Bak kankam
Birincisi o sınıfta benim anlaşabileceğim türden insan yok bizim sınıfa göre çok farklı hiçbirinin yüzünde samimiyet görmedim. Buzdolabı gibiler. Tabi arada tatlı kızlar var sümeyye, zehra özge ,cemile ,sena gibi ama onlarda bizim sınıftaki ebru tuçenin bir başka versiyonu yani onlarla takılmak ders işlemek gibi onlar sıcak kanlılar herhalde tüm sınıfın kanı onlardan kaynamış bunların hepsini geçtim kanka o sınıfta kezban var ben o kızın olduğu ortama tikim var anlatabiliyor muyum ? Ben bitik ölük yani hakkınızı helal edin benden bu kadar...
-" ne saçmalıyorsun kuzum hem kezban o sınıftamı "
-" hea bende şans olsa ilk yazıyı sümerler değil urartular bulurdu. Herneyse kanka ben o sıkıntının içinden onun pis kokusunu alırsak eğer avuç kadar canını avucuma alırım"
-" çok iddialısın bence dişini sık yoksa haşlarlar orda seni ve sakın C ve A yı birbirine karıştırma sen C lisin.. vatan C mekan A misali "
-"evet 10-C liyim ben ... Saçma olan ne biliyormusun ? Kezbana sahte gülüşlerimi saçıyorum kız gerçek sanıyor onun sersemliğine gülüyorum işte sınıftaki tek eğlencem...
-" tamam hadi seni sınıfına bırakalım . oradaki kızlarla sıkı fıkı olayım deme canını diz kapaklarından çıkarırım. Kızım sensiz sınıfta çok huzurlu sakin ya hiç ciyaklama sesleri yok şımaran ceza yiyen azar işiten saçma salak hareket eden... İlk defa anaokulda olmadığımın farkına vardım. Rukiyeyi saymıyorum tabi.
-" sakın yerimi doldurmayın doldurulan yeri size sokarım yaparım bilirsin "
-"yok lan daha öyle etki yaratacak insan yok nefesten önemli saçmalığın var ben sana ne diyem. Zaten seninkilerlede tartışıyorum sürekli . neymiş onlarda bir suç yokmuş ben işleri daha berbat ediyomuşum bla bla bla
-" çok ta tıııııın zaten. Bırak kanka hiç takma neyse ben artık gideyim hoca gelir şimdi."
-" görüşürüz tenefüste . oh sana hayat güzel birinci kattasın merdiven derdin yok " dedi sırtına sertçe vurarak.yüzümü eşkiterek
-" tabi canım merdiven derdim yok diğer dertler çok " dedim ve ayrılarak sınıfın kapısına doğru ilerledim. Önce derin nefes aldım ve hiçbir soğuk yüz ile karşılaşmamak için başımı öne eğip içeri girdim hızlıca sırama gittim ve kafamı sıraya dayayıp öğretmenin gelmesini bekledim. Sustum hep... Biraz sustuktan sonra hoca geldi . ders kimya öğrendiğim iyi oldu hocada çok sevdiğim bir öğretmenim... Suratımın asık olduğunu görünce kaşlarını çatarak :
-" Sümeyra yeter üzüldüğün sınıfın yokluğuna alışmış gibi görünüyor sen burada ağlıyorsun " dedi. Hocanın sözlerinin bitiminde dişlerimi sıkıp gözlerimi sıraya odakladım. Sınıftan birisi hocaya karşılık verdi.
-" hocam öyle demeyin zaten çok üzülüyor " dedi. Konuşmalara cevap yetiştirme ihtiyacı duymadan kafamı tekrar sıraya koydum. Hoca sınıf ile konuşuyor :
-" bende zaten üzülmesin onları biraz aklından çıkarıp sizinle samimiyet kursun diye dedim. O arkadaşlarını çok sever öyle herkeslede arkadaş olmaz " dedi ve konuyu kapattı. Hocanın dediği bana fena koymuştu . sinirden ağlamaya başladım ders bitimine kadar... Zil çalmasını dudaklarımı ısırarak bekliyorum. Her bir dakika geçince dudağımdaki yerayı daha da derinleştiriyor ve duyduğum acıdan zevk alıyorum. Kafamı bir dakika bile kaldırmadım çünkü gözlerimin şiştiğini yanaklarımdan hissediyorum. Zilin çalmasıyla dişlerinin arasında olan dudağımda boşluk oluştu ve dişlerimi birleştirdi. O andaki müthiş acı beynime ulaşmadan ben sınıfıma ulaştım. Dudağım kanıyor ve bu beni ilgilendirmiyor kapıya gittiğimde daha çıkmadıklarını gördüm. Bununla da ilgilenecek vaktim yoktu. Sınıfın kapısını açınca hocanın olmadığını zeynep ve dileğin ağladığını betülünde dişlerini sıkarak bir yere daldığını gördüm. Rümeysalar ise sırayla kafasını birleştirmişlerdi. Dudağımdaki kanın boğazıma gelip beni öksürtmesiyle tüm sınıfın bakışları üzerime hücum etti rümeysa yerinden kalkarak yanıma geldi ve çenemi tutup sallayarak çıkan sesiyle bağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÜKENMEZ KALEM
JugendliteraturHerkesin bir hedefi vardır ve o hedef üzerindeki uğraşları... çabaladığın kadar mı kazanırsın bu hayatta... İmkansızın peşinde koşmak imkanları önüne serer mi ? Bu sorunun cevabını Sümeyra hayatıyla cevaplıyor...