Újra a "normális" kerékvágás

137 9 3
                                    

A következő reggelem teljesen átlagosan telt. Gyakorlatilag teljesen elzártam az elmémben az előző nap minden egyes eseményét és gondolatát, mert tudtam, csak hátráltatnának. Ugyan a szőke hajú lány álmaimban visszaköszönt, azzal a különbséggel, hogy ott sehogy sem tudtam elmenekülni előle, még így is jól tudtam kezelni a helyzetet.

- Tényleg! Láttátok a mai híradót? - hallottam meg Tooru hangját, mikor már a padomban ültem, és a tollamat forgattam az ujjaim között, hogy megszüntessem a gondolataimat. Mivel nem csináltam fizikailag semmi, úgy döntöttek, jó ötlet lenne visszatérniük. Ennek én értelemszerűen ellene voltam, nem azért foglalkoztam annyit a kikukázásukkal, hogy a semmiből újra megjelenjenek. 

- Ühüm - felelte Ojiro. Én nem igazán néztem tévét, de amikor keresztül sétáltam a városon, a hírnevünk engem is utolért, aminek nem kifejezetten örültem. Megtámadtak egy hősképzőt, rendben, beszéljünk róla. De ne legyünk híresek tőle.

- Az egész osztály szerepelt benne egy másodpercig. Habár szerintem engem senki sem vett észre a felvételen - folytatta a lány, én pedig szinte irigykedve néztem rá. Még megvolt az esélye, hogy engem sem vettek észre, de ő láthatatlan volt, az pedig egy egészen más helyzet ugyebár. 

- Biztosan nem - reagált Shoji határozottan.

- A jelmezed tényleg nem valami feltűnő - fűzte hozzá Ojiro, én pedig elmosolyodtam. Az egyszer biztos.

- Tök menő, hogy minden csatorna tudósításai velünk vannak tele, nem? - szólalt meg hirtelen Kaminari, mire abbahagytam az elöl ülők beszélgetésének hallgatását, és feléjük fordítottam a figyelmem. 

- Ja, ez nem semmi - értett egyet Kirishima. A számat elhúzva néztem a mellettem ülő fiúra.

- Szerintetek ez így tényleg helyénvaló? Ekkora figyelmet kapni emiatt? Mert szerintem ez nem erről kellene szóljon - jelentettem ki őszintén.

- Én örülök a figyelemnek, remélem egy-két dögös lány is észrevett - jelentette ki Mineta, mire csak még jobban elfintorodtam.

- Meg azért nem meglepő. Végül is hivatásos hősöket képző létesítményt támadtak meg - jelentette ki Jirou. Egyetértően bólintottam egyet. Bármennyire is utáltam annak a gondolatát, hogy hirtelen ilyen népszerűek lettünk, kifejezetten a mi osztályunk, azért valahol érthető volt.

- Persze, az incidensről jó is, hogy beszélünk, nem lenne szabad ilyennek történnie, de miért rólunk? - folytattam az ellenvetéseim sorolását. Kirishima elgondolkodva nézett maga elé, majd vállat vont.

- Hát, hősöknek készülünk - szólalt meg Kaminari. - Lehet, nem így kellene legyen, de szerintem ez nem fog túl sokat változni. Az emberek megvesznek, hogy minél többet tudjanak rólunk. Mi váltottuk fel a hírességek helyét, asszem - magyarázta, majd zavartan megvakarta a tarkóját és rám mosolygott.

- De ennek nem így kellene lennie - fektettem le a fejem a padra, mire Kirishima megveregette a vállam.

- Azért valahol jó szerintem - mondta hirtelen. - Ha nincs Crimson Riot, nem lennék ennyire motivált abban, hogy hősnek álljak.

- Ja, azt ne felejtsd el, hogy sokakat a példaképeik motiváltak - nézett rám Jirou. - Semmi sem jó, vagy rossz. Minden éremnek két oldala van.

- Értem, hogy miről beszéltek - biccentettem, hogy kifejezzem, látom a realitást a mondataikban. - De belefér-e ebbe az, hogy egyeseknek semmi motivációjuk nincs arra, amit igazából jelent hősnek lenni és csak a pénzért, vagy a hírnévért vannak benne?

A kis társaság hagyta elsüllyedni ezt a gondolatot, én pedig újra forgatni kezdtem az ujjaim között a tollat.

- Figyelem! Kezdődik az osztályfőnöki óra! Mindenki üljön le és maradjon csendben! - jött be Iida a tanterembe, kitárva a karjait, próbálva rendet tenni. Nos, az egyetlen hiba az elképzelésben annyi volt, hogy nem volt mit rendbe tenni. Bakugou hozzáállásán kívül.

Valódi mosoly (Boku No Hero Academia ff)Onde histórias criam vida. Descubra agora