Bölüm 3: Benim Kararım

890 53 1
                                    

Uyandığımda cama tıklayan baykuşu farkettim . Sanarım beklediğim mektuplardan biri daha gelmişti . Camı açtım ve mektubu elime veren baykuşa ,

_ İyi sabahlar bayan baykuş ! Ayrıca teşekür ederim . Baykuş kafasını anladığını belirtmek için aşağa yukarı salladı ve uçtu .

Mektuba baktığımda haklı olduğumu birkez daha gördüm . Bu Hogwarts'a kabul mektubumdu ! Mektubu açmadım çünkü bu mektubu vaftiz babam Lucius ve vaftiz annem Narcissa ile açmak istiyordum .

Biraz hüzünlü olacaktı benim için , neden olsa Drac'tan ilk defa bu kadar  uzakta kalacaktım . O benim için dünyanın görüp görebileceği en iyi kardeşti .

Hogwarts mektubunu yatağın yanındaki küçük masaya koyup üstümü değiştiryordum o sırada kapıyı çalmadan içeri girdi Drac ardından bağırarak ,

_ Drac çık dışarı ! Dediğimde dışarı çıktı ve kapının arkasından ,

_ Pardon . Dediğinde kapıyı açıp dışarı çıktım ardından hiç aldırmadan ,

_ Mektup Hogwarts'tan geldi .

_ Ne ?

_ Onu sorucaktın ... Bende sormadan söyleyeyim dedim .

_ Seneye bende geliyorum Hogwarts'a...

_Ne ?! Hayır hayır ! Ben mektubu aldığımı söyledim oraya gideceğimi değil !

_ Ne ?! Yani dünyanın en iyi büyücülük okulundan mektup alıyorsun ve kabul etmiyceksin ... öylemi ? Hem baban-

_ O adam umrumda bile değil Draco ! O benim babam değil aklına sok şunu ! Hem beni başka okullarında kabul ettiğini biliyorsun .

_ Evet 11 büyük cadılık ve büyücülük okuluda sana mektup göndermiş . Peki gerçektende hangisine gideceksin ?

_  Beauxbatons Sihir Akademisi'ne veya Ilvermorny Cadılık ve Büyücülük Okulu Olabilir , yada babanında dediği gibi Durmstrang Enstitüsüne giderim . Hem ikimizinde oraya gitmesi daha iyi olur .

_ Ama orada karanlık sanatlara karşı savunma dersleri öğretmiyorlar ve evden çok uzak-

_ Kimin umrunda ?! Sonuçta ihtiyacımız olmayacak - dedigğim sırada narcissa'nın yani vaftiz annemin beni çağardığını duydum ardından drac ,

_ Herneyse annem seni çağarıyor gitsen iyi olacak .

Merdivenlerden indim ve büyü  salona geçtim ardından misafirlerimiz olduğunu fark ettim . Sanarım yine beni övüyordu ,birde hogwarts'a gitmem için baskı yaratıyordu .

_ Aria'da geldi gel otur tatlım bizde seni konuşuyorduk . Bu Vincent Crabbe'nin annesi , buda Gregory Goyle'ın annesi . Dediğinde şok olmuştum çünkü bu kadar nazik kadınlar beklemiyordum açıkçası .

_ Memnun oldum tatlım .

_ Bende memnun oldum bayan goyle .

_ Ne kadarda kibar bir kız , tatlım okula gidiyormusun ?

_ Şey aslında daha gitmiyorum ama mektuplarımı aldım .

_ Mektuplarımı ? Anlıyamadım ?

_ Aria'nın demek istediği ona birçok okuldan kabul mektubu geldiğiydi .

_ Peki nereye gideceksin ? Senin gibi zeki bir kız hogwarts'a gitmeli bence . " evet gene başlıyoruz "

_ Şey aslında bayan crabbe ben hogwarts'a gitmeyi planlamıyorum . 11 tane mektupa aldım ve hepsini değerlendiriyorum ancak hhogwarts'ı ilk olarak eledim .

_ Tatlım ! Hogwarts diğer okullara nazaran daha yakın ve dersleri çok iyi , ben oğlumu oraya göndermeyi düşünüyorum .

_ Bende aria'nın oraya gitmesini istiyorum ama pek dinlediğini sanmıyorum .

_ Anne oranın müdürü tam bir bulanık düşkünü, o adamın okuluna asla gitmem ! Ve ayrıca sizi ilgilendirmiyor ! Aslında ben gideceğim okulu seçtim bile ve mektubumu yazdım sadece babamla konuşup baykuşumu göndereceğim . Okulum Durmstrang Enstitüsü ! Konu tartışmaya kapalı ben kararımı verdim . Dedim ve sinirli bir şekilde odama çıktım .

Niçin bunu yapıyorlardı ?! Bana soy ismini bile vermeyen kişiyi neden  savunuyorlardı ?! Birkez bile yanıma gelmeyen , ne zaman ağlasam yanımda olmayan , beni sevmeyen birini nasıl koruyorlardı ?!

Mrs. SnapeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin