smut yazdım çığlık
____________________________
yazar anlatımı
Tüm enerjileri tükenmişti. Saatlerdir deliler gibi dans ediyorlardı. Onlar dans ederken Jeongin'in asistanı Hana Hyunjin'in kardeşi Yeji'yle beraber gelmişti. Felix, Jisung, Chan ve abisi olarak Hyunjin Yeji'yle ilgileniyordu.
Minho ve Jeongin kafenin geniş masalarından bir tanesi oturmuş soluklanıyorlardı. Changbin ve Seungmin ise dans etmeye devam ediyordu. Hepsinin yüzü dans etmekten kıpkırmızı olmuşken onlara katılmayıp kenarda oturan Hyunjin onların yanında adeta ateş ediyordu.
Jeongin masadan kalkıp kafenin tuvaletine gitti. Lavabonun koluna uzanıp yukarı çekti ve suyu avuçlarına doldurup iki-üç kere yüzüne çarptırdı.
Kafasını kaldırdığında arkasında dikilen Hyunjin yüzünden kalpten gidiyordu az kalsın.
jeongin
"Y-yüreğime indi!" Hyunjin'i bir anda arkamda görünce yüreğime inmişti gerçekten. Hyunjin'in tek kelime etmeye niyeti yok gibi bir hali vardı. Sadece bana bakıyordu. Ama gözleri...
Gözlerinde daha önce hiç görmediğim bir koyuluk vardı. Arzuyla koyulaşmış gözleri gerçekten nefes kesiciydi.
Nefes alış-verişleri kesik kesikti üstelik bizimle dans etmemesine rağmen terlemişti. "Hyunjin?" Ona seslendiğimde kolumdan tutup beni tuvalet kabinlerinden birine soktu.
İşte şimdi boku yemiştim.
"Ne yapıyorsun?!" Kapıyı açıp çıkmaya çalıştığımda beni kapıyla arasına aldı. Eli belimden aşağı kayıp kapının kilidine gittiğinde birazdan ne olacağını az çok tahmin edebiliyordum.
Hyunjin'i hâlâ seviyordum bu yüzden yapacaklarına engel olamazdım. Durmak zorundaydı.
Kulağıma yaklaşıp "Benim olmanı istiyorum, şimdi, şu anda" diye fısıldadı. Vücudum kasılmaya ve ısınmaya başlamıştı. Penisimin seğirdiğini hissediyordum. Hyunjin'in elleri yaramazca vücudumda gezinmeye başladığında ellerinden tutup onu uzaklaştırmaya çalıştım.
Yapamazdık. Durmalıydık. Burada yapamazdık.
Olmaz, durmak zorundayız.
Aklımdan geçenleri söyleyemiyordum. Lanet olası vücudum hala eskisi gibi bana ihanet ediyordu. Aletim çoktan sertleşmişti. Vücudum karıncalaşmaya, bacaklarım gevşemeye başlamıştı.
Pantolon fermuarımı açıp iç çamaşırımın üstünde penisime dokunmaya başlayınca Hyunjin'in kollarına tutunup dengede kalmaya çalıştım.
"U-uzaklaş!" Son gücümle Hyunjin'i ittirip arkamda olan kapının kilidini açmaya çalıştım. Ama sadece çalıştım çünkü arkamdan sarılarak kollarımı vücuduma yapıştırmıştı. İttirmeye çalıştım ama elini açık fermuarımdan içeri sokup sertleşen penisimi sıkmıştı.
Bitmişti. Cinsel arzularım artık derinleşmişti. İhtiyacım vardı. Hyunjin'in bana dokunmasına ihtiyacım vardı.
Savunmasız olduğumu anlamış olacaktı ki kollarıyla beni sıkıştırmayı bırakmıştı. Sol eliyle açık tuvalet kapağını kapattı ve sağ elini pantolonumun içinden çıkarttı.
Ona dönüp ellerimi boynuna yerleştirdim ve kendime çektim. Öpüşmemiz olması gerektiğinden fazla masumdu. Hyunjin'in hareketleri çok nazik ve yavaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbime Zararsın || Hyunin
Fanfiction"Senden Nefret Ediyorum Ama Seni Çok Seviyorum" Başlama Tarihi: 14.11.2020 Yayınlama Tarihi: 20.11.2020 Bitiş Tarihi: 27.04.2021 ‼️Okunma sayısı fazla olan tek ve yazdığım ilk kitabım olduğu için yayından kaldırmaya kıyamıyorum ANCAK bu kitap aşırı...