Merhabaa bu bölümü dün yeni tanıştığım wattpad yeni kardeşlerimden biri olan SevginBiebs gelsin seni seviyorum :)
Not:Medya'da Lisa ve Erıc var :))
Ne kadar öyle birbirlerine bakarak güldüler ikisininde bir fikri yoktu ama Lisa aniden kolunda hissettiği bir acıyla bakışlarını Stephan'a yöneltti.Stephan ona hafifçe gülmüş "Kusura bakma bunu yapmam lazımdı."dedi sessizce.Lisa adama soru sorar gibi neye yapmaya çalıştığını anlamak için başını acı çektiği koluna yöneltti.İğne yapıyordu ona ve şırınganın içinde kan vardı.
"Bu ne demek oluyor şimdi."dedi Lisa.
"Sen bir vampirsin artık, güçlü olman lazım ve kana ihtiyacın var bu yüzden yapıyorum dedi."Stephan.
Bakışlarını Erıc'e yöneltti.
"Ben kendimi iyi hissediyorum aksine şu an kendimi güçsüz hissetmeye başladım."
Stephan ve Erıc o an birbirlerine baktılar.
"İğne'ye karşı vücudunun direnci mi var yani bu imkansız."dedi Stephan.
"Bu kızla karşılaştığımdan beri bizde olmayan çok şey hissettim.Okula götürmem lazım."
Doktor başını onaylamış gibi salladı ve Erıc Lisa'nın yanına gelip elinden tuttuğu gibi odadan çıkardı.Lisa'nın canı yanıyordu ama bu can acısı az önceki iğnenin acısını kaybetmesini sağlamıştı.Nereye gittiklerini bilmiyordu en sonunda siyah spor bir arabanın önüne geldiler ve Erıc cebindeki anahtarı arabaya doğru tutup kilidini açtı.Şoför koltuğuna oturmak için arabanın diğer tarafına yöneldi.Ama Lisa hiç hareket etmiyordu sadece onu izlemekle yetiniyordu.Erıc arabanın kapısını açıp Lisa'ya baktı.
"Binmeyi düşünüyor musun?"
"Hayır."
"Okula gitmemiz lazım,hemen acil."
"Arabaya binmek istemiyorum."
"Neden."
"Bilmiyorum ama arabaya binmeye çekiniyorum."
Erıc biraz duraksadı.
"Okula gitmeyi nasıl düşünüyorsun o zaman."
Aklına gelen ilk fikri söyledi.
"Sen arabayla git bende koşarak gelirim."
"Ne saçmaladığının farkındasın değil mi?"
Lisa gayet ciddi duruyordu.
"Yo...yo hayır bunu kabul edemem."dedi Erıc.
"O zaman sende benimle koşacaksın."
"Okulun buradan üç kilometre uzakta olduğunu söylesem o yolu nasıl koşacağım hakkımda bir fikrim yok."
"Ben senden daha hızlıyım,koşabilirim."
"Daha yeni kendine gelmeye başladın ve vücudun o yorgunluğu kaldıramaz."
"O arabaya binmeyeceğim ve tek çare bu.Bana okulu tarif et."
"Lanet olsun seni yalnız bırakmamam lazım Damga'lı.Seninle koşacağım."
Arabayı kilitleyip Lisa'nın karşısında dikildi.Ve vakit kaybetmeden koşmaya başladı.Lisa da hafifçe sırıttıktan sonra onu takip etmeye başladı.Zaten başından beri hep o nereye giderse o da onu takip ediyordu.Bir süre sonra bir koku hissetti.İçinden bir ses o kokuyu takip etmesini istiyor gibiydi,önünden koşan Erıc'e aldırmadan onu geçti.Yaklaşık beş dakika sonra kokunun tamamen içinde buldu kendini ve durdu.Nefes nefeseydi yorulmak mı biraz yorulmuştu.Hafifçe eğildi ve nefesinin düzene girmesini bekledi.Nefesi düzene girdikten sonra doğrulup nerede olduğuna bakmak için etrafında döndü.Karşısında hayatında hiç göremediği büyüklükte bir bina gördü.Okul mu?Bu belki bir ihtimaldi çünkü oldukça ürkütücü bir binaydı.Arkasında bir ses duydu. "Hey."
Başını o tarafa doğru çevirdi.Bu Erıc'di.Şaşırmış bir şekilde ona bakıyordu ve koşarak yanına geldi.
"Sen burayı nasıl buldun?"
"Bir koku aldım ve takip ettim."
"Gerçekten beni şaşırtmaya devam ediyorsun."
"Burası neresi?"
"Vampir okulu."
Tekrar başını okula doğru çevirdi.
"Burası mı?"
"Beğenemedin mi?"
"Çok ürkütücü."
"Korktun mu?Rahat ol içindekiler öyle değil.Hem korkmana gerek yok ben yanında olacağım hep."
Başını tekrar Erıc'e doğru çevirdi sıcak bir gülümseme göndermişti ona,Erıc'de ona aynı tepkiyi verdi.Bir cırtlak ses arkadan bağırdı.
"Hey aramıza geldin mi Damga'lı."
Bu kızın kim olduğunu bilmiyordum.
"Bana neden damgalı diyorlar."
"Aynanın karşısına geçip kendine dikkatlice bak anlayacaksın."
Merak ediyordu.Başını salladı ve diğer kıza döndü.Kız ona sıcak bir gülümseme atarak yanına yaklaştı.O da karşılık verdi.Kız tam dibine gelip durdu.Yüzünü incelemeye koyuldu.Bu bakışlardan rahatsız olmaya başlamıştı,karşısındaki kız bunu anlamış gibi bir şey demeden boynuna atladı.
Kızın sarılışı içtendi.Lisa'nın elleri havada asılı kalmıştı.Sarılmasına karşılık vermesi gerekiyordu belki de ama Lisa vermemişti.Zaten o da kendisini geri çekmişti.Sonra elini uzattı.
"Şey...eee ben Lora."
"Ben Lisa."
"Yeni ismin sana yakışmış."
"Nereden anladın yeni ismim olduğunu."
"Çünkü her yeni gelenin yeni ismi olur okulda isimlerin çoğu birbiriyle aynı senin ismin farklı hiç Lisa diye biri yok.
"Öyle mi bilmiyordum.Peki sen kimsin."
"Senin için sorun yoksa oda arkadaşın."
Bugünlük bu kadar sizce Lora nasıl bir kız onun hakkında ne düşünüyorsunuz.Yorumları bekliyoruum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAMGA
FantasiAğladığının farkındaydı.Kimse sesini duymasın diye üzerindeki bez parçasının altına saklandı.Ta ki bez parçasını üstünden sertçe birinin çekmesiyle sustu.Korkması gerekiyordu,ama korkmuyordu aksine içinde adını bile koyamadığı bir gücü hissediyordu...