10)Yongbok'u Düşürcen Sakin

869 109 109
                                    

Changlix/Hyunin

Hyunjin kimsenin gelmediği bir kayalığa gelmişti. Kayalığın tam karşısı denizdi ve Hyunjin kulaklığını takıp denizin dalga seslerini de duymak için kısıp sesli müzik dinliyordu. Kayalar tam bir koltuk gibiydi. Oturağı ve arkası vardı sanki.

Buraya arkadaşlarıyla gelip bazen kaçamak olarak içki de içmişlerdi daha önceden. "Changbin ve Jisung ne yapıyor acaba?" diye söylenmişti Hyunjin. Sonra bazı gülüşme sesleri işitti. Biri Changbin'in sesine çok benziyordu ama diğeri kimdi? Bir erkek sesi gibiydi. Hyunjin hemen olduğu kayalığın arkasına baktı ve ağzı şokla açıldı.

"Changbin ve Yongbok mu?" sessizce yüzünden şaşkınlık ve mutluluk dolu ifadelerle oraya bakıyordu.

Hyunjin'in Ağzından Anlatım

Changbin'i Yongbok ile öyle yakın görmeyi beklemiyordum açıkçası. Aralarında kesin bir şey var. Puşt Changbin dur ben onu bi ariyim de ortamı bozayım.

Aha çalıyor.

"Ne var lan?"

"Ya olm o nasıl telefonu açma şekli kankan arıyor biraz daha mutlu açamaz mısın?"

"Ne istiyorsun Hyunjin?"

"Seni"

"..."

"Konuşsana lan"

"..."

"Tamam lan şakaydı evde misin size gelicem Jisung okulda Minho'ya yavşaklık yapmak için uğraşıyor gidemiyorum onlara sen kaldın."

"Mina'nın yanına git niye ben?"

"Mina deme bana...!"

"Hyunjin? Bir sorun mu var kavga mı ettiniz?"

"O OROSPU BABAM OLACAK HERİFLE YATTI SENCE HALA SEVGİLİM OLABİLİR
Mİ???"

"ANSKM NEY?!"

Üf Changbin'i böyle görmekte vardı. Kucağında oturan Yongbok'u sıkıca tutup biraz daha dikleşmişti benim gördüğüm kadarıyla. Üf Changbin ağlatacaksın beni bildiğin kucağında Yongbok var ağlıcam galiba bir saniye.

"Orospu evladı Yongbok'u düşürcen sakin"

"Efendim?"

"Yongbok'u diyorum kucağında oturan Yongbok'tan bahsediyorum düşecekti çocuk"

"HYUNJİN SEN BİZİ Mİ GÖZETLİYORSUN?"

"Hayır be kayanın arkasındaydım gülüşme seslerini duydum bende dönüp baktım bir de ne göreyim CHANGBİN SİKİŞ PEŞİNDE
O EM Cİ(Omg)"

"Kes lan terbiyesizlik yapma"

"Önce elini çocuğun götünden çek puşt"

"YA SANA NE?"

"AYRICA NİYE GÖTÜNE BAKIYORSUN SEN SEVDİCEĞİMİN???"

"Sevdiceğin?"

"SİZ NE ARA SEVGİLİ OLDUNUZ OLM?"

"Hyunjin hyung ve Changbin böyle bağırarak telefondan konuşacağınıza Hyunjin hyung yanımıza mı gelse?"

"Ulan Changbin"

"Kapmışsın yabancı zeki gül gibi çocuğu görüyor musun?"

"Kapat Hyunjin yanımıza gel artık"

"Öptüm bebeğim muaaaahh"

Telefonu kapatıp yanlarına gittim. Ne kadar belli etmesem bile içim kan ağlıyordu. Sevgilimi geçtim babam ya babam... o çok pis koydu işte. Annemin de ilişkisini batırdım. Ama Changbin ve Yongbok mutlu görünüyordu. Onlar adına seviniyorum.

Kalbime Zararsın || HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin