Kapıdan içeriye girdiğimizde merdivenlerden yukarıya çıktığımızda önümüzde duran kadın bizi durdu ve
_ çocuklar sesizlik lütfen , yerinize oturmadan önce burçlara göre ayrılacaksınız .... griffndor , slyterin , huffelpaf , rewanclaw . Bölümleriniz aileniz gibi olacak ....
İçeri girdiğimizde harika ve kocaman bir oda ile karşılaştık ön tarafa doğru giderken fred ve goerge bana göz kırptı ve bende onlara hafif güler yüzle başımı salladım . Diğer çocukların yaptığı gibi bekledim ,
_ lara grewlene ! Dediğinde çocuk tabureye oturdu ve başına seçmen şapka yerleştirildi . Seçmeb şapka hemen ,
_ rewenclaw ! Diye bağardı arsından yandaki bir masa ayağa kalkarak alkışlamaya başladılar . Lara oraya geçti ve oturdu ...
_ aria malfoy ! Dediklerinde tabureye oturdum ve seçmen şapkayı kafama yerleştirdiler . Seçmen şapka homurdanmaya başladı ....
_ çok zekisin , akkılısın , kurnazsın , cesursun , yufka yüreklisin peki seni ne yapıcam ? Seni nereye koymalıyım ?
Aradan 15 dakika geçti ancak hala homurdanıyordu bir türlü karar veremiyordu . Herkes şaşkındı sanarım bu kadar beklemesi kötü bir şeydi , acaba fred ve george ne konuşuyorlardı? ... bence yeni şaka planı yapıyorlardı .
_ evet grifindor !! Diye bağardı bir anda hhherkes bana bakıyordu ve herkes şaşkındı . Fred ve george'nin ortalarına oturdum ve ,
_ beni bu kadar bekletmesi normal değil değilmi ?!
_ sanarım prof. Mcgonagal'ın rekorunu kırdın !
_ aslında evet bu biraz garip ama grifindor olmandan babanın pek hoşlanacağını sanmıyorum ...
_ niyeki ?
_ malfoy ailesi hep slyterin seçilirdi sense ailedeki tek grifindorsun ...bu biraz garip bir durum ...
_ herneyse artık susmalıyız aksi taktirde geldiğim ilk günden göze batacağım ... dediğimde ikiside gülmeye başladı o sırada bize bakan profösörü farkettim . Yolda çarptığım adamdı bu ! Şimdi ne yapacağım ben ?! Buraya doğru geliyordu ve yüzü ifadesizdi .
_ cezalısınız bayan malfoy ! Dedi .
_ anlıyamdım ?
_ yemekten sonra cezalısınız ! Bunda anlamıyacak pek birşey bulamıyorum !
_ ama efen- derken fredin bana yapma anlamında kaşını kaldırdığını farkedince ,
_ peki efendim . Dedim ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mrs. Snape
FanficAria çok küçüktü henüz dünyaya hazırdeğil sanıyorlardı , sorunca dünyaya ben hazır değilim demişti aslında ... Büyücü dünyasının en zeki cadısıydı o . serinin ikinci kitabı yakında ! Malfoyların ve babasının gruru ... Hayatın doğum sancısı vardı v...