_Lucius bu söylenenler doğrumu ?
_ evet hayatım voldemort öld-
_ hayır lily ! Lily o hayattamı ?!
_...
_ Lucius birşey söyle !
_ malesef hayatım...
_ peki harry ve james onlardamı ...
_ harry , tek harry sağ kalmış tatlım .
_ peki o nasıl ?
_kim ?
_ severus !! O yani yıkılmış olmalı ...
_ bence onu ona götürmeli- lucius tam birşeyler söyleyecekken kapının çalması ile duraksadı ardından ev cini dobby'ye ,
_ gelen kim ? Diye sordu ve perişan halde olan severus içeriye girdi . Gözleri kan çanağı olmuştu .
_ benim lucius , kızımızı ona götürmeye geldim . Hem özlediğini söylüyordu lily ! Belki uyanır ! Ona sarılır ve hiç bırakmaz !
_ severus lily öldü ! Bunu kabullenmelisin-
_ hayır , hayır o ölmedi sadece çok yorgun ve üzgün , kızımız ona iyi gelecektir !
_ severus kabul et artık . O artık yok ! Kabul et ki ruhu huzur bulsun !
_ hayır hayır o ölmedi ! O kızını görmeden ölmiycekti öyle demişti !
Severus bağarırken aria'nın ağladığını farkettim arkama döndüğümde aria yürüyordu ve hiçbirşeyden habersiz olmasına rağmen sanki biliyormuş gibiydi . sanki annesi lily'nin öldüğünü biliyor sanki anlıyordu bizi , ardından ağlamayı bırakıp gözyaşlarını silip severus'a doğru yürümeye çalıştı . Çalıştı diyorum çünkü ilk dafa bugün yürümüştü ve sürekli düşüyordu ama babasına gitmesine engel olmuyordu . Tekrar düştü ama gözünden bir yaş bile akmadan ayağa kalktı .
Sanki o daha küçücük bir bebek değildi . Tekrar tekrar düştü severus her düştüğünde göz yaşlarını tutamıyordu . Sonunda dayanamayıp aria tam düşecekken ona doğru koştu ve onu düşmeden tuttu .
Aria severusa o kadar sıkı sarılıyorduki !? Sanki üzülmesine dayanamıyordu . Severusun gözünden yaşlar akıcakken aria o küçücük elleri ile onun gözyaşlarını siliyordu .
Onu böyle görmek beni mahvediyordu !Voldemort nasıl bu kadar acımasız olabiliyordu ?! Peki neden onun tarafındaydılar , neden ölüm yiyen bir cadıydım ?! Bu kendisinden nefret etmesine yol açmıştı . Gerçekten güçlü olmak böyle birşeymiydi ? Eğer güç buysa onu hiç istemiyorum !
Severus snape'in ağzından :
Aria ona o kadar çok benziyordiki ?! Her baktığımda kahroluyordum ondan binlerce kez özür dilemek istiyordum . Annesini koruyamadığım için , onu terketiğim için ... hepsi için özür dilemeliydim . Bana yürürken o kadar kararlıydıki ?! Canını acıtacağını bile bile geliyordu . Her düştüğünde geri kalkıyor birkez bile ağlamıyordu .
Yanıma gelmek için çırpınırken o kadar zorlanıyordiki ilk adımları olduğu belliydi . Küçük aria'mın ilk adımlarıydı . Hem gururlanmıştım hemde duygulanmıştım . Tam düşecekken dayanamayıp hızlıca düşmesin diye tüm hızımla onu yakaladım ve bırakmak istemesemde bırakmaya çalıştım fakat o sanki beni bırakma dercesine sımsıkı sarılıyordu .
Ardından gözlerime baktı ve o kadar güzel gülümsediki ! Gözüme lily'i geldi . Gözleri aynı onun gibiydi ama saçları onlar benimki kadar karanlıktı . Elini bir anda yanaklarımda hissetim ve ürktüm . Dünyanın en masum gözleriydi onunki . Göyaşlarımı siliyordu . Ne kadarda düşünceliydi ? Ardından gülümsedi tekrar ama bu sefer buruktu . Bana tekrar sarıldı ve çenesi omzumda öylece durdu , ardından omuzumda ıslaklık farkedip baktığımda uyuyor ve salyasını üstüme bulaştırmıştı gerçektende çok sevimli görünüyordu . Mrs. Malfoy'a sesizce
_ artık onu almalısın . Dedim ama aslında onu bırakmak istemiyordum . Yapmak zorundasın snape . Dedim kendime ve son kez , mrs. Malfoy elimden alacakken ,
_ acaba yatağı ne tarafta ? Şimdi alırsanız belki uyanabilir ...
_ yukarıda sağdan ilk giriş . Dedğinde oraya onunla cisimlendim ve sesizce yatağına yatırıp anlına bir öpücük kondurdum ve ,
_ iyi geceler meleğim ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mrs. Snape
FanfictionAria çok küçüktü henüz dünyaya hazırdeğil sanıyorlardı , sorunca dünyaya ben hazır değilim demişti aslında ... Büyücü dünyasının en zeki cadısıydı o . serinin ikinci kitabı yakında ! Malfoyların ve babasının gruru ... Hayatın doğum sancısı vardı v...