Bu kadının amacı neydi başından beri anlam veremiyordu Lisa.Okula ilk geldiği zaman davrandığı gibi davranmıyordu.Lora'ya hak verdi içinden,bu kadının içinde kimsenin bilmediği bir şeytanlık vardı.Karanlıktan çıkmış onlara doğru yaklaşınca Erıc Lisa'yı arkasına almış,onu koruyordu.
"Sakin ol evlat.Sadece sizin aranızdaki bağın ne derece güçlü olduğunu öğrenmek istedim."dedi Alexandre.
"Lisa'nın ne kadar korktuğundan haberiniz var mı bayan Alexandre,bulduğumda titriyordu ve çaresizdi."
Alexandre o an ağzında bir şeyler söyledi.Ama Lisa ve Erıc onun ne dediğini anlayamamışlardı.
"Ben odama gitmek istiyorum."
Dedi Lisa.Erıc'in yanından geçerken Erıc onun elinden tuttu ve gitmesini engelledi.Gözleri birbirini bulduğunda Lisa o an kendini her şeyden soyutladı.Gitmemesi gerektiğini anladı.Erıc Alexandre'ya dönüp:
"Bayan Alexandre eğer izin verirseniz Lisa ile aynı odada kalmak istiyorum."
Lisa ile Alexandre şaşırmış bir şekilde Erıc'e bakarken Alexandre'nın ağzından çıkan kelimeyle Erıc'de şaşırmıştı.
"O halde Max ile Lora aynı odada sen ve Lisa da beraber aynı odadasınız.Küçük bir istisnadan birşey olmaz."dedi ve yanlarından geçip odasına yöneldi.
"Neden bunu yaptın."dedi Lisa.
"Çünkü seni hep yanımda istiyorum."
"Her zaman yanımda olamazsın Erıc."
"Buna sen karar veremezsin."
Elini biraz daha sıktı Lisa'nın.Lisa'da aynı şekilde onun elini sıkınca bir küfür savurdu Erıc.
"Ne dedin."dedi Lisa.
"Benden daha güçlü olduğunun farkındasın dimi."
Lisa çarpık bir gülüş atarak cevap verdi.
"Evet."
Beraber Lisa'nın odasına gittiler.Lora ikisini el ele görünce şok oldu.
"Biz bayan Alexandre'dan izin aldık ben artık Erıc'in odasında sen de Max ile birlikte bu odada kalıcaksınız."dedi Lisa.Lora'ya Erıc'in görmediği bir anda göz kırparak.
"Bir dakika sen erkeklerin katında tek kız olarak,Max kızlar katında tek erkek olarak kalıcak.Hadi ama bütün kızların her gece bu odanın kapısında bekçilik yapmasına dayanamam."dedi Lora.
"Eğer öyle bir durum olursa Max'in yeteneğini göz önünde bulundur.İstediğini yapar o centilmen bir çocuk biliyorsun Lora."dedi Erıc.
Lisa eşyalarını topladıktan sonra "Hadi gidelim."dedi.
Odadan çıktıktan sonra Lisa Erıc'e dönüp:
"Sence Max ikna olur mu?"diye sordu.
5 dakika sonra
"Dostum hadi ama tamam benden ayrı kalamayacağını biliyorum ama işin sonunda Lora var.Lisa lütfen Erıc'e göz kulak ol."dedi Max.
"Sen Lora'dan hoşlanıyor musun?"dedi Lisa.Max bir an duraksadıktan sonra kendinden emin bir şekilde cevap verdi.
"Okuldaki en masum ve seksi kızlardan birisi.Aa düzeltme yapmam lazım masum olarak tek,seksi olarak çoğu kızdan birtanesi.Ama ben masumluğu önplana koyuyorum.Ve evet ondan hoşlanıyorum."
Lisa bunu duyunca Lora'nın hislerinin bir karşılığı olduğu için sevindi.
"Yeteneğini onda kullanma.Yani istediğin şeyi onda kullanma."dedi Lisa.
"Saçmalama o istemediği sürece ona kendim bir şey hatta hiçbir zaman onda yeteneğimi kullanmayacağım."dedi Max ve sırıttı.
Odadan ayrılırken oldukça mutluydu.Lisa şaşkınca Erıc'e döndüğünde Erıc'inde şaşkın olduğunu fark etti.
"Buna inanamıyorum.Piç kurusu benden bunu nasıl saklar."dedi Erıc.
"Ben nerede kalacağım.Çok yorgunum."dedi Lisa.
"Kusura bakma.Hangisinde istersen orda yat.Benim için sıkıntı yok."
Lisa cam tarafındaki yatağa kendini attı.Erıc'e döndüğünde:
"Kokumumu hissettin."dedi Erıc "Orası benim yerimdi."
Lisa kalkmak için hareket etse de Erıc onu kolundan tutup tekrar yatağa yatırdı.
"Yerimdi.Dedim artık senin."dedi ve göz kırptı.
Lisa gülümsedikten sonra Erıc yavaşça kolunu bıraktı.Yandaki yatağada o uzandı.Lisa'ya baktığında gözleri çoktan kapanmış uyumaya başladığını anladı.Bahçede olan olaydan sonra bundan sonra onu yalnız bırakmayacağına dair kendine söz verdi.Ve kendisini yavaşça uykunun kollarına bıraktı.
Sanırım bir haftadan beri atmıyorum kusura bakmayın ailevi sorunlar falan var. yorum ve vote yapın sınırlama koymak istemiyorum ama ihtiyacım var desteğinize ilk defa fantastik bir Kitap yaziyorum ve okurlarimin destegine de ihtiyacim var anlayin ne olur sizi seviyorum :**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAMGA
FantasíaAğladığının farkındaydı.Kimse sesini duymasın diye üzerindeki bez parçasının altına saklandı.Ta ki bez parçasını üstünden sertçe birinin çekmesiyle sustu.Korkması gerekiyordu,ama korkmuyordu aksine içinde adını bile koyamadığı bir gücü hissediyordu...