Erıc bahçeye çıktığından itibaren ne yapacağını kestirememişti.Öylece durmuş Lisa'ya bakıyordu.Lisa yardım et dedikten sonra ne yapacağı hakkında en ufak bir bilgisi yoktu.Lisa'nın etrafında olan üç baygın erkek vardı.Muhtemelen onlarla aynı yaşlardaydılar.Erıc onların kim olduğunu görmek için biraz daha yaklaştı.Lisa onlara zarar vermemişti hiç bir yerlerinde kan yoktu ama baygın bir şekilde uzanmış yatıyorlardı.Onların yüzünü gördükten sonra Lisa'yı kolundan tuttuğu gibi yanına çekti.Lisa biraz titriyordu.Erıc Lisa'ya döndü.Yüzünü avuçlarının arasına aldı.
"Sakinleş tamam mı?"dedi Erıc.
"Be..ben bir şey yapmadım inan ben bir şey yapmadım Erıc yardım et."dedi Lisa.
"Ben sana inanıyorum tamam mı hadi buradan uzaklaşmamız lazım."
"A...ama onlar burada bu şekilde bırakırsak uygun olur mu?"
"Bak inan bana uyandıklarında burada olmamamız onlara yardım etmememiz daha iyi hadi."dedi Erıc ve Lisa'nın elinden tuttuğu gibi okula girdi.
Sakin bir yer bulduktan sonra bir köşede durdular.Yüzleri birbirlerine çok yakındı.Lisa sakinleşmişti.Titremesi geçmişti.Sessizce bekliyorlardı.
Erıc bu sessizliği bozdu.
"Neden çığlık attın."dedi Erıc.
Lisa şaşkın bir şekilde Erıc'e baktı ve cevap verdi.
"Ben çığlık atmadım."dedi Lisa.
"Ama senin çığlığını duyarak seni buldum ona göre sana ulaştım."
"Sadece iç sesim çığlık attı."
"İç sesin mi?"
"Beynimde aniden kendi çığlık seslerimi duymaya başladım."dedi Lisa.
"Bunu bende duydum ve de gardiyanlar da."
"Sen nasıl duydun?"
"Bağlıyız birbirimize unuttun mu?"dedi Erıc.
"İyi ama gardiyanlar nasıl duydu o zaman."dedi Lisa.
"İnan bunu bende merak ediyorum. "
Hala birbirlerine çok yakınlardı.Lisa bakışlarını başka tarafa çevirdi.Bahçenin olduğu tarafa doğru az önce yerde yatanların hiçbiri yoktu.Lisa bir elini Erıc'in gövdesine koydu.Erıc Lisa'nın bakışlarını takip ederek nereye baktığını öğrendi.Bahçeye bakıyordu ve az önce yerde yatanlar ortalıkta gözükmüyordu.
Lisa'nın hıçkırık sesini duydu.Lisa ağlıyordu.Hiç düşünmeden ona sımsıkı sarıldı.
"Şşşt tamam sakin ol."dedi Erıc.
"Ben korkuyorum."dedi Lisa.
"Sen güçlü bir kızsın Lisa bunlar önemsiz şeyler en ufak şeyde böyle yıpratamazsın kendini."
"Ben hiçbir şey bilmiyorum.Kendimi bile tanımıyorum önceden nasıl biriydim bilmiyorum."
"Sen her zaman güçlü bir kızdın Lisa buna emin ol ve ayrıca ben her zaman senin yanında olacağım."
Lisa kendini geriye çekti.Yaşlı gözleriyle Erıc'e baktı.
"Sana zarar veriyorum.Senin kanını emiyorum."
"Ben bundan rahatsız olmuyorum ki."
"Ama ben oluyorum."
"Başkasıyla bağlanmak mı isterdin."dedi Erıc.
"Hayır öyle demek istemedim.Sen yanımda olunca aksine kendimi daha güvende hissediyorum."
"Tamam o zaman sorun yok."
"Hayır sorun var."
"Ne."
Lisa susmuştu sadece dikkatle Erıc'in gözlerinin içine bakıyordu.Erıc o an Lisa'nın sesini duydu. Bahçede baygın yatanlardan biri senin arkanda şu anda.Lisa'nın sesini duymuştu ama kafa sesini.Çığlık sesini duyduğu gibi Lisa'ya göz kırptıktan sonra hızlı bir hareketle arkasındakinin boynunu yakaladı.Ve yere yatırdı.
"Lisa çabuk buradan uzaklaş."dedi Erıc ve yere yatırdığı çocuğun kahkasını duyduğunda ona dönüp sert bir yumruk attı.
"Seni bırakamam Erıc bunu benden isteme."dedi Lisa ne yapacağını bilemiyordu.
"Lisa sana zarar vericekler ve ben bunu istemiyorum git buradan.dedi Erıc ve yere yatırdığı çocuk Erıc'in o anki dikkatinin dağılmasını fırsat bilerek tek hareketle Erıc'i o yere yatırdı.Az önceki durumun tam tersi olmuştu.Erıc sinirli bir şekilde çocuğa bakarken çocuk kendi dudağının kenarından akan kanı sildi ve "Şimdi bittin."dedi.
O an Lisa derin derin nefes alıp vermeye başladı.İçinde hissettiği gücün ona sahip olmasına izin verdi.Gözlerini kapadı ve açtı.Çocuğun yanına giderek tek bir hareketle Erıc'in üstünden fırlattı.Çocuk duvara çarptı.Lisa elini Erıc'e uzattı ve yerden kalkmasına yardım etti.Erıc çocuğa doğru sinirli bir şekilde giderken Lisa'nın kolunu tutmasıyla Lisa'ya doğru döndü.Ve birinin alkış sesiyle her ikisi de bakışlarını o tarafa çevirdiler.
"Oyun bitti bu kadar yeter."Bu alkışlayan kişiden gelmişti karanlıkta olduğu için kim olduğu belli olmuyordu.Ve yavaşça ortaya çıktı.Lisa ile Erıc birbirlerine şaşkın bir şekilde bakakaldılar.
*Evet canımlar şimdi sizce bu en son ortaya çıkan kişi kim olabilir?
*Lisa ile Erıc arasında neler olucak?
Yorum ve votelerinizi bekliyorum. :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAMGA
FantasyAğladığının farkındaydı.Kimse sesini duymasın diye üzerindeki bez parçasının altına saklandı.Ta ki bez parçasını üstünden sertçe birinin çekmesiyle sustu.Korkması gerekiyordu,ama korkmuyordu aksine içinde adını bile koyamadığı bir gücü hissediyordu...