i k i

781 139 69
                                    

Küçük siyah çantasını çıkartıp tekli koltuklardan birinin üzerine bıraktı ve hızlıca içeri girdi. Üzerindekilerden kurtuldu ve sanki bir yıldır ilk kez duş alıyormuşçasına huzurla yıkandı. Kabinin dışındaki askıda gördüğü iki bornoza gülümsedi. Yedek bir bornoz hoşuna gitmişti. Kendine yakın olanı giydiği gibi banyodan çıktı. Yatağında uyuyan ve yarı çıplak bir adam görmek son düşüncesiydi elbette.

▪️ ▪️ ▪️ ▪️ ▪️ ▪️ ▪️ ▪️ ▪️ ▪️

Anın korkunç görüntüsüyle küçük bir çığlık attı. Yatağın üzerindeki üst bedeni çıplak kişi irkilerek uyandı. Karşısında gördüğü, bornoza sarılı olan bedenin, ıslak saçlarından damlayan birkaç su taneciğiyle süslü göğsünde takılı kaldı, gözleri.

"Sen de kimsin odamda ne işin var"

"Sakin ol burası benim odam" dedi gözlerini daldığı yerden yavaşça ayırarak.

"Neden bahsediyorsun, otel kartım kapıyı açıyor"

"Benim de öyle, S blok, üçüncü kat, oda bir"

"S blok üçüncü kat, oda iki"

"Sanırım kapı numarasız olduğu için karışmış olmalı"

"Resepsiyonu arayıp bu karışıklık için birini çağıracağım"

"Sanırım en mantıklı davranış bu olacaktır" dedi üst bedeninin çıplak olmasını umursamadan hâlâ yatağın üzerinde durmaya devam eden beden.

Jeongin, telefona sarıldığı gibi beşi tuşladı.

- Resepsiyon

- İyi günler, ben S blok, üçüncü kat oda ikiden Yang Jeongin, sanırım oda konusunda bir karışıklık yaşadım. Lütfen bir yetkili gönderebilir misiniz?

- Çok üzgünüz efendim hemen bir personel gönderiyorum

dedi sesi normal düzeyde ama mahcup olduğunu hissettiren bir şekilde.

Jeongin üzerinde yalnızca bir bornoz olduğunu hatırladığında rahatsız hissetti, bornozla üzerini iyice kapatıp, geniş koltuğun üzerinde fark ettiği, iki kutudan birini açtı. İçerisinden çıkarttığı, siyah gece kıyafetlerini aldı. Şu an kıyafet odasına gidecek kadar uygun görünümde değildi ve bu an için bu kıyafetlerden başka giyecek bir şeyi de yoktu. Siyah pijamaları aldığı gibi banyoya girdi ve üzerini değiştirdi. Az önce üzerinde olan mavi bornozu da eski yerine, diğerinin yanına astı.

(Her şeyden iki tane vardı. Yedek olayı abartılıydı sanki)

Banyodan çıkmasıyla, oda kapısının çalınması bir oldu.

Jeongin üzerine bir tişört geçirmiş olan ve şu an kapıyı açan bedene gülümsedi. İçeri giren personel, ana binada gördüğü valiz görevlisiydi. Felix?

"İyi günler, ne konuda yardım istemiştiniz?" diye sordu Felix, önündeki ikiliye. Jeongin öne atılarak gülümsedi.

"Bir karışıklık olmuş sanırım. Aynı odada olmamalıyız"

"Otel kartlarınızı kontrol edebilir miyim?"

two foreigners and a hotel room | hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin