Întrând în cofetărie, Harry îi face semn Linei să se ocupe de găsirea bătrânei doamne Anderson, timp în care el va lua tortul, sperând să nu primească întrebări din partea lui Julian.
— Bună ziua! Aici polițist Lina Edwards de la secția de poliție Anchorage. Doamna Louise Anderson? întreabă plimbându-se pe aleea din fața cofetăriei.
— Desigur, eu sunt, drăguță. V-a luat ceva să mă contactați, aproape că nu mai aveam răbdare, răspunde femeia vioi.
— Nu...n-am...înțeles. Doamnă, avem informații că ne puteți ajuta în încheierea unei anchete. Avem nevoie de dumneavoastră astăzi. Vă putem asigura transportul astfel încât să fiți aici într-un interval de câteva ore. Vă rog!
— Drăguță, eu sunt deja în avion, aruncă un răspuns nonșalant, lăsând-o mai întâi pe Lina să-și termine discursul polițienesc. O să ajung acolo în trei ore. Până atunci, asigurați-vă că Annemarie îl ține ocupat pe Fausto. Se descurcă, am avut încredere în ea de la bun început. A primit indiciul meu?
Lina rămase fără cuvinte la auzul spuselor femeii care știa despre tot planul conceput cu atâta muncă și cercetare. Nu înțelegea nimic. Își aruncă privirea către Harry care ieșea zâmbitor din cofetărie, ținând tortul într-o mână și mânerul ușii cu clopoței în cealaltă.
— De unde știți despre...tot? întreabă în șoaptă recăpătându-și firea. Ce indiciu i-ați dat lui Annemarie? E cu Fausto în drum spre depozit.
— Foarte bine, foarte bine, se aude în difuzor un bătut din palme. O să vă anunțe. S-a schimbat planul puțin. Presupun că plănuia să o spânzure pe Cynthia, nu-i așa? Tăcerea ta îmi confirmă asta. Desigur, soarta Sfântului Iosif -
— O clipă, vă rog! o întrerupe Lina care primește un mesaj pe telefon.
Annemarie îi trimisese un mesaj scurt, cu câteva greșeli, semn că a fost scris în grabă - Gata cu spunzurtoarea, intrăm în ffc. Schimbarea planului de care vorbea bătrâna a fost semnalată direct de la sursa lor cea mai de încredere în acel moment, pilonul sfârșitului de anchetă.
— Anne mi-a spus de plan, confirmă cele spuse mai devreme, ciupindu-l pe Harry de mână pentru a-și continua drumul, staționarea în fața cofetăriei putând trezi suspiciuni. Vă vom lua de la aeroport și vom merge împreună înspre locație spre care ne trimite Annemarie. Mă mai auziți?
— Foarte bine, chiar. Îmi sună ca un plan bun, dar am o rugăminte. Copila nu s-a gândit și la asta, era deja prea mult stres pentru ea. Am nevoie să trec până la Michael să iau cartea cu profeția. Apoi să o iau și pe cea pe care i-am lăsat-o Philonei. După asta, mergem unde doriți.
— Pentru ce vă trebuie?
— Pentru că altfel nu mă va crede nimeni, bineînțeles. Sunt doar o femeie bătrână și singură, iar pe dumneavostră v-am surprins, nu-i așa? În plus, la cum îl cunosc pe Fausto, și-ar da viața pentru cartea asta. Acestea fiind spuse, să-l stimulăm să vrea asta.
CITEȘTI
Profeția
Mystery / Thriller//Thriller psihologic// //Mister// //Polițist// Un preot din Detroit, pe nume Fausto Sartori, înfăptuiește o crimă oribilă, spunând că el este cel ales pentru a îndeplini o profeție străveche. Datoria lui este să ucidă toți păcătoșii făcâ...