_ kaç defa diyeceğim size !? Aria sen bunlara neden uydun ?
Şuan bize kimmi kızıyor ? Hemen açıklayayım . Mcgonaggal şuan ikizler ve beni azarlıyor . Nedenmi ? Az önce cedric adında hufflepuff'lı bir çocuğun süpürgesine şaka amaçlı büyü yaptılar . Bende tabi dayanamayıp suçun birazını üstlendim ... ne yapsaydım ? Molly teyzenin onları bir daha şaka yaparsa okuldan alacağını söyledi . Buna izin veremem tabiki .
_ özür dilerim efendim ... ama bu fikri ben yapalım dedim .
_ aria babana senmi açıklarsın benmi ?
_ ben açıklarım efendim ... ama bayan weasley'e haber vericekmisiniz ?
_ bu seferlik uyarı yapıyorum eğer bir kez daha böyle bir şeye kalkışırsanız bayan weasley size bizzat ceza verir ! Anlaşıldımı baylar !?
_ evet efendim ! Dediklerinde prof. Gitti ve ikiside bana şaşkınca bakıyorlardı ardından sesizliği bozan george oldu ,
_ aria neden böyle birşey yaptın ?!
_ evet , birde babana nasıl bizimle -
_ susun ! Keyfimden yapmadım heralde ! Siz giderseniz takılacak yeni bir ikiz bulmak zor olur ... Hemde babama sadece çıkarlarım için birini küçük düşürmek için sizinle anlaşma yaptığımı flan söyleyeceğim ! Yani fazla kızmayacağına eminim .
Sonuçta minevera snape'i yani öz babamı kast ettiği için olmıycaktır . Sonuçta oookul başladığından beri hep onlarlayım değil mi ?
_ tamam o zaman iilk önce senin için biz mektubu yazıp gön-
_ya... aslında ben kendi ellerimle yazsam iyi olur ama ilk önce iksir dersine geç kalmamalıyım !! Bay bay ! Dedim ve hızla oradan uzaklaştım . Acab babam fazla kızacakmıydı ?
Kapıyı çaldım ve sınıftan ,
_ gel ! Diye kaba ve itiici bir ses geldi sanarım babamın sesiydi . içeriye girdiğimde direk,
_ ba... şey yani profösor acaba bir-
_ bayan malfoy ! Derse tam tamına üç dakika geç kaldınız acaba bir bahaneniz varmı ?!
_ özür dilerim efendim , profösör mcgonnagall'ydım . Sesimin tremesinden anlamış olacakki ,
_ cezalısınız bayan malfoy ! Bunu gerçekten gözüme sokmasımı lazım ? Bu sanarım ... bir milyonuncu oluyor .
Yerime oturdum ve herkesin kitaplarını açmış olduğunu farkettim ama sayfa kaçı açtıklarını bulamadım o sırada ,
_ 355. Sayfa bayan malfoy ... dedi ve tamda olduğum sayfaya asası ile vurdu . Bu kadar sert olması beni zorluyordu . Sinir patlamasına çok az kalmıştı sanarım . Sinirle imalı şekilde ,
_ peki profösör snape ! Şaşkınlığını atmaya çalışırken iğneleyici bakışlarımı ondan alamazken anlamsızca gülümsedi . Herkes o kadar şaşkındıki babama şaşkın şaşkın ağzı açıkbaka kaldılar .
Hey ! Fazla bakmayın ! O benim babam gözünüzü oyarım! derdim ancak tabikide öyle birşey yapamayacağım için bir sakarlık yapıp yanımdaki kitapları devirdim , aslında ... hayır sakarlık değildi ! Herkes bir anda benim olduğum tarafa döndü ve bana baktı . Hıh şöyle ... Babamı süzeni fena üzerim !
_ özür dilerim. dedim kısık ve özgüvensiz birşekilde ardından kitapları tam alacağım sırada bir çocuk çoktan onları toplamış ve bana doğru uzatıyordu .
_ teşekkürler ...
_ robert ... ismim robert ve seninkide ...
_ aria , aria malf- babamın çocuğun kafasına vurması ile lafımı bitiremeden kitapları alıp hızla önüme döndüm . Hafif kızardım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mrs. Snape
FanfictionAria çok küçüktü henüz dünyaya hazırdeğil sanıyorlardı , sorunca dünyaya ben hazır değilim demişti aslında ... Büyücü dünyasının en zeki cadısıydı o . serinin ikinci kitabı yakında ! Malfoyların ve babasının gruru ... Hayatın doğum sancısı vardı v...