Jeongin başını sallayarak anladığını belirtirken "Ben de Jeongin, memnun oldum" diye gülümseyerek,karşılık verdi.
"Biliyorum efendim, Bay Seungmin söylemişti, Hyunjin hocanın oda arkadaşı ve üzerinizden anladığım kadarıyla sevgilisi oluyorsunuz" Yeonjun'un gülümseyerek konuşması üzerine, onun ne dediğini anlamaya çalışan Jeongin, pembe saçlı oğlanın söylediklerine takılmıştı.
Jeongin'in yüz ifadesi ve "sevgilisi?" şeklinde soru sorarcasına mırıldanmasının ardından, adının Soobin olduğunu öğrendiği beden gülerek "Saklamanıza gerek yok" dedi. "Sweati, sevgilisine vermesini söyleyen bizdik"
▪️▪️▪️▪▪️▪️
"Yanımda yatmayacak mısın?"
Hyunjin, koltuğa uzanan bedene bakarak konuştu. Onun meraklı olduğunu belli eden ses tonuna karşılık başını o tarafa çeviren Jeongin, elinde tuttuğu telefonun ekranını kapatırken doğruldu ama kendisine sevgili gözüyle baktığını düşündüğü Hyunjin'e, abisinin onun hakkındaki düşüncelerinde haklı olduğunu ve bu yüzden onunla uyumak istemediğini söyleyemedi.
Ki Hyunjin'in, Changbin'in kendisi hakkında ne düşündüğünden bihaber olması da, bu şeyi söyleyememe sebebi sayılabilirdi.
Aslında Hyunjin'in, Jeongin'e bu sweati verme sebebi, onu asansörde bekletip eli boş dönmek yerine, temiz ve hava şartlarına uygun olarak giyebileceği tek şeyin bu olmasıydı, fakat Jeongin, sweatin anlamını öğrendiğinden beri oda arkadaşı olan bu genç adamın kendisinden hoşlandığını düşünüyor ve abisinin onun hakkında söylediği şeyleri -Hyunjin'in de buraya, bu otelde kalan diğer herkes gibi bir amaçla geldiği düşüncesini- bir bakıma doğru olarak kabul ediyordu.
"Burada rahatım"
Hyunjin onun bu cümleyi, beraber uyuduklarında Jeongin'den rahatsız oluyormuş gibi bir fikirle söylediğini düşünmüş ve bunun olmadığını belirtmek için kendisiyle uyuması konusunda ısrar etmişti. Bununla birlikte siyah saçlı oğlan pişman olmama ümidiyle yanına uzanırken diğerinden uzakta olmaya özen göstererek yatağın uç köşesine çekildi. Onun kendisine aşık olduğunu sanıyor ve bir bakıma yalan söylediyse diye mesafeli davranıyordu.
Fakat sabah kalktığında, kendisi Hyunjin'e kollarını dolamış ve onunla oldukça samimi bir pozisyonda yatıyor olmanın esas sebebi olmuştu. Uyurken kendini kontrol edemiyordu Jeongin. Hareketlerinde dikkatli davransa da uyurken yakın olmaktan çekinmiyordu.
Kendini diğerinden uzaklaştırırken bir an için hızlı davrandığından Hyunjin'i de uyandırmıştı genç beden.
"Günaydın"
"Uyandırdığım için özür dilerim"
"Sorun değil, seninle uyanmak daha iyi. Yanımda sen olmayınca sabahları yalnız hissediyorum"
Siyah saçlı oğlan, Hyunjin'in söyledikleri karşısında düşüncelerini doğrulayan türden fikirleri tekrar gözü önüne getirmiş ve kendisine aşık olduğunu sandığı bu adamla ne tür bir samimiyet içerisinde olduklarını düşünmüştü.
Hyunjin uzandığı yerde telefonundan saati kontrol eder etmez başını az önce olduğu gibi Jeongin'e çevirince "Bugün, erkenden kalkmışken saunaya girmeye ne dersin?" diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
two foreigners and a hotel room | hyunin
FanfictionYang Jeongin yaz tatilini kusursuz bir şekilde geçirmek için babasının şirketinde onu zorlayan her işi eksiksiz yapar ve sonunda tatil için yola çıkar. Ancak vaktiyle, başını kaldıramadığı işlerden kurtulmanın verdiği anlık heyecanla, rezervasyon ya...