Bölüm 4 : cesurum

761 47 0
                                    

sinirle odama gittim kapıyı sertçe çarptım ve kapıyı kilitledim . O kadar sinirliydimki sonunda dayanamayıp elime geçenherşeyi fırlatmaya başladım . Ardından yatağa gömüldüm ....

Uyandığımda başka bir evdeydim ve çok acıkmıştım . Aşağadan güzel kokular geliyordu . O anda babam kapıyı çaldı ve içeriye girdi .

_ günaydın tatlım -

_sanada günaydın babacım . Dedim ve babama sarıldım sanki onu yıllarca görmemiş gibi hissediyordum . Sarıldıktan sonra birşey söylemeye yeltendim ve o anda babam beni hızlıca itti ve yere düştüm ardından kapıdan çıkıp hızla kapıyı arkadan kitledi . Davranışlarına anlam veremiyordum . Ardından kapıyı açması için yalvarırca bağardım ...

_ baba ! Baba beni buradan çıkar ! Diye bağırarak yataktan zıpladım . ardından ,

_ aria , aria! Sen iyimisin ?! Bu sözlerle irkildim yanı başımda duran kişi lucius amcamdı ve hiç teredüt eetmeden ona sıkıca sarıldım .

_ şş! Geçti tatlım . Hepsi bir rüyaydı ...
Dediğinde ona neden sarıldığımı anlamadım ve sarılmayı bırakıp duygusuzca,

_ ben iyiyim ...

_ aria şunu bilmeni istiyorum ben seni kızım gibi seviyorum ve seni tanıyorum ... sen hayatında hep en güçlü oldun ve bunu bir kez daha kanıtlamanı istiyorum ve bunu benim istediğim okula giderek değil gerçektende istediğin ve özgürce herşeye rağmen seçtiğin okula girmelisin -

_ baba ben gerçektende o okula -

_ tatlım seni doğduğundan beri tanıyorum , biliyorum orada snape olduğu için oraya gitmekten korkuyorsun ama sen cesursun ... dedi ve yanağımdan öpüp odadan çıktı . Gerçektende doğruydu , korkuyordum ve cesur olmak korkusuz olmak değildi gerçektende babam herzamanki gibi haklıydı ve artık mektubumu yazabilirdim .

~
saygı değer prof. Mcgonagall ,
Öncelikle teklifiniz için çok teşekkür ederim ve kabul ettiğimi bildirmek isterim .
Saygılarla aria malfoy .
~

Son kelimeyide yazdıktan sonra baykuşumu kafesinden çıkartım ve mektubu ona verdim . Baykuşu pencereden izlemeye başladım ....

Mrs. SnapeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin