- PİKNİĞİN HAZİN SONU -

108 15 1
                                    

Arkadaşlar okuyan oylasın... lütfeeeeen...birde başka kişilere de önerseniz çok makbul geçer hepinizi seviyorum:-) :-)

Sabah okul için kalktım. Hazırlandım ve piknik için aldığım eşyalarında alıp çıktım evden. Okula vardığımda zeynebin betülün ve dileğin dışarıda beni beklediklerini gördüm. Servisten inip onların yanına gittim. Bizim kaçmamız kaçma değil ama , annelerimizden izin aldık hepimiz. Zeynepte almış ama vermemiş annesi ... Toparlanıp okulun yakınındaki parka doğru yürüdük , zeyneple hala küsüz ve ikimizinde suratı mahkeme duvarı gibi. Yere bakarak konuştu .

-" yetmez mi , yani fazla oldu artık bitir " dedi .aynı şekilde yüzüne bakmayarak cevap verdim.

-" bir şartım var face şifreni bana veriyorsun hemen şimdi " kafasını kaldırarak sinirli sinirli baktı.

-" bunu isteme benden veremem başka birşey söyle " dedi. Oysaki ben onunla tanıştığımdan beri face şifrem onda var ve girme izinde var. Fısıldayarak konuştum.

-" başka şeylerin gereği yok istemiyorum. Sadece ben çıktıktan sonra Taha ile benim hakkımda ne konuştunuz ona bakıcam . vermiyorsan önemli değil zorlamam seni " dedim oflayarak

-" iyi tamam al " dedi telefonu uzattı facesini açıp konuşmalara baktım. Ben faceyi kapattıktan sonra konuşmalar.

" aşkım çok korktu yaa kıyamam ben kankama , herhalde kızdığımızi sandı. Bu korku ona yeter oyun oynamasın bizimle"yazmış zeynep

" ya aşkım biraz üstüne gitsek olmazmı bak fatih meselesine çok kızıyor "

" arkadaşıma karışma Taha konu fatihe gelirse ikimizide döver o , bilmiyorsun "

" birşey olmaz sadece biraz oynayacağız , fazla ileri gitmem korkma ... İyi güldüm ama yaa iyi oynattı bizi "

" bende bir an ne oldu dedim face kafayı yedi felan. Korktu korktu , sen fatihi söylemeseydin o açık vermezdi emin ol ... Neyse benim çıkmam lazım aşkı iyi geceler

TÜKENMEZ KALEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin