18)Kardeşin Olacak Sanırım Yani

703 71 77
                                    

"Herkes kendi yerine geçsin bakalım"

Changbin'in talimatıyla Seunglix kendi yerine Hyunin de kendi yerine geçmişti. Halıların başında öylece dikiliyorlardı. Herkes Changbin'in çarkı çevirmesini bekliyordu. Changbin'de aptal aptal etrafa bakıyordu.

"Ne bakıyorsunuz olm bana suç işlemişim gibi"
demiş ve neden baktıklarını öğrenmeye çalışmıştı Changbin.

"Gerizekalı çarkı çevirmezsen oyuna başlayamayız"

"Heee tamam doğru çeviriyorum"

Chan'in onu aydınlatmasıyla çarkı çevirmişti Changbin'in. Herkes oyunun başlamasıyla heyecanla olacakları bekliyordu. Çark durduğunda Changbin,Hyunjin ve Jeongin'i gösterip "sol el mavi" demişti.

İkiside sol ellerini mavi yuvarlaklardan birinin üstüne koymuştu. Hyunjin fırsattan istifade Jeongin'in kırmızı pofuduk görünen saçlarını ve güzel hatlı yüzünü kesiyordu.

"İkinci takım. Sağ ayak sarı"
_______________________________

"Yongbok üstüme oturdun bildiğin düşücem şimdi"

"Sanki ben istedim öyle çıktı ne yapayım dayan azcık"

"Neyse buna da şükür Jeongin gibi değilim en azından"

Hyunjin yerde eğilen Jeongin'in üstüne oturuyordu. Seungmin onlara baktığı her seferinde kahkahaya boğuluyordu. E doğal olarak tabii.

"Yongbok ve Seungmin. Sol el kırmızı"

"Sikicem ebeni Changbin hyung"

"Ben mi yaptım amk elini kırmızıya koy ya da oyundan çık manyağa bak"

"Seungmin-ah dşxnwşxmwşsksl. Üstüne oturacağım tut beni dşxnwşxmwşsksj"

Yongbok Seungmin'in dizine oturmuştu. Oldukları pozisyon Ateez'in İnception şarkısının başlarında Yeosang'ın dizine oturan Seonghwa gibiydi. İkiside bir anda İnception söylemeye başlamıştı bu yüzden.

"I'm in love"

"Komik ama trajikomik"

"Sevişme hakkını kaybettin Changbin"

"Sustum bebeğim"

Seungmin ve Yongbok kıkırdamaya başladığında Changbin tekrardan çarkı çevirip diğer takıma bakmıştı.

"Aga be daha ne kadar kötü olabilir diyordum keşke demeseydim"

"Biri Hyunjin'i alsın üstümden lan belim koptu"

"Hyung demen lazım Jeongin-ah. Hyunjin hyung"

"Hyunjin-sshi"

"Efeme bebeğim?"

"Miyavla bakiyim"

"Miyaaaav"

Orada olan herkes anında bir kahkaha patlatmıştı. Onların gözünde seme Hyunjin'in miyavlaması normal değildi. Çok komik gelmişti onlara. Haklılardı da cşamxşamzşsm

Ancak yazar hanım #semejeonginteam olunca olay biraz değişiyorŞXMWİZÖAŞZMAŞDK

"Boş yapmayın sağ ayak kırmızı"

"Changbin keşke değiştirseydin. Jeongin şınav pozisyonu alıyor böyle xiwkxisjzşskx"

"Ne yapabilirim ki Minho hyung? Oyun kuralı böyle"

"Aga be. Kurtaramadım bebeğim üzgünüm"

Minho Jeongin'e bebeğim dediğinde Jisung'un ölümcül bakışlarına maruz kalmıştı. Minho kıskanılmanın verdiği mutlulukla Jisung'a bakarak sırıtıyordu.

Kalbime Zararsın || HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin