_ dobby efendisine yalan söylemek istemiyor . Dobby bunu yanlış buluyor !
_ hadi ama dobby ! En azından weaslelerle olduğumu söylemesen ? Hem yalan söylemiyorsun .... sadece... doğruları saklıyorsun ! Dediğime dobby çok fazla endişeli ve tedirgindi .
Dobby'i özgür bırakmayı o kadar çok isterdimki ? Ama lucius amcanın katı kurallarından biri ev cinlerini asla azat etmemekti hatta bunun için üç gün boyunca odada kilitli aç ve susuz kalmıştım .... neyseki büyü yapabiliyordum yoksa çoktan ölmüştüm .
Aşağadan kavga sesleri gelince istemsizce merdivenlerin yukarısından aşağa eğilip baktım . Buda kimdi ? Sanarım fred ve george'nin bahsettiği kardeşleri bunlardı .
_ sana kaç defa diyeceğim ginny benim yastığımı alamazsın diye !
_ ben sana kaç defa diyeceğim benim para biriktirip aldığım yiyecekleri yeme diye !
Evet adlarını biliyordum ama açıkçası ikisinide kız bekliyordum ...ikizlerin bir şakası daha ! Yani bana ron ismini molly teyze yanlışlıkla yazdırmış demişlerdi ._ ron ben senin yastığını almadım ... dediği an elimdeki yastığın onun olduğunu anladım ve aslında ordan en rahatını seçmemi söylemişdi molly teyze .
_ şey özür dilerim ama sanarım bu senin yastığın annen yıkamış ve asmış .
_ ginny buda kim ? Bir ablam olduğunu hatırlamıyoru-tam sözünü bitirecekken yastığı yukardan ona doğru attım . Kafasına hisabet etmesi ile aşağa cisimlendim .
_ hayır ablamız yok şapşal ama yengemiz olabilir ! Beni sanarım fred ve george pek anlatmıyordu . Acaba fred'inmi ? Yoksa... ne diyorum ben ?!
_ şey ben çok özür dilerim ron , acımdaı değilmi ?
_ sorun değil yeng-
_ yooo ! Hayır ,hayır , hayır . Ben sizin yengeniz değilim sadece fred ve george'nin sınıf arkadaşlarıyım . Yani aslında .... aynı binada...ydık .
_ ginny ve ron weasley ! Neden kavga ettiğinizi öğrenebilirmiyim ?! Diyen molly teyzeydi . Sanarım sinirliydi .
_ kavga etmiyorduk sadece korktuk anne . Diye lafa atıldı küçük kız sanarım büyüyünce tam bir slytern olacaktı .
_ bu aria fred ve george'nin okuldan arkadaşı -
_ anne yoksa abimgille okuldanmı kaçtı ?
_ hayır ronald sadece aria burada ve okuldan kaçmadı . Sadece-
_ okulda kara büyü ile büyülendim . Kendi öz babamla kavga ettim . Okuldan ayrıldım . Kardeşimle bile konuşamıyorum . Bu cümleleri duygusuzca söylüyordum .
_ vaov ... bu gerçektende ... çok...
_ ürkütücü -
_ hayır ron , çok duygusuzca diyecektim .
_ aria istersen yastığımı alabilirsin sana kızmam ... ama lütfen beni yeme ! Bu ne şimdi ? Çokmu korkunç ve duygusuzum ... aman tanrım ! Babama benziyorum !
_ aslında ben -
_ o sadece yaramaz çocukları yer ron ! Dedi ginny . Gülmemek için kendimi zor tutuyordum .çok komiklerdi.tıpkı abileri gibilerdi .
_ hayır ben sadece yalan söyleyen çocukları yerim .
Anlık ginny :
_ ben gitsem iyi olacak . Dedi ve kaçtı . Çok tatlı ama bir o kadarda yalancı ama kanım kaynadı ... çok tatlı .
_ bende gitsem...
_ aria sen hiçbiryere gitmiyorsun konuşmamız gereken bir mesele var !
_ ben en iyisi kızların arasında durmıyayım ! Dedi ve cisimlenircesine hızlı bir şekilde odasına kaçtı .
_ evet molly teyze ?
_ tatlım babanın burada olduğundan haberi varmı ?
_ evet dedim ya kampa gideceğimi söylediim ona diye .
_ aslında onu kast-
_ onun umursıycağını sanmıyorum . Sonuçta kal bile demeye tenezül etmedi şimdi yerimi söylemeye tenezül edemiyeceğim !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mrs. Snape
FanfictionAria çok küçüktü henüz dünyaya hazırdeğil sanıyorlardı , sorunca dünyaya ben hazır değilim demişti aslında ... Büyücü dünyasının en zeki cadısıydı o . serinin ikinci kitabı yakında ! Malfoyların ve babasının gruru ... Hayatın doğum sancısı vardı v...