Bölüm 19 :

288 22 4
                                    

Gözlerimi açtığımda ilk görrdüğüm şey drac olmuştu . Başım çok ağrıyordu . Uyandığımı farkedince ,

_ aria uyandınnmı ?

_ hayır hayla uyuyorum sanarım . Derken odanın benim olmadığını gördüm ve ,

_ biz neredeyiz drac ? Dediğimde o adam kapıyı açıp tıklatmadan içeriye girdi ve ,

_ yeni odanı beğendinmi bakalım ? Dedi sırıtarak . Sanki bana garez olsun diye yapıyordu . Daco'nun elini cisimlenmek için tutum ve cisimlendim ardından aynı yerde olduğumuzu farkettim .

_ drac lütfen bunun bir şaka olduğunu söyle .

_ sanarım odayı bağenmedin .

_ farkedermi ? Dediğimde narcissia teyze geldi ve drac'a ,

_ draco gel tatlım onların konuşması ge- sözünü tamamlamadan draco narcissia teyze ile gitti .

_ şu büyüyü kaldırırmısın ?!

_ hayır .

_ şu lanet olası büyüyü kaldır !

_ hayır dedigimi hatırlıyorum .

_ bende sana bu hakkı veren anıyı hatırlamıyorum !

_ tatlım-

_ bana tatlım deme ! Bana kızım deme ! Bana hiçbirşey deme ! Senden nefret ediyorum ! Onlardan nefret ediyorum ! Size güvendim ve .... hayır ! Biliyormusun bunu yapmayacağım . Deymessiniz . Dedim ve odadan çıktım . Koşmaya başladım ve merdivenleri hızlıca indim . Ayağım kaydı ve tam düşecekken onun beni tuttuğunu fark ettim .

_ tuttum seni !

_ beni bırak ! Dedim ve bilerek düşmek için ağırlığımı verdim ama beni  bırakmak yerine tökezledi ve düşmmek üzereyken farketmeden istemsizce birşey fısıldadım . Yere düşmemizi beklerken onun yüzüne baktım etrafa bakıyordu .

Sanarım onun üstüne düşmüştüm ve benimmm düşüşümü zayıflatmıştı istemsizce onun şaşkınca baktığı yere baktım ve havadaydık ! Uuçuyorduk ! Ne söylemiştim ben ? Çok işime yarayabilirdi . Hadi aria hatırla !

Bana gülerek bakıyordu . Aslında bu sefer ağzı kulaklarına varıyordu .

_ beni bırakmıycakmısın ? Dedim duygusuzca .


Mrs. SnapeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin