Hyunjin bütün gece uyumamıştı. Jeongin'in fotoğraflarına bakmıştı. Şimdiyse okulda öğlen teneffüsüne girmişlerdi. Hyunjin ise sırasında uyuklamakla meşguldü. Jisung heyecanla yanlarına gelmişti.
"Hastroloji gençler Jeongin'den geri dönüş alamadım ama Minho denilen çocukla konuşmaya başladık." diye heyecanla söylemişti Jisung. Hyunjin anında yerinden kalkıp Jisung'a gözlerini dikmişti. "Jeongin denen çocukla nasıl konuşabilirim?"
Diğer ikili şaşkın gözlerle Hyunjin'e bakıyordu."Vaaayy demek Minho'yu görmesem arkamdan iş çevirecektin" demişti Jisung. Hyunjin ise kes lan der gibi bakıyordu. Hızlıca sınıftan çıkıp lavaboya gitti ve elini yüzünü yıkayıp kantine uçtu. Evet uçtu çünkü Jeongin'i görme merakı ile götü yanıp tutuşuyordu.
bNe GaY yA dA BiSeX dEĞiLİm SaDeCE KıZlArLa İlGiLeNiRiM.
Evet biliyoruz kesinlikle öyledir Hwang Gay Aptal Gerizekalı Götelek Hyunjin.
Jeongin ise Felix,Chenle ve Jaemin ile kantinde Chenle'nun kafasına taktığı şeyle fotoğraf çekmek için uğraşıyordu. Hyunjin o an ne yaptığını anlayamadı. Çünkü şu an Jeongin'in fotoğrafını çekiyordu. Yaptığı şeyi arkadaşları kafasına vurunca farketmişti.
(Fotoğraf medyada)"Ne yapıyorsun lan puşt?" diye girmişti söze Changbin. Hyunjin ise "Dışarı çıkalım burası çok garip olmaya başladı" demişti. Diğerleri sözünü ikiletmemişti ve önden çıkmışlardı. Jeongin'in gözü ise Hyunjin'e gitmişti bu sefer.
Tam şu anda bakışıyorlardı...
Bakışmayı bölen kişi Jisung olmuştu çünkü "Lan hayvan gelsene" diye Hyunjin'i çekiştirmişti. Jeongin ise Hyunjin'e gülümsemişti.
Bir saniye? Gülümsemiş miydi???
Okul çıkışı kafa dağıtmak için oyun oynamaya internet kafeye gitmişlerdi. Ama okul çıkışı oraya Chan ve arkadaşları da gittiği için haliyle Felix'te abisiyle birlikte oraya gitmişti. Tabii arkadaşının sevdiğini orada görmeyi Felix'te ummuyordu.
Kafasını olabildiğince gömerek Jeongin'e mesaj atmıştı. Tabii Jeongin'in tepkileri o kadar komikti ki Felix birazdan kendini sıkmaktan altına sıçacaktı.
________________________________
JeongJeong
NE DÖMEK KAN HYUNHİN İNTERNET KAFEDR
ADRES SÖYLE UÇAYIM ORAYASunshine
Ba ba ba ba ba ba baaaa
Sakin ol puşt
Şerefsize bak ya
Gelme buraya pot kırmayalım sana sonra foto atarımJeongJeong
Anonimle yazarım benDEKDNWLSMWŞSMWŞSMWŞMSWŞMSWŞMSŞWSMQŞSMŞQÖSİQMSİQSMAŞSMSunshine
Korkutma çocuğu
Ayrıca bugün sana bakıyordu kantinde ;)JeongJeong
Evet gördüm :)
Chenle sağ olsun tüm kantin bana bakıyorduSunshine
Neyse Yeosang'ı buraya davet edicem sen otur evde fotoğraflara bakarak kudur köpek :)))JeongJeong
Tanrım benim günahım neydi ki sanki
(JeongJeong çevrimdışı)________________________________
Hyunjin her şeyden habersiz oyununu oynuyordu sadece. İnternet kafeden sonra bir şeyler içmek için kafeye gitme kararı aldılar. Şimdiyse oturmuşlar Jisung'un iki yüz kere anlattığı Minho'yla konuşmalarını iki yüz birinci kez dinliyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbime Zararsın || Hyunin
Fanfiction"Senden Nefret Ediyorum Ama Seni Çok Seviyorum" Başlama Tarihi: 14.11.2020 Yayınlama Tarihi: 20.11.2020 Bitiş Tarihi: 27.04.2021 ‼️Okunma sayısı fazla olan tek ve yazdığım ilk kitabım olduğu için yayından kaldırmaya kıyamıyorum ANCAK bu kitap aşırı...