o n y e d i

201 31 30
                                    

bir günde iki bölüm mü nasıl nasıl?

söz veriyorum yorum yaparsanız yarın da böyle olacağım

"Bizi şu çay bahçesine götürür müsün?" diye rica etti telefonunu öndeki koltuğa yeni yerleşen Chris'e uzatarak.

Bilmiyordu o an ama kaldıkları otelle uzaktan bir bağlantısı olan küçük bir kafeydi seçtikleri; Jisung'un annesinin işlettiği çay bahçesi. 

◽◽◽

"Dudaklarına çikolata bulaştı"

Hyunjin gülerek karşısındaki çocuğun dudaklarını işaret ettiğinde, siyah saçlı onun gibi gülmüş peçeteyle ağzını silmişti. Hyunjin şimdi biraz daha yayılan çikolataya baktığında gülerek kolunu uzatmış ve siyah saçlının çenesinden tutarken baş parmağıyla dudağındaki çikolatayı silmişti.

klasikleri severiz.

Jeongin, şaşırsa da bir klişeyi yaşamış olduğunun o an farkında değildi. Üstelik Hyunjin'in baş parmağındaki çikolatayı emmesiyle biraz daha utanmış bakışlarını tekrar masaya çevirmişti.

İkisi kahvaltılarına devam ederken kendilerine servis yapan ellilerinde bir kadın yanlarına gelerek gülümsedi ve "Pardon, bir süredir ikinizi izliyorum çok tatlı bir ilişkiniz var uzaktan, siz ikiniz evli misiniz?" diye sordu.

Jeongin dudakları arasındaki portakal suyundan aldığı yudumla tıkanırken birkaç kez öksürerek nefeslenip kendisine bakarak kadına açıklama yapan Hyunjin'i dinledi.

"Biz evli değiliz, arkadaşız sadece" diye başladı cümlesine. "Seyahat arkadaşlığı için açılmış bir otelde tanıştık, birlikte geziyoruz Sidney'i" dedi sarışın, fazladan bir açıklama yaptığının farkında değildi.

Kadın üzülmüşcesine bir ses çıkartırken "Çok yakışıyordunuz oysa" dedi ikisine cümlesini onaylamak istermişcesine süzerek bakıp. "En azından sevgili falan olmanızı beklemiştim"

Jeongin, kadının söylediklerinden rahatsız oluyor mu acaba diye sarışına baktığında kendisi gibi rahat olduğunu görünce tekrar kadına çevirdi bakışlarını.

"Şu yeni beş otellerinde misiniz yoksa?"

İkili kadını onaylayınca yaşına rağmen çok dinç ve güzel olan kısa saçlı kadın "Benim oğlum da sizin gibi başlamıştı ilişkisine" dedi. "Kaldığınız otel oğlumun sevgilisine ait, sizin tabirinizle seyahat arkadaşıydı onlarda."

Hyunjin şaşkın bakışlarıyla kadını dinlemeye dikkat kesilirken Jeongin kulaklarını kadına vermiş gözleriyle sarışını süzüyordu.

"Birkaç sene önce oğlum gezmek için Peru'ya gitmişti." diye başladı hikaye anlatır gibi ama o ana konuya giremeden "Anneciğim ben geldim" diye bir ses yükseldi içeriden. Jisung, Avustralyaya geldiğinden beri babasının açtığı saçma davanın peşinde koşturduğundan annesinin evinde kalmak dışında kadınla yan yana gelememişti. Bir sonraki gün Koreye geri uçacağından bir günlüğüne de olsa kadına iş yerinde yardım etmek için bugününü ona ayırmıştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 13, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

two foreigners and a hotel room | hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin