BÖLÜM 13 "ERIC"

92 8 0
                                    

Medya'da Erıc var ketifli okumalar  umarım beğeniyorsunuzdur :))
Lisa'ya o derece yaklaşması uyandığı zaman onu yere yapıştırdığı andı.Başından beri bir şeyler hissediyordu,sanki aralarında bir bağ varmış gibi tabi aralarında 'Kan'dan oluşan bir bağ vardı fakat bu bağdan önce bu hisleri başlamıştı.Bir an durdu.Acaba aşık mı oluyordu istemsizce dudakları yukarı doğru kıvrıldı.Ve yattığı yerden tepetaklak yere düştü.Max'in kahkahasına karşılık sadece 'hahaha'demişti.
"Dostum yarım saatten beri ayaklarını duvara dayamış tavanı izliyorsun söylesene benim bilmediğim ne var."dedi Max.
Elini ensesine götürdü.Başını diğer tarafa çevirdi.
"Eee yok, yok bir şey." dedi gülerek ve ardından "Ne olabilir ki hem."dedi Erıc.
"Lisa ile ilgili bir şey olabilir mi?"dedi Max hiç tereddüt etmeden.
Erıc hislerini gizleyemedi.
"Sakın dalga geçme."dedi Erıc.
Max elinde okuduğu kitabı kapatıp rafa koydu.Bacak bacak üstüne atarak tüm vücuduyla Erıc'e döndü.
"Saçmalama.Bu konu hakkında dalga geçmem biliyorsun.Lisa gerçekten güzel ve...."dedi sustu.
"Ve,ve ne devamını getir."
"Dostum biliyorsun ben karşımdakine odaklanınca istediğimi yaptırabiliyorum.Lisa geldiğinde bunu onda denemek istedim.Ama sanki bir kalkan varmış gibi hiçbir şekilde etkilenmedi.Yani garip bir kız."dedi Max.
"Onda gerçekten garip şeyler var ve bunu öğrenmem lazım."dedi Erıc.
Yatağının kenarından ceketini aldı.Odadan çıkmak için kapıya yöneldi.
"Nereye gidiyorsun."dedi Max.
"Biraz sinirimi atmam lazım."dedi Erıc.
Max başını anladım der gibi salladıktan sonra Erıc kapıdan çıktı.Koridor'da ilerken gardiyanların ona soru sorar gibi bakışlarına sadece "Spor odasına gidiyorum."dedi ve yoluna devam etti.Her zaman yumruklarını savurduğu kum torbası en köşede onu bekliyordu.Ceketini çıkarttı.Sadece pantolonu vardı.Yarı çıplaktı.Eline sardığı bezle yumruklamaya başladı.Sadece Lisa'yı düşünüyordu.Ondaki bu farklılığı gerçekten merak ediyordu.Birkaç dakika sonra başına yine o ağrı girdi.Hiç beklemeden odadan çıktı.Ceketini aldı.Gideceği yer belliydi Lisa'nın yanı.Kızların katına geldiğinde içeri girmek için adım attığında gardiyanlar engelledi ve "Gece yarısını geçtik evlat odana git."dediler.
"Benim Lisa'nın yanında olmam lazım."dedi Erıc.
Başındaki ağrı gittikçe artıyor ve gözleri kararıyordu.Ta ki çığlık sesini duyana kadar.Gardiyanlarla birlikte aynı anda arkaya doğru baktılar sesin bahçeden geldiğini sandılar.Ardından tekrar o çığlık sesi geldi.Bu sefer kızların odasından.Erıc nereye gideceğinde kararsızken gardiyanlar odalara bakmaya gitmiş ve her odadan çıktıklarında birbirlerine sorun yok diyip duruyorlardı.Erıc vakit kaybetmeden dışarıya doğru koştu bir yandan artan ağrısına aldırış etmeden devam ediyordu.Bahçeye çıktığında gördüğü manzara karşısında şok olmuştu.Lisa birkaç kişinin ortasında durmuştu yerdekiler baydındı,şoka uğramış bir şekilde Erıc'e bakıyordu.Erıc ne yapacağını bilemezken Lisa'nın sesini duydu bu aslında fısıltı gibiydi.Ama duyduğu şeyden emindi.
"Yardım et."

DAMGAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin