20)Kabul Ediyorum Hyunjin

576 70 115
                                    

Şu editi bir daha hatırlatayım

____________________________

"Beomgyu? Ne işin var burada?"

Beomgyu'nun Hyunjin'in evinde neden olduğunu çok merak ediyordum açıkçası şu anda. Beomgyu'nun gözlerinin içine baktım ama sesi çıkmadı. Kafasını çevirdi sadece. Ne oluyor burda amına koyim?

"Hyunjin ne oluyor amına koyim?"

"İçeri gel sonra anlatırım"

Aha! Göz ucuyla Beomgyu'ya baktı Hyunjin. Yakaladım. Sikerim seni Hyunjin noluo aq?

Hyunjin'i ikiletmeden içeri geçtim. Yani ne oluyor bilmem lazım. Oturma odasına geçtim. Her şey yerli yerinde. Gayet toplu.

Aralarında bir şey olabilir mi ki?

Üf Jeongin ne düşünüyorsun ya. Aylardır peşinden koşturdun çocuğu. Başkasına gitmez herhalde. Bence yani. Gitmez umarım.

Gitmezsin değil mi Hyunjin?

Kendimi koltuğa fırlatırcasına oturdum. Tabii buna oturmak denirse. Hyunjin yanıma oturup bana yanaştı. Kalp krizi geçiriyorum. Aha gidiyorum tahtalı köye.

Üf size olayı anlatmam lazım aslında. Ama şu anda duygularım ve hormonlarım yüzünden odaklanamıyorum. Hay amk durun tamam anlatıcam.

Hyunjin yanıma oturup kolunu kafamın üstünden geçirdi ve omzumu tutup okşadı. Ne romantik erkek ama. Errrrkkkeeeeeekk.

"Evet sizi dinliyorum? Neden Beomgyu sizin evde? Ayrıca annen nerde?"

Sorduğum sorularla Hyunjin bana döndü. Dudak büzüp kollarımı bağlayarak baktım ona. Bir açıklama istiyordum. Beomgyu neden Hyunjin'lerde yatılı kalıyor gibi duruyor?

Etrafta Beomgyu'nun kullanmış olduğu belli olan bir kaç parça eşyası vardı sonuçta.

Şaka yapmıyorum eğer Hyunjin Beomgyu'yla çıkıyoruz derse ikinci bir Mina vakası kaldıramam parçalarım herkesi. Ona göre yani.

"Anlatacak mısınız artık? Niye herkes susuyor?"

"Jeongin-ssi. Hyunjin hyungla aranızda bir şey olduğunu bilmiyordum. Bana söylemedi"

"Açıkçası daha sevgili değiliz Gyu-ya"

"Hyung öpüşüyordunuz?"

"Daha önceden de öpüştük"

"Ve hala sevgili değilsiniz?"

"Teklif etmedim"

"Taehyun bana yaklaştığı gibi teklif etmişti herkesin öyle olduğunu sanıyordum"

"Hayır Beomgyu siz çok masum takılıyorsunuz"

"Oh sanırım öyle"

Beomgyu ve Hyunjin konuşurken onlara gözlerimi kısıp bakıyordum. Bende burdayım hey alo görünüyor muyum ben?

"Bende burdayım."

Hyunjin trip atacak olduğumu anlamış gibi kollarını belime sarıp kafasını göğsüme yerleştirdi. Saçlarını okşuyordum yavaş yavaş. Gerçekten çok yumuşak. Fazlasıyla.

Isırabilir miyim bir kere?

Eğilip kulağından öptüm. Hafif kıkırtısını duydum. Göğsümde uyuyakaldı sonra. Hyunjin'in uyumasını fırsat bilerek Beomgyu'ya döndüm. Biriyle yazışıyordu.

"Choi Beomgyu?"

Bana döndü. Sonra tekrar elinde olan telefona dönüp bir kaç şey daha yazıp telefonu kapattı ve yanına koydu. Derin bir nefes aldı. Konuşacak gibi duruyordu sanırım.

Kalbime Zararsın || HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin