İnsan yorulunca yapmak istediği tek şey dinlenmektir. Yorulan kişinin anne-babasının yapması gereken tek şeyde kızlarını rahat bırakmasıdır. Haksızmıyım baba! yoruldum diyorum uykum geliyor ama sen beni gezdirme peşindesin eğer affettirmekse niyetin para vermen yeterli yani işten yorgun geliyorsun birde benimle uğraşma ben seni düşünüyorum hem neden kendini suçlu hissediyordum her zaman olan şey değil mi ben sana eşek şakası yaparım sonra da sen bana tokat atarsın yani alıştığım bir durum" diye sıraladım Arada nefes almayarak. Babamda sırıtarak sözümün bitmesini bekliyordu ve hemen cevabı verdi.
-ya sen bütün gün evde oturmaktan şikayetçi degilmisin sürekli baba benimle vakit geçir diyen ben miyim? Bugün boşum ve kızımla vakit geçirmek istiyorum üstelik sen evde bugün patlamışsındır. İyi gelecek iyi, mızmızlanmada git arkadaşlarını al ben bekliyorum...
-"baba beni korkutuyosun alışmadığım şeyler yapma tereddütle dusuyorum" dedim ve arabanın kapısını kapadım. Ben babamla hic disariya cikmam ki ,ya babam bir iş peşinde yada canı sıkılıyor ve gezmek istiyor bu arada benim şikayetlerimide kesecek... Çok akıllı yaa...
Gidip kızları evlerinden tek tek aldım. Hepsi nereye gidiyoruz diye durmadan soruyorlar bende bilmiyorum dedim sesimi yükselterek. Hepsinde bir enerji bir enerji , yürüdüğümüz yerde zıplayıp geliyorlar biz bugün birlikte gezdik ben yorgunluk tan ölürken onlar yerinde duramıyorlar. Zeynebe dönerek sordum:
-yorulmadınız herhalde sizdeki bu enerjiye hayranım gerçekten
-yok kanka yapay enerji bu , gelmeden önce atom içtik senin baban bizi ilk defa bi yere götürüyor, onuda uykulu geçiremeyiz
-"vaaaay çakallar banada verin babam bugün evde oturduğumu sanıyor." dedim onlara bakarak. Sonra betüşün uzattığı atomu kafaya diktim. Arabada gideceğimiz yere kadar atom etkisini gösterdi. Evet kızların dediği doğru babam ilk defa beni dışarıya cikariyor onuda uykulu geçirmek istemiyorum. Babam arabayı durdurdu ve bize dönerek" iste geldik kızlar" diye neşeli bir şekilde bağırdı.
Harikalar diyarı mı??? !!!!
-" ne yani harikalar diyarına mı geldik "diye sordu abim şaşkınca. Evet babam bizi harikalar diyarına getirmişti arabadan çıkıp yarış yaparak girdik içeriye, babam hemen gruplaştırdı bizi. Ben ve bizim kızlar abim ve kardeşim ve tabi annem-babam ... Oyundan sıkılan gelip bu ağacın altında bekleyecek...herkes ayrılınca anne-babanın olmadığını firsat bilip 18+ oyuncaklara yöneldik...
İlk olarak makas
Adama yirmi yasında olduğumuzu söyledik inanmadı ama inanmak zorundaydı. Binince kemerlerimizi sıkı sıkı taktık. Ama burada ölürsem annemler cenazemi sahiplenmeyecekler bundan eminim. Oyuncak hareket edince gülmeye başladık oyuncak hızlandıkça Sesimiz yükseliyor ve çığlık atıp saçlarımızı saklıyorduk. Birkaç dakika sonra Sesimiz bütün parkı sarmıştı ama eğlencesi ne bağırıyorduk yüzümüze çarpan rüzgarın tatlılığını ağzımızı açarak hissediyoruz. Fakat bir terslik var betüşün sesi neden gelmiyor???
Zeynebin sesini duydum beni çağırıyordu. Kafamı onların tarafına çevirdiğim de gördüğüm manzarayla şok olmuştum ardından bende bağırmaya başladım
-o ne Yaaa napıyo bu noldu sesi çıkmıyo zeynep noldu zeynep
-kanka bu şoka girmiş ağlıyo baksana ay noldu yapma sakın Betül!!!!!! Sümeyra Sümeyra !!!! Tutunmuyor bu bıraktı ellerini
-"allah kahretsin çok korkuyor lan bu!!! Betül!!! Canın cehenneme dostum! Tutun gerizekali buradan dusersen tek parca kalman imkansız" çok korktum Betül hic kipirdamadan aşşağıya bakıyordu ve ellerini birakmiştı düşmesi kaçınılmaz... Her zaman aynı hatayı yapıyoruz o bizim gibi değil... Zeynebin tekrar bagirmasiyla yeniden ona baktim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÜKENMEZ KALEM
Teen FictionHerkesin bir hedefi vardır ve o hedef üzerindeki uğraşları... çabaladığın kadar mı kazanırsın bu hayatta... İmkansızın peşinde koşmak imkanları önüne serer mi ? Bu sorunun cevabını Sümeyra hayatıyla cevaplıyor...