BÖLÜM 12 "DUYGULAR"

85 9 0
                                    

Öpüşünde hissettiği duygu farklıydı sanki Lisa'ya bir şey hatırlatıyordu.Ama oldukça kibardı Erıc.Kendisini geri çekti.Lisa ve bir şey demeden uzaklaşmak istedi hemen.Ama Erıc onu bileğinden yakaladı.Duvara yasladı.Lisa tekrar öpeceğini sandı.Ama Erıc kulağına doğru yaklaştı ve "Ben de hiç hissetmediğim duyguları hissettiriyorsun ve ben bu duygulardan galiba hoşlanmaya başladım."diye fısıldadı.Lisa'nın nutku tutulmuştu ne diyeceğini bilemiyordu ve bir şey hissetti kalbinde o an farklı bir şey hissetti daha hızlı atıyordu ve yüzünde bütün kan hücreleri hücum etmiş gibi kıpkırmızı olduğunu hissediyordu.Erıc kendini geri çektiğinde burnunu Lisa'ya sürttü.Bu kızda onu kendine çeken bir şeyler vardı ama rahatsız olmuyordu.Lisa'nın titrediğini hissetti.Elleriyle yüzünü tuttu ve kendisine bakmaya zorladı.Lisa bakışlarını ona çevirdi.
"Gitmek istiyorum."
Lisa'nın ağzından bu söz öyle bir çıkmıştı ki sanki baloncudan utanarak balon isteyen çocuğun ses tonu gibiydi.Erıc geriye doğru çekildi,ona yol verdi.Lisa başını önüne eğdi.Kantin'e tekrar gittiğinde telaşla etrafına bakınan Lora'yı fark etti.Vakit kaybetmeden yanına gitti.Ona sinirliydi onu o iki adinin masalarına gönderen oydu ve olay olurken o yanında değildi.Lora onu fark eder etmez koşarak yanına gitti.
"Beni yalnız bıraktın."dedi Lisa bağırarak.
"Ben sıraya girmiştim olaya karışacaktım ama Max beni durdurdu."
"Ne."
"Evet o bana sakin olmamı onların bu işi halledebileceklerini söylediler."
"İyi ama sadece konuştular sen de gelip konuşabilirdin."
"Iıım hayır yapamazdım çünkü Max'in ikna etme yeteneği var gözlerini bir şeye önce odaklanır,odaklandıktan sonra odaklandığı kişi veya her neyse o ne derse itaat eder."
Lisa durup bir an düşündü.Gardiyanlarla en son konuşan oydu ki onlara odaklanmış o sırada Erıc onları oyalamıştı en son o alay eder gibi bir cümle kurmuştu ve gardiyanlar hiçbir şey demeden ordan uzaklaşmışlardı.
"Lisa,dünyadan Lisa'ya heyy bu arada o iki sürtüğe hadlerini iyi bildirdin."dedi Lora.
"Hak ettiler, ama beni onların masasına sen gönderdin."dedi Lisa.
"Hayır o masa onların değildi ki onlar sadece ilgi sende olduğundan seni kıskandılar ve güya seni rezil edeceklerdi ama tam tersi oldu."dedi ve gülmeye başladı.
Lisa kantine tekrar girmek istemiyordu ama teşekkür edeceği biri vardı.Max...
"Max nerede?"diye sordu Lisa.
"Eee şey bilmiyorum.Sen ve Erıc gittikten sonra ellerini pantolonunun cebine sokup başını eğdi ve gitti."Diye karşılık verdi Lora.
"Onun tüm bu hareketlerini izledin mi?"Şaşkınlıkla soru çıkmıştı ağzından Lisa'nın.
"Şey eeee evet hep o mu izleyecek biraz da biz izleyelim."dedi Lora yüzü kızarırken.
Lisa yaramaz bir çocuğun yaptığı hatayı fark etmiş gibi işaret parmağını Lora'ya doğrulttu."Sen ondan hoşlanıyorsun."dedi gülerek.Lora ayağını yere vurup Lisa'ya döndü."Eğer öğrenirse seni öldürürüm."

Lisa ağzını kapatıp fermuar çekmiş gibi yaptı Lora'nın kulağına yaklaşıp "Sırrın bende güvende"dedi.Ve ikisi aynı anda gülmeye başladılar.
Biraz saçma bitirdim bu bölümü kabul ediyorum ama diğer bölümde telafi edicem sizi seviyorum :))

DAMGAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin