DİKKAT HOCA VAR!!

171 24 1
                                    

      Hoca benimle dalga geçti ya valla o adam benimle dalga geçti. Bu kadar büyütmemin sebebi korkumdan, çünkü adım gibi biliyorum ki artık sinif  bana kahramaniye diyecek. Aslında o kadarda kötü değil şimdi düşündümde, herneyse o zaman bizde ona matematik öğrencisinin dalgasını gösteririz eminimki oda matematik hakkında hiçbirşey bilmiyor.

Zil çaldı tatilden çıktığımız için kızları çok özlemişim biriktirdiğimiz çok şey var. Tenefüsün bir kısmında onlarla konuştum. Daha sonra mardinliyle kahvaltı yapmak için kantine indik , yeni şarkılar bulmuş bana atmak için bluetooth'  u  açtım onun göndermesini beklerken arkamızdan korkunç bir ses duyuldu.- Aslında korkunç değilde biz korkuyoruz .-

-kızlar! Çabuk verin o telefonları

-"H-h-o-c-a-m  Ş........ey  biz şey yani şey varya" diye kekelemeye başlayınca Mardinli beni susturup konuşmaya başladı.

-hocam lütfen hocam nolur yemin ederiz kapatıcaktık. Hocam bir daha olmaz mesut hocam nolur bir kereye mahsustu . bidaha olmayacak kız sözü hocam. Bu seferlik affedin hem allah affedicidir affetmeyi sever affedenleride sever siz kusurumuzu örtün allahta sizin kusurunuzu örtsün biz ki aciz daha hiçbirşeyi beceremeyen ailesine muhtaç olan daha on beş yıldır dünyada olan garip öğrencilerken siz bu koca okulun yönetimini ele almış herkese sözü geçen müdür baş yardımcısısınız nolur bu kez görmezlikten gelin ha, olmaz mı ? Olur olur siz isterseniz yaparsınız biz size güveniyoruz bu mutlu yüzümüzü asmayın hocam yalvarıyorum size ayırmayın bizi.

-ahahaha komik öğrenciler ne güzelde yalvarıyorlar sizce bu sizin şeytanlığınızı örtermi zeynep ve Sümeyra tanıyorum sizi verin o telefonları

-"hocam ama Yaaa bakın burası fani dünya herşey boş önemli olan diğer taraf, oraya dualarla gitmek istemez misiniz " diye ekledi zeynep mesut hoca telefonları elimizden çekerken. Hoca telefonları aldıktan sonra arkasına dönüp ilerledi sonra tekrar bize bakıp sırıttı

- siz gidin önce namaza başlayın belki bu fani dünyanın sonunda ebedi cennete kavuşursunuz ama bir ihtimal hemen umutlanmayın girdiğiniz kul haklarını düşünün ve allaha tövbe edin ay pardon unuttum bir an kul hakkını allah affetmez....ahahahad

-"o neydi be hoca neyden bahsetti Sümeyra ?" dedi Mardinli . "bence hoca az önce bizimle dalga geçti kanka" diye ekledim. Kafasını bana çevirerek sinirli bir şekilde bağırmaya başladı.

-Allah kahretsin! Sümeyra hep senin yüzünden biraz bekleseydin ya, öğle arasında da gonderebilirdim kacmiyorum ben hep yanindayim aldı işte telefonları

-niye benim suçum ya sanki şarkı atmasaydın kapatacakmıydın telefonu bu kez başka şeyle uğraşacaktın!

-of of of   tahayla konuşuyorduk mesaj atarsa ben biterim ya of nasıl olacak babam duysa fırça çeker bana

-bana ne kanka ilişkini korumak senin görevin o konu beni ilgilendirmiyor

-he he seni nasıl ilgilendirmiyomuş duvar kağıdında kimin fotoğrafı olduğunu unutuyosun kankacım hadi ben arkadaşım der sıyrılırım sen ne diyeceksin açıklama yapabilecek misin

-amaaaaan ben onu hiç unuttum allah kahretsin ya ! Kanka bizim o telefonları almamız lazım

-evet almamız lazım ama nasıl ? Annemi veya babamı çağırırsam telefonu kurcalamadan vermezler bana. Başkada kimi gönderebiliriz ki of ya of... Karşıdaki bakkalcıyı cagirsak abimiz deriz olmaz mı?

-kanka şuan sadece saçmalıyorsun sence karşıdaki bakkalcıyı tanımayacaklar mı? Bak benim bir fikrim var şimdi benim ticarette okuyan bir kuzenim var ben onu çağırıcam sende tahayı gönder abimiz olsunlar

-kanka sen malsın ! Taha üç yıldır bu okulda hoca tanımazmı sence ... Sen kuzenine söyle yaninda bir arkadaş getirsin olmaz mı?

-hmm doğru tahayı tanırlar ben kuzenle bir konuşayım kanka bence sorun olmaz

-"oh çok sağol Kankam ya" deyip boynuma sarıldı birde üstüne öpücük... Ben bu kızı çok seviyorum ya..

Kuzenimi aradadım sorun olmadığını  gelebileceklerini söyledi. Mardinliyle kuzeni beklemeye başladık okulu okulumuza çok yakın bi on dakikaya burada olacağını söyledi. Kuzen candır ya çok severim kuzenlerimi  74 tane kuzenim var benim sadece baba tarafından... Onlarla vakit geçirmek çok harika... Herkes sever bence kuzenlerini ama istisnalar kaideyi bozmaz tabi...

   Biraz bekledikten sonra kuzenim geldi yanında arkadaşıyla...mesut hocaya diyeceklerini ezberlettikten sonra onları gönderdik bizde yönetimin kapısında bekledik. Yirmi dakika oldu hala çıkmadılar bir sorun var heralde . mesut hocanın kapısına doğru ilerledik kapıya kulağımıza koyup konuşmaları dinledik mesut hoca soru yağmuruna tutuyor kuzeni " peki kızın abisiysen nerde oturduğunu da biliyosundur gerçi sen kimin abisisin" diye sordu mesut hoca kuzenin arkadaşına... Allah kahretsin ki biz onlara zeynebin ismini soylememistik çocuk bir sure duraksadiktan sonra cevap verdi " Mardinli " hoca çocuğa bakarak "nereli olduğunu sormadim oğlum ismini söyle bana zeynebin mi sumeyranin mi abisisin " dedi. Oh iste bu çok güzel oldu çocuk kafasini kaldirip " zeynebin hocam zeynebin abisiyim ben onun çocukluğunu bilirim çok yaramazdır kerata." dedi hocada" telefonları alın bir daha onların elinde gorursem vermem" diyerek odadan cikardi.  Bunu da atlattık kazamız mübarek olsun!

Kuzen odadan çıkınca yanlarına gidip telefonları aldık

-"çok teşekkür ederim kuzen bu iyiliğini hiç unutmayacağım" dedim ve elini sıktım.

-hı hı bilirim bu unutmayacağım 382. İyilik kuzen

- "ya bi git şapşal herşeye birşey bul gıcık torbası "dedim sarılarak.

-şaka şaka rica kuzen her zaman her türlü  burdayım ben hadi ders başlamadan biz gidelim.

Kuzeni yolcu ettikten sonra zeynebe döndüm "ben onun çocukluğunu bilirim çok yaramazdır kerata" dedim sırıtara oda ağzımın taklitini yaptı" bin inin cicikligini bilirim cik yirimizdir kiriti" .... Ama artık dersimizi aldık daha dikkatli olacağız. Ben telefonla oynarken zeyzey etrafa bakacak o oynarken ben bakacağım.:-) :-)

   Okul bitiminde zeyzey dilcan betüşle sinemaya gittik bir korku filmine girdik. Ama filmde film yani " koleksiyoncu" izleyenler vardır belki izlemeyenlerde varsa izlemesinler kardeşim dost tavsiyesi... Film baya bi korkunçtu ben çok korktum dur bi dakika ben çok korkmuşsam ya Betül, Betül  aman Betül

     Of Betül yine nereye saklandın!!!

TÜKENMEZ KALEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin