Tükenmez kalemin tükendiğini öğrendiğim zaman başlamıştı herşey...
Hayat nedir ? İnsanların yaşam sürelerinde olan olaylar. Peki bir hayat en güzel nasıl geçer ? Aile mi ? aşk mı ? Arkadaşlar mı ? Bir insan mutlu olmak için neden bu kadar uğraşır yani geçici bir süreç içinde çabalamak ne kadar doğru... İnsanlar mutlu olmak için mi çabalarlar yoksa çabaladıgı işlerde mi mutluluğu bulurlar ,hangisi daha anlamlı... Yada bir sınav. En yüksek puan zirvelere taşır insanı. Bu kadar yarışmacı varken kazanma olasılığı kaç... Hedefin varken yardım etmeyen rüzgara yağmur tükürsün. En yüksek hedef bir insanın yapabileceği ve yapmak zorunda olduğu en güzel şey... Peki doğru hedef seçmek ne kadar kolay... Ne doğru ne yanlış bilmiyorum ama en doğru, doğru bildiğinin arkasından gitmek, savunmak...
Ben Sümeyra lise ikinci sınıf öğrencisiyim. Ve hayatımı anlatan tek cümle gökkuşağı renklerini Hayatımdan almış olması... Mutluluk tek şeyde olmaz aile dersen bir numara arkadaş dersen yine bir numara aşka gelince orda kırmızı ışık yanar. Aşk dedığın seven kişinin sevdiğinin arkasından koşması.. Karşılıklı olan ilişkiye aşk denmez mutluluk denir.
Bir boşluğu doldurmak kolaydır. Aslında kolay değildir ama boşluk doldurulacak kadar küçükse onu gülücüklerle doldurmak hayatın en renkli tarafıdır. Yani anlaşılan kimsenin aşka ihtiyacı yoktur fakat kimileri tutkuludur o başka... Ama bir ilişki olacaksa bu mutluluk olmalıdır...
Herkesin mutluluğu bulduğu yer farklıdır...
" Zeynep, Dilek,Betül "
Onlar benim en iyi arkadaşlarım. Hepsi birbirinden başka insanlar. Her birinde ayrı bir özellik var ve onların özellikleri birleşince hem çekilmez hem vazgeçilmez oluyoruz. Bizim ise birbirimize olan tek sorumluluğumuz birbirimizi mutlu etmek ve gün boyu yaptığımız gülmemiz ve eğlenmemiz..
Biz birbirimize ismimizle hitap etmeyiz... Çok sıradan, zeynebe; zeyzey yada Mardinli deriz mardinlidir bizim kankamız. Dileğe; dilcan yada lehamiko deriz lehamiko ne derseniz o bizim kahkaha bicimimizdir komik birşey olmayınca gülmüş gibi yapar lehamiko deriz bunu en çok yapan kankamızda dilektir. Betül; ya betüş yada yumusah dır. Yumusah ise betülün tik olduğu kelime , yumusah deyince kaşınmaya başlar...
Ben sadece sümsüm, tek sümsüm....
-anneğğğ
-yine ne var
-ben çıkıyorum bizim kızlarla biraz geziceğiz.
-saat kaç sen biliyormusun Sümeyra
-evet 10:30
-kız başına gece sokakta ne işin var senin
-Amaaaaan anne sokakta değil arabada oacağız
-sümeyra sümeyraaaaaa
-siz yatmadan gelirim öptüm annecim
Evden çıktım kapının önünde biraz bekledim bizim kızların gelmesini. Sonra sokağın başından bir taksi belirdi gelen de bizim kızlardı. Ön koltukta Mardinli oturuyordu anlaşılan onun gitmek istediği yere gidiceğiz. Arabaya bindim arka koltuğa sordum
- eeee nereye gidiceğiz Mardinli kontrol sende galiba
-hmm kontrol bende evet ama nereye gidicegimizi belirlemedim. Ama aklımda bir yer var, babamın dağ evi var oraya gidelim bence hem kimse yok hem sessiz.
-tamam kanka o zaman oraya gidelim.. Eee dün sen ne yaptın o çocuğu
-hmm akşam konuştuk kendisiyle işte birşey anlattı durdu. Sonra bulusalim dedi gittik gezdim biraz yemek yedik öyle işte her zamanki gibi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÜKENMEZ KALEM
Teen FictionHerkesin bir hedefi vardır ve o hedef üzerindeki uğraşları... çabaladığın kadar mı kazanırsın bu hayatta... İmkansızın peşinde koşmak imkanları önüne serer mi ? Bu sorunun cevabını Sümeyra hayatıyla cevaplıyor...