Bölüm 18 :

293 26 0
                                    

_ tatlım yemek getirdim hadi kapıyı aç biraz konuşalım .

_ konuşacak bir şeyim yok .

_ ama benim var .

_ yinede kapıyı açmayacağım .

_ tatlım beni endişelendiriyorsun neredeyse iki hafta olacak ve sen hala odada öylece kalıyorsun yemek bile yemiyorsun !

_ hala açmıyacağım . Dediğim anda o adamın sesini duydum .

_ lütfen şu kapıyı aç kızım !

_ bana kızım deme cesaretini nerden alıyorsunuz bayım? .... sizi tanıdığımdan bile emin değilim ikinizide ....hatta hiçbirinizi ! Ve hayır kapıyı açmıycağım , en fazla ölürüm .

_ hadi ama tatlım en azından yemeği alsan ?

_ hayır.

_ peki bir kaymak birası getirdim desem ?

_ hala hayır ve ... ben daha 12 yaşındayım ! Ahh ... ! Niye konuşuyorumki ?! Dedim ve kulaklığımı taktım . Aslında çok açtım ve köpüklü birayı ayırt etmeye bile zamanım yoktu ... bayılmama şukadar kalmıştı ama umrumda değil ! Sonuçta evdeki kimseye güvenemiyorum .

Bbir anda içeriye cisimlenen narcissia teyzeyi tgördüğuümde ,

_ sana istemiyorum demiştim!  dedim ve kullaklığı çıkarttım .

_ tatlım yemeğini getirdim . Dedi ve bana doğru uzattı . Ona doğru hafifçe ittim ve oda endişlenmiş gibi ,

_ en azından biraz yemelisi-

_ yemiyeceğim !

_ tatlım özür dilerim ama lütfen kendine za-

_ kendimemi !? Sence kendimemi zarar veriyorum ?! Bunu hakettim ! Güvendim ... dedim ve kullaklığı takıp yatağa yatıp kafamı saklayacak kadar
Çektim ve sesizce ağladım . Bir anda üstümdekini çekti ve kulağımdaki kulaklığı alıp kırdı . Ben sinirlendim ve ayağa kalktım .

_ ne yaptığını sanıyorsun ?!

_ bu kadar yeter ne haldeyiz görmüyormusun ?! Senin için o kada-

_ siz görüyormusunuz peki ?! Hergün git gide tükendiğimi ! Güvenirken kaybettiğimi ! Sevilirken yanlızlığımı ! Yalanlarda batışımı ! Sana güvendim ! Sen ne yaptın ?! Peki ben size ne yaptım ?! Dediğimde bana sarıldı . Bağırıp çağırmak istiyordum .

_ ben size ne yaptım anne ?! Neden güvenim boşa gidiyor ?! Anne ben çok kötüyüm ! Gerçektende başım dönüyordu , etraf karanlamaya başlamıştı .

_ tatlım herşey geçti-

_ hayır benim başım dön...

Narcissia'nın ağzından :

_ aria tatlım ? Aria !? Aria bir anda kucağımda yığılmıştı . Çok telaşlandım ve

_ snape , lucius ! Aria ! Aria'yaya birşey oldu ! Bir anda bayıldı ! Biri yardım etsin ! Dediğimde snape bir anda odaya cisimlendi ve kollarımdan ariayı alıp yatağa yatırdı ardından nefes alıp almadığını konturol etmek için baktığında telaşlandı ve hızlıca nabzına baktı asasını çıkarttı ve iyileştirici büyüyü yaptı . Yapatıktan sonra ona sarıldı ve ,

_ özür dilerim birtanem ... sesi kısık bir şekild kulağına fısıldamıştı aria'nın .

_ o iyimi snape ?

_ bir inatçı nasılsa öyle ! Dedi huysuzca .

_aynı babası gibi . Dediğimde ona baktı ve gülümsedi ardından ,

_ evet ... dedi ve bir iç çekti .

_ narcissia size yaptıklarınız için minnetarım ama aria'yı artık ait olduğu yere götürme vaktim geldi . Her şey için teşekürler .

_ en azından uyanana kadar gitmeseneniz ? O hala bana kızgın .

_ eve o uyanmadan gidersek daha iyi olur .

_ evet haklısın daha sonrada konuşabilirim .

_ snape istersen dobby'i yardım amaçlı ödünç alabilirsin aria küçüklüğünden beri dobby'i sever ve o yanındayken daha sakin olacaktır , en azından öyle umuyorum .

_ teşekkürler lucius ama şuan ona pek güvendiğini sanmıyorum .

_ evet aslında hepimiz onu biraz kırdık .

_ aslında draco birkaç günlüğüne aria alışana kadar orada kalabilir .

_ Aria birtek ona güveniyor şuan .

Mrs. SnapeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin