bölüm 14 : kaçış

322 26 3
                                    

_ evet açıklama bekliyorum ! En azından birşey !

_ ...

_ narcissia teyze açıklama bekliyorum bunca yıldır bir kardeşim olduğunu benden ne için sakladınız ?! Hadi annemin nasıl öldüğünü evli olduğunu bile geçiyorum ! Şuan kardeşim nerede ?!

_ aria bunu söyliyemeyiz ...

_ neden ?!

_ tatlım bunu bizden isteme sseni korumak zorundayız ...

_ peki ... kendinizdende koruyabilirmisiniz ?! O adamdan , olmayan ailemden , geçmişimden ?!

_ kızım şuan çok duygusalsın daha sonra konuşalım-

_ aria !? Diyerek draco yeni uyanmış şekilde koşarak bana sarıldı onu çok özlemişim .

_ seni çok özlemişim küçük canavar !

_ niçin geldin ? Daha tatile iki ay vardı -

_ seni özledim ve geldim ! Napıyordun bakalım ? Uyuyomuydun ?

_ az önce senin sesini duyunca uyandım , neden bağarıyordun ? Dobby'mi kızdırdı  yoksa ?

_ hayır drac sadece annemler bugün seninle birkaç haftalığına seyehat etmemize izin verdiğini söylüyorlardı değil mi lucius amca ?

_ henüz iz-

_ lucius birkaç gün dobby ile birlikte kampa gidebilirler aslında , en azından okul konusunu halledene kadar .

_ herneyse drac sen eşyalarını hazırlarsa , dobby !

_ efendim dobby burda !

_ dobby ben ve draco bir seyahete çıkacağız seninde gelmeni istiyoruz . Tabi gelmek istersen ...

_ dobby efendileri ile olmaktan mutluluk duyuyor , dobby efendisini çok seviyor !

_ aria ben herşeyimi hazırladım .

_ draco burada kalıcaksın . Yarın önemli bir gün .

_ benim umrumda değil , draco geliyormusun ?!

_ aria ama yarın -

_ gelmiyor . Lucius amca bazen çok sinirli ve kırıcı olabiliyor tıpkı bbugün gibi ...

_ herneyse , gel hadi dobby  draco ile daha sonra biirşeyler yapabiliriz .

Evden çıktığımızda dobby bana soru soran gözlerle bakıyordu .

_ dobby beni molly teyzenin yanına götürürmüsün ? Onu epeydir görmüyorum ...   sanarım .... neredeyse iki ay olacak .

_ dobby sizi götürmekten mutluluk duyar ama dobby efendisinden korkuyor , ceza almak istemiyor !

_ dobby luccius amca sana birşey yapmaz en fazla bana kızar . Hadi lütfen ... dediğimde dobby elimden tutmuştu ve bir evin önüne gelmiştik ev değil daha çok çiftlik gibiydi . Hemen yan tarafta molly teyzeyi gördüğümde koşarak ,

_ molly teyze ! Diye sarılı verdim . Bu iyi gelmişti en azından ona güvenebiliyordum . Birkaç saniye sarıldıktan sonra molly teyze duyulur biir şekilde iç çekti ve ,

_ seni küçük cadı okuldan iki ay önce neden buradasın bakalım ? Yoksa okuldanmı kaçtın ?

_ hayır ama okuldan ayrıldım seni ziyyarete geldim .

_ okuldan ayrılmakmı hayır hayır ! Bu kadar zeki bir kıza okulu bırakttıracak kadar büyük şey nedir bakalım ?

_  Canım çok yandı molly  teyze !

_ ne oldu biri sana bulanıkmı dedi ?

_ hayır o bile bu kadar yakamaz canımı -
_ bana herşeyi anlatabileceğini biliyorsun değilmi ?

_ sna... ismi herneyse ona inandım ama  o gidip bana yalan söyleyip benden kardeşimi sakladı !

Mrs. SnapeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin