bölüm 9 : sorun

632 36 5
                                    

Herkes bir anda toplanmaya başlamıştı. en azından deli olmadiğıma sevinebiliyordum ama kötü tarafı gerçek anlamda herkesin olmasıydı . Arkamda bilerekmi duruyordu ?!

_ başımdan çekilmeseniz kaydımı sizden çok uzağa aldıracağımı bilmenizi istiyorum .  Dedim ve iki üç adım öne doğru yürüyüp duvardaki kana dokundum ... ardından birkaç net olmayan yüz , birkaç eşya , bir bebek ve ben ....

Uyandığımda sanarım revirdeydim ve herşey çok bulanık görünüyordu birkaç saniye içinde düzeldi ve başımda dikili duran ikizleri gördüm .

_ aria ! Hey baksana fred aria uyandı !

_ george ben kör değilim !

_ üff ! Kavga etmeyin ! Hemde ben neden buradayım ?! Dün ne oldu ?!

_ dünmü ?!

_ aria sen iki haftadır uyuyorsun . O gün kana dokundun ve bağarıp bayıldın -

_ şey acaba sakıncası yoksa o zaman neden bağardın ?

_ hey george onu sormamalıydın ...

_ bende tam olarak hatırlamıyorum  ... sadece .. dediğim sırada yan taraftaki yatağın hemen yanında oturan snape'i farkettim ve ,

_ o ne zamandır burada ?! Diye sinirle sordum .

_ sen bayıldığından beri burada derslere bile girmiyor ... mcgonaggal'a sorduğumuzda senin kara büyüye maruz kaldığını ve ölüm ihtimalin olduğu için prof. Dambuldore prof . Snape'i görevlendirmiş . Dediklerinde ayağa kalktım ve yandaki perdeyi çekmeden önce ,

_ işiniz bittiğine göre artık gidebilirsiniz profösör . Dedim . Ardından perdeyi örttüm ve yatağa yattım .

_ aria profösör snape'le neden böylesiniz ?

_ nasıl ?

_ sürekli böyle yani ...

_ eski bir aile kavgası siz onu boşverinde ne kadar konuda eksiğim var ?!  onu söyleyin ...

_ öyle zor büyüler değil ! Sadece birkaç konu var ama merak etme sana yardım edebilecek birini tanıyoruz ...

_ şey aslında .... aramızda kalsın ama ben İlk yıllın derslerini , aldığım büyü ve iksir kitapları ile tamamaladım .

_ gerçektende çok zeki bir kızsın fred bu bizim niye aklımıza gelmedi ?!

_ bilmem !

_ bence o sırada babanıza ve annenize şaka yapmakla uğraşıyordunuzda ondan !

_ haklısın ! Bunu ikiside aynı anda söyleyince kahkahaya boğuldum .

_ acaba artık gidebilirmiyim ?

_ hemşireye sorsan iyi olur ! Diyerek hemşireyi gösterdi fred .

_ şey bir bakarmısınız artık gidebilirmiyim ?

_ hayır en az birkaç gün daha burada kalmalısın tatlım-

_ niye ?

_ prof., İyileştiğinden emin olana kadar seni göndermemem konusunda beni uyardı .

_ hangi prof. Acaba ?

_ prof . Snape . Dediğinde ona inatla ayağa kalkıp perdeyi açıp , ona bakarak ,

_ başka kim olabilirdiki ? Değilmi profösör ? Dediğimde perdeyi kapattım ve kapıdan dışarı çıkmak için hamle yaptığımda snape kolumu tuttu ve ,

_ biraz daha burda kalsanız iyi olacak bayan malfoy-

_ ama ben kalmak istemiyorum ! Dedim ve kolumu sertçe çekip kapıdan dışarı çıktım ardımdan gelen ikizlere ,

_ bakıyormu ?

_ evet

_ şimdi ?

_ hayır dediğinde kendimi saldım ve yere düştüm sandım ancak bu sefer uçuyordum . Sanarım düşmemem için büyü yapmıştı .

_ sizmi yaptınız ?

_ prof. Snape buraya geliyor !

_ biraz daha dinlenseniz iyi olacak bayan malfoy -

_ hıh ! Bakın tam üzerine bastınız  bayan malfoy  diyerek ! O yüzden beni bıraksanız çok iyi olucak . Dediğimde beni belimden itirerek revire götürdü ve yatağa yatırıp ,

_ çocuklar sizin dersiniz olduğuna eminim ! Hatta karanlık sanatlara karşı savunma ... eğer gitmesiniz sınıfta-

_ pekala efendim , aria dersten sonra ziyaretine geliceğiz . Dediler ve çıktılar snape onların çıkması ile yanıma oturdu ve yüzüme bakıp gülümsedi . O kadar içtendiki ?! O kadar güzeldiki ?! Neden saklıyordu gülüşünü ?! Aria ! Ne oluyor kendine gel düşme tuzağa ! Bir anda gülümsemeyi bıraktı ve hızlıca ayağa kalkıp ,

_ efendim !

_ severus ! Bakıyorumda aria uyanmış .

_ evet efendim uyandım .

_ peki siz-

_ hayır öyle birşey olmayacak ...

_ severus bize biraz izin verirmisin ?

_ tabi efendim . Dedi ve çıkıp kapıyı kapattı .

_ aria insanlar bazen sevdiğini söylemekten ve ümit etmekten korkar ama bazen sevgi ve ümidin sana yol gösterir . Sen kaybolmuşsun ve korkuyorsun ama unutma her karanlıkta bir ışık gizli yeterki onu bulmayı bil .

_ efendim benim kara büyü yüzünden böyle olduğum doğrumu ?

_ henüz bilmiyoruz tek bildiğimiz kana dokunduğunda olduğu .

_ peki ya gördüğüm ş- şeyler-

_ aria tam olarak ne gördün ?

_ birkaç yüz , birkaç eşya ve birde bir bebek ... evet evet ! Anlında yara izi olan bir bebek !

_ peki ya başka birşey varmıydı ? Bu önemli bir konu , her ayrıntı bizim için önemli aria ...

_ birde ... ben ama ordakilerin hiçbirini tanımıyorum ! Gerçekten ! Bununla hiçbir ilgim yok ! Yemin edebilirim efendim !

_ peki yüzlerini tanıyabilirmisin ?

_ emin değilim çok bulanıktı -

_ peki lara ile ilgili herhangi birşey gördünmü ?

_ lara ?

_ rewanclaw'a gelen ve o  gün kaybolan kız ... dediğinde  aklıma geldi , gerçektende ona birşey olmuş olabilirmiydi ? Ya onun kanıysa ?

_ onunla ilgili birşey görmedim efendim . Onu bulacaksınız değilmi ?

_ sen merak etme aria onu bulacağız ama arttık severus'u dinlemelisin , en azından açıklamasına izin vermelisin ...

_ denerim efendim ancak söz veremem .... dediğimde kapıdan hemen önünda bekleyen snape'e bakıp selam verdi ve gitti .snape içeriye girdi ve yanıma oturup oturmamak arasında kaldı .

_ seni dinliyorum sonuçta denemekten zarar gelmez değil mi ? Dedim ve yanı başımdaki koltuğu işaret ettim . Şaşkın bir şekilde hafifçe gülümsedi ve oturdu . Sanarım onu gülerken görmek değişik bir histi .

_ evet ? Konuşmıycakmısın ?

_ ben öyle konuşamam ... ama senin için senden vaz geçmek ... benim için dünyadaki en zor şeydi . Seni korrumak istedim . kendimden , sana zarar verecek herşeyden ... sen o kadar masumdunki ?! O kadar eşsizdinki ?! Mahvetmekten , bocalamaktan korktum ama ... ama şimdi ... şimdi gitmenden o kadar korkuyorumki ?! Zarar görmenden ?! Düşmene bile katlanamıyorum ! Sözler ağzında düğümlendikçe gözlerinde yaşlar akıyordu . Göz yaşları bile ağlamak için bir sebepti . Dayanamayıp göz yaşlarını sildim ve ona sıkıca sarıldım . O kadar rahattıki kolları gözlerim benim uyumam için bana tuzak kuruyordu ... iyice kapanıyordu gözlerim .... karanlık ve sonsuz hıçkırık bana herşeyi sunuyordu ... sonsuz sevgiyi hissetiriyordu .

Mrs. SnapeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin