Bölüm 20 :

294 25 0
                                    

Hala öylece duruyorduk sanarım benim büyüyü etkisiz hale getirmek için bir söz söylemeliydim . Öylece bekliyordu ve gülümsüyordu . Bu beni çok rahatsız ediyordu . Yüzünü görmesemde hissediyordum .

_ neyi bekliyorsun tatlım ? Bilmiyormuşum gibi yapmam en iyisi olacaktır .

_ ne neyi bekliyorum ?

_ asasız büyü yapmandan bahsediyorum .

_ ben büyü yapmadım bir anda ağzımdan istemsizce çıktı kelime ve ben yaptığım büyüyü bile hatırlamıyorum .

_ biraz daha bekliyebilirim sanarı- demesine izin vermeden onun kollarından çıktım ve yere doğru süzüldüm . Ona baktığımda onun havada takla atıyordu gerçektende çok komikti . Daha fazla başımın dönmemesi için onu durdurdum ve yere doğru yönlendirdim .

Snape'in ağzından :

Aria'nın bu büyüyü kimden duydu bilmiyorum ancak çok başarılıydı . Belliki çokça denemişti . Asasız buüyüleri onun programına eklemeliyim ama hala neden bizi yere indirmediğini anlıyamadım .

_ neyi bekliyorsun tatlım ?

_ ne neyi bekliyorum ?

_ asasız büyü yapmandan bahsediyorum .

_ ben büyü yapmadım ağzımdan istemsizce çıktı bu kelime ve ben yaptığım büyüyü bile hatırlamıyorum . Dediğinde gerçektende şaşırmıştım . İyiki söylemesi gereken sözü biliyordum ancak birkaç saniye daha ona sarılmak iyi olurdu .

_ birkaç dakika daha bekliyebilirim sanarı- sözümü bitirecekken arianın gitmesi ile ağırlık merkezimi ayarlıyamadım . Dönmeye başladım ve gittikçe başım dönüyordu . Birkaç saniye döndükten sonra elimden tuttu ve aşağa doğru ilerlememe yardımcı oldu . Sanarım beni affediyordu , sadece zamana ihttiyacı vardı . Yere yaklaştığımızda ona .

_  " gravity " benimle birlikte tekrar et .
" gravity "

_  " gravity "

_ evet şimdi yerde olduğumuzu hayal et ve yere basarken  bu çok önemli   .

_ peki anladım .  " gravity " başarmıştı . Annesi kadar zekiydi . Belkide annesinden daha zekiydi .

_ başardım ! Diyerek bana sarıldı ve birkaç saniye sonra utanarak geri kollarını çekti ve hiçbirşey olmamış gibi yapmaya çalışıyordu . Evet benim gibi duygularını bastırmakta ustada olsa benim , anlayabilirim .

Aria'nın ağzından :

_ başardım ! Bir an sevinçle ona sarılmıştım . Bana ne oluyordu ? Onu affediyormuydum yoksa ? Hayır affetmek yok ! Hemen sarılmayı bıraktım ve yukarıya odaya doğru çıktım .


Mrs. SnapeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin