Bölüm 21 :

298 23 3
                                    

_ tatlım ? Size yiyecek birşeyler getirdim .

_ şuraya koyabilirsin . Dedim . Ona ne ismi ile hitap ediyordum nede baba diyordum . Baba demek istiyordum ancak ona güvenmek istemiyordum . Belkide incinmekten korluyordum .

_ ne yapıyorsunuz bakalım ?

_ aria ile iksir dersi için birkaç bitkiyi , faydasını ve kullanım alanlarını öğretiyordu .

_ drac sadece bitgi değil kurba bacağı gergedan boynuzu ve birçok malzeme sihirlerde kullanılıyor .

_ evet aria hogwarts'a gittiğimizde bana dumbledore'un sana yeni bir çalışma hazırlamamı istediğini hatırlatırmısın ?

_ neden ? programımdan oldukça memnundum .

_ yaptığın büyülerin çoğu üst düzey büyüler aria ve bunları yapmak ustalık gerekiyor .

_ zihneferd olduğunu düşünüyorum .

_ anlıyamadım ? tatlım zihneferd olmak için çok fazla pratik gerektirir ve üst düzey yasaklı bir büyüdür .

_ aria şaka yapıyordu bay snape .

_ ama ben ciddiydim zihnimi okuduğun belli aksi taktirde nasıl canımın tart istediğini bilebilirsinki ?!

_ seçmen şapkanın seni hufflepuf'a göndermemesi büyük şansızlık olmuş .

_ hey ! Gryffindorluyum ben .

_ tatlım seninle küçük birşey konuşmak istiyorum .

_ evet ne zaman gideceğimi biliyorum . Dedi ve tabağı alıp koşarak odadan çıktı drac .

_ evet şu çok önemli konuya gelelim .

_ bugün kardeşinin doğum günü aria .

_ hayır draco'nun doğum günü çoktan geçti 5 haziranda unuttunmu ? Hepberaber kutlamıştık .

_ aslında ben ondan bahsetmedim . Harry'den bahsediyordum .

_ draco ile aynı yaşta değilmi ?

_ evet tatlım .

_ o zaman mektubunu almıştır belkide ?! Çok heycanlıyım !

_ tatlım seni uyarmak istiyorum . Dumbledore senin için en iyisini olmasını istiyor ve şimdilik harry'e söylememlisin yani ...

_ sorun değil sadece arkadaş gibi olabilirim ! Hem bana abla demesinden korkmama gerek kalmadı .

_ neden ?

_ draco benim kardeşim gibi ve onunla büyüdüm ama harry'i hiç tanımıyor-

_sun ve abla demesi seni rahatsız ediyor .

_ gerçekten zihneferd olmadığına eminmisin ?

_ tatlım ?

_ tamam herneyse ben draco ile alışveriş yapmaya gitmek istiyorum . Ttabi izin verirsen .

_ tamam gidebilirsiniz .

_ biliyordum işte ama hep böyle yap... bir dakika ne izinmi veriyormusun ?

_ evet .

Mrs. SnapeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin