_ Biz geldik ! Dememle siyah kıyafetli birkaç adamla babamın salonda konuştuklarını gördüm . Babam hemen yanıma geldi ve kapıyı kapattı .
_ seni bu kadar erken beklemiyordum .
_ evet aslında bende bu kadar erken gelmiycektim ancak ro-
_ aria çalışma odasına çıkıp çalışmaya başla ben işimi bitirir bitirmez yanına gelip çalışmana yardım edeceğim . Anlaşıldımı ? Babam okuldaki gibi soğuk davranıyordu . Sanarım onların ailemizden haberi yoktu . Yukarıya çıkarken lucius amcamı farketmiştim . Tam yukarıya çıkacakken lucius amcam içerden çıktı ve ,
_ küçük cadım ! Diyerek bana sarıldı . Sanarım onlardan saklanıyordum .
_ bugün profösörünü iyi dinle ve iksirleri doğru hazırla , anlaştıkmı ?
_ tamam babacığım senerak ettme . Dedim ve yukarıya çıktım . Kendi odamı kitledim ve babamın çalışma odasına gidip iksirleri alıp İçine birkaç malzeme koyduktan sonra lucius amcamın ve babamın seslerini duydum .
_ henüz çok küçük ve bu olanlardan haberi yok !
_ luciusun dediği gibi çok küçük ve çok disiplinsiz-
_ ama çok akıllı şimdiden cisimlenebildiğini duydum . Dünyanın en genç cisimlenebilen cadısı .
_ augustus onun cisimlenirken az daha ölüyor olması seni ilgilendirirmi ?! O benim kızım ve zarar görmesini istemiyorum ve o bir gryffindor !
_ gryffindor olması önemli değil ! Önemli olan onu seeçmesi ve ona hediye vermesi ! Dumbledorun gözüneee girmeyi başardı ve bunun için oldukça cesurdu ! O istesede istemesede bizden biri lucius !
_ augustus ! Haddini bil ve benim evimde bağırmayı kes ! Aria henüz çok küçük ve büyüdüğü zaman katılıp katılmayacağına o karar verecek !
_ belatrix'in bundan hiç hoşlanmayacagına eminim , kızı aramızda görmek istiyordu .
_ kardeşim yiğeninin zamanı geldiğinde kendi kararını vermesine izin vereceğinden eminim .... ne demek istiyorlardı ? Narcissia teyzemin kablası belatrix azkabanda değilmiydi ? Onun hakkında az şey biliyordum . Yarım saat sonra kapı sesi geldi ve herkes gidiyordu . Ardından ayak seslerini duydum . İki ayak sesiydi . Sanarım biri babam ve biride lucius amcamdı kapı açıldığında iksiri şişeledim .
_ küçük prensesim ne yapıyor bakalım ?
_ onlar kimdi ?
_ bakanlıktan arkadaşlarım tatlım .
_ ama lucuis amca pek arkadaş gibi değilsiniz daha çok kavga ediyorsunuz .
_ bebeğim siyasete akıl sır ermez .
_ peki ne için gelmişlerdi .
_ senin cisimlenmenin sihir bakanlığında başımıza oldukça dert açtı . Baban ise hogwarts adına onları ikna etmeye çalışıyordu .
_ herneyse ben bugün draco ile sahile gitmek istiyorum .
_ tatlım birkaç günlüğüne göze çok batmasanız iyi olacak meleğim .
_ ama baba söz vermiş...tim .
_ lucius duyduğumu sende duydunmu ?!
_ evet sanarım duydum .
_ neyi ?
_ baba dedin .
_ hayır demedim .
_ dediğini bende duydum meleğim .
_ hayır demedim diyorum !
_ peki biz yanlış anladık o zaman meleğim .
_ sonunda ! Dedim ve odadan çıkmak için kapıyı açtığımda babam önümde duruyordu korktum ,
_ merlinin sakalı aşkına ! Şunu yapmayı kesermisin baba ?!
_ tatlım nereye gidiyorsun ?
_ bunu aşdığımızı düşünüyordum .
_ sadece bu seferlik izin veriyorum . Nereye gideceksiniz ?
_ bilmiyorum gideceğimiz zaman karar vericeğiz . Dedim ve önümden çekilmesi ile koşup önceden hazırladığım hasır çantamı alıp evden çıktım .
_ drac hadi gidiyoruz !
_ nereye ?
_ sahile gideceğimize söz vermiştim . Hadi gitmeliyiz . Hızlı olsak iyi olur hava kararınca üşüyebiliriz . Dedim ve odasına grip şortunu ve havlusunu ayarladım .
_ burası güzelmi ?
_Evet harika !
_ o zaman ne bekliyoruz ? Dedim ve denize doğru koştum . Denizde çok eğleniyorduk .
_ bak şimdi şurdaki yere kadar gidip gelicem sende süre tutacaksın ardından şurdan atlıacağım .
_ orası çok alçak -
_ peki orası olurmu ?
_ hayır olmaz bir üstü belki olabilir .
_ peki bir ... iki .... üc ! Dedim ve yüzmeye başladım . Tekrar kıyıya geldim ve kayalığa çıktım ilk yer kolaydı ancak ikincisi gözümü korkutmuştu , üçüncüsüne geldiğimde ise korkmak yerini bacaklarımın titremesine bırakırken dracın sesini duydum .
_ aria ! Aria iyimisin ? Başım dönüyordu bir anda ayağımın altındaki kayanın kaydığını farkettiğimde kafamı biryere çarptım son hatırladığım şey drac'ın sesiydi .
Nefes almaya çalıştıkça su yutuyordum sanarım oradan denize düşmüştüm ve tahmin ettiğimden daha derindi .
Kafam patlıycak kadar acıyordu . Sanki dirnmeyi bıraksam daha çok rahatlıcaktım , sanki ölüm benim için cazip geliyordu .
Her saniye saatler gibi geliyordu , sonunda ölümün tatlı kollarını kendimi bıraktım artık ne nefesimi tutuyordum , nede ciğerlerimde olmayan havayı hissedebiliyordum . Başımın ağrıması geçmişti sadece suyun berraklığındaki siyahı ve buğazımdaki yanma hissini duyuyordum . Sanarım bunlar son anlarımdı ve herşeyden daha rahat acısız bir son olacaktı ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mrs. Snape
FanfictionAria çok küçüktü henüz dünyaya hazırdeğil sanıyorlardı , sorunca dünyaya ben hazır değilim demişti aslında ... Büyücü dünyasının en zeki cadısıydı o . serinin ikinci kitabı yakında ! Malfoyların ve babasının gruru ... Hayatın doğum sancısı vardı v...