe véve.
- Tizenhármas - szólítottam meg a hőst, miközben a szemem sarkából láttam, hogy Yaoyorozu is mozdul, de hagyott engem előbb beszélni. - Én vissza tudok menni szólni a profi hősöknek.
- Hogyan? - kérdezte rám nézve, mire halványan elmosolyodtam.
- A képességemmel. Teleportálás - tettem hozzá.
- És még itt vagy? Eredj már! - mondta nekem a nő, én pedig biccentettem egyet, majd felidéztem magamban a tanárihoz legközelebbi folyosórészt az iskolából, és erősen koncentrálva elteleportáltam. Igyekeztem nem azon gondolkodni teleportálás közben, hogy vajon minden rendben van-e még az USJ-ben, mert félő volt, ha nem figyelek eléggé, máshol végzem. Vagy akár több darabban.
Végül csak megérkeztem a várt helyszínre. Ekkor vettem egy nagy levegőt, amit kifújtam, majd rohanni kezdtem. Mivel még soha nem jártam a tanáriban, nem tudtam egyszerűen beteleportálni. Kopogásra azonban már nem volt időm, csak türelmetlenül felnyitottam az ajtót.
- A USJ-t megtámadták a gonosztevők - kiáltottam be, mire mind rám kapták a tekintetem. - Sakai Mao vagyok, 1-A, és ránk támadtak a mentési gyakorlat közben, illetve azelőtt, hogy elkezdődhetett volna. Kérem siessenek oda, mielőtt bármi nagyobb baj történne, bár egyelőre Tizenhármas és Eraserhead még feltehetőleg tartják a frontot.
- Hogy jöttél ide? - kérdezte tőlem Present Mic, mire aprót bólintottam. Számítottam a kérdésre.
- A képességemmel ide tudtam teleportálni, valószínűleg a biztonsági rendszeren azért tudtam keresztüljönni, mert diák vagyok, de az is lehet, hogy kiiktatták. Így jobban belegondolva, a USJ-ben szinte biztosan megtették - motyogtam. - De most nem ez a lényeg, minél több profi hőst mozgósítani kell, mert rengetegen vannak! Meg merem kockáztatni, hogy százan, vagy akár többen - jelentettem ki. Erre ők elkerekedett szemekkel pattantak fel, és mindenféle telefonokat kezdtek intézni. Elégedetten bólintottam. A következő pillanatban pedig megjelent All Might, teljes valójában.
YOU ARE READING
Valódi mosoly (Boku No Hero Academia ff)
FanfictionSakai Mao utálja a hősöket, mégis annak készül. Szándékában áll megmutatni, hogy úgy is lehet hős valaki, hogy tényleg akként viselkedik. Nem szereti a reflektorfényt, mert szerinte nem ez kellene a legfontosabb legyen, ennek ellenére mégis a UA-be...