UZUN BİR ARADAN SONRA DAMGA KALDIĞI YERDEN DEVAM EDİYOR MİLLET.UMARIM BUNDAN SONRA OKUYUCU SAYISI ARTAR.HER NEYSE BENDEN BÖLÜM BEKLEYEN HİKAYEMİ UNUTMAYAAN OKUYUCUMA GELSİN.İNŞALLAH ARANIZDA VARDIR UNUTMAYIP BEKLEYENLER :))
Lisa gözlerini açtığında Erıc odada yoktu.Yavaşça yattığı yerden doğruldu.Elini saçlarının arasından geçirdi ve yavaşça yattığı yataktan kalktı.Aynanın karşısına geçip kendine dikkatle bakmaya başladı.Erıc'in sözü aklına geldi bir anda.Aynanın karşısında kendine biraz dikkatli bak anlayacaksın neden öyle dediğimizi demişti.Dikkatli bir şekilde aynada kendine bakmaya başladı.Saçları yeni kalktığı için dağınıktı.Yüzünde her şey normaldi.Hiçbir kusur yoktu.Gözlerini kapatıp tekrar açtığında gözlerine daha dikkatli bakmaya başladı ve göz bebeğinin etrafında olan halka şekilleri dikkatini çekti.Şekillere daha dikkatli baktığında damgaya benzediğini fark etti.Odaya giren Erıc'i hissedince hızlıca aynadan uzaklaştı.
"Günaydın."dedi Erıc.
"Günaydın."
"Kendini nasıl hissediyorsun?"
"Daha iyiyim."diye karşılık verdi Lisa.
Erıc ona yaklaşıp elini alnına koydu.Lisa ne yaptığını anlamaya çalışırken Erıc'in gözlerine bakmaya başladı.Ona ne zaman baksa içinde bazı duygular ortaya çıkıyordu.Erıc geri çekildiğinde gülümsedi.Lisa'da gülümsedi.
"Bugünden itibaren derslere başlamalısın."dedi Erıc.
"Ben yapabileceğimden pek emin değilim."
"Heyy,bunu bana demen çok büyük bir hata."
"Geçmişim hakkımda en ufak bir bilgim bile yok,nasıl biri olduğumu tam olarak hatırlamıyorum ve buraya yeni gelmişken bazıları tarafından sevilmedim dersler de ne yaparım bilemiyorum."
Erıc başını yana yatırıp Lisa'ya baktı.Okula geldiğinden beri Lisa'nın yaşadıkları göz önünde bulunursa dediklerinde haklıydı,ama bu yine de kendisine olan inancı azaltması olamazdı.Lisa'nın çaresizce bakışlarını yere çevirdiğini gördüğünde elini Lisa'nın çenesine götürdü ve Lisa'nın gözlerinin içine bakmasını sağladı.
"Seninle karşılaştığım ilk andan beri buraya gelen birçok kızdan daha farklı ortadaydı tabi buna Alexandre'ın dedikleri de dahil ama unutma her zaman yanındayım ve eminim bu işin altından da kalkarsın,ilk dersin ne?"
Lisa Erıc'in kendisi hakkında güven verici sözler kurmasının ardından çantasına yöneldi.Ön taraftan ders programını çıkardı.İlk defa okuduğu dersler ona şimdiden yabancı gelmişti.
"Eee şey burada yasalar yazıyor."
Erıc bir an kaşlarını çattı ardından Lisa'nın yanına gidip ders programına bakmaya başladı.
"İyi de sen daha birinci sınıfsın senin benimle aynı dersi alman mantıksız."derken bir eliyle ensesini ovuyordu.
"Lora ile de ortak derslerim var galiba."
Erıc bir an şaşırsa da hemen toparlandı.Alayla gülerek "Lora da ben de üçüncü sınıfız ve senin aldığın dersler de öyle bu tam bir saçmalık,öğrenmen gereken daha çok şey var."
Elindeki ders programını sallayarak Lisa'ya baktı.
"Bayan Alexandre ayarlamış."dedi Lisa.
"Bu kadının amacı ne bilmiyorum ama iyi şeyler olmayacak gibi duruyor."
Lisa umutsuzca yatağa otururken elleriyle yüzünü kapattı.Erıc'in yanına oturduğunu hissetse de hiçbir şekilde kıpırdamadı.Omzuna atılan kollar Erıc'in bedenine yaslanmasını sağladı ardından saçına bırakılan küçük öpücükler,bu olanlara başından beri anlam veremese de Erıc'in söyledikleri onu bir an rahatlatsa da henüz kendisini tanıyamıyordu."Korkuyorum."diye fısıldadı.Erıc'in kolları onu biraz daha sıkarken "Sana korkmayı yasaklamayı düşünüyorum Lisa."dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAMGA
FantasyAğladığının farkındaydı.Kimse sesini duymasın diye üzerindeki bez parçasının altına saklandı.Ta ki bez parçasını üstünden sertçe birinin çekmesiyle sustu.Korkması gerekiyordu,ama korkmuyordu aksine içinde adını bile koyamadığı bir gücü hissediyordu...