AMANIN BİZ YANDIK!!!
Adam kafasını kaldırdı ,gözlerinden sinir akıyordu. Tam gözünün az gerisinde yanağının üzerinde kızarıklık vardı. Biz sesimizi çıkarmadık ve geri geri yürümeye başladık. Biz geriye gittikçe adam üzerimize yürüyordu , anlaşılan yine dayak yiyeceğiz. dilcan korkudan adama ne diyeceğini bilmeden ağzına gelen kelimeleri adama sundu. " özür dileriz abi isteyerek olmadı biz kendimiz oynuyorduk sonra nasıl oldu gerçekten hiçbir fikrim yok mermi gelip yanağınıza değmiş olmalı ama siz büyüksünüz acımış olamaz öyle değil mi bana öyle bakmayın anlayacaklar ikimize karşı ...." dedi. Adamın sert bakışları gittikçe katılaşıyordu. Korkmaya başladık buradan dayak yemeden çıkamayız ama birini kurban seçmek lazım hepimiz yiyeceğimize birimiz yesek daha mantıklı geçen şaka olayında dayağı ben yemiştim sıra onlarda ben koşsam adam peşine düşmez öyle değil mi sonuçta arkamda üç aptal var.
Arkama döndüm tam koşucaktım bizimkileri arkamda göremedim yoklardı. Hemen etrafına baktım ilerde çok uzakta gülerek koşuyorlardı şaşkınlıktan bir an duraksadım. Bu benim için kötü oldu , adama dönüp mahcup bir ifadeyle "şey abi şey ben özür şey yapıcaktım da" diyebildim birazdan olacakları göz önüne getirerek. Geri geri gitmeye başlayınca adam yaklaşıp hamamdan tuttu ve yukarıya kaldırdı. Adamın sinirden çıkan damarlara bakarak fısıldadım " allahım ölmezsem o kızlarla bir daha konuşmayacağım" ...
Adam bana piknikte yediği yemeklerin bulaşıklarını işaret etti. Ben bulaşık yıkamaktan nefret ederim ellerim kuruyor. Adama dönerek " abi bunlar çok yağlı ben bunları temiz yıkayamam üstelik deterjan çok az yetmez bu " dedim. Adam kafasını çevirip bana bakmasıyla hemen bulaşığı yıkamaya başladım. Yarım saat uğraştıktan sonra yapabildiğim kadar yaptım aslında dayak yemeyi bekliyordum adam insaflıymış... Bulaşı bitirdikten sonra ellerimi yıkayıp yürümeye başladım adam arkamdan bağırıp beni yanına çağırdı yanına gidip başımı yere eğdim çenemden tutup yüzüme baktı hafif tebessüm ettim o sırada adam tokadı yüzüme yapıştırdı ve kulağıma dönüp " hadi siktir git" diye fısıldadı.
Adamın yanından hızla uzaklaştım arkamdan kahkaha attığını duydum sinirden deliye döndüm bende arkama dönüp adama bağırdım " hey dostum sen tam bir gerizekalısın " kahkahasını durdurdu ve bana aynı şekilde bakmaya başladı bu kez kahkaha sırası bende "ahahahad surata baksana sanki öğle yemeği elinden alınmış bir ayı gibi baksana dostum hiç acıtmadı tokadın karı gibi vuruyosun gitte kocanı çağır az gelirsin" deyince adam arkamdan koşmaya başladı mesafenin uzaklığından cesaret alarak " arkamdan koşman birşey ifade etmiyor peşimde köpek olsan seni affetmeyeceğim Thomas, git bir daha gelme sensizde yaşayabilirim leydim,bu olmayacak asla kavuşamayacağız ahahahd sen o kiloyla beni yakalayamazsın yağ tulumu" dedim gülerek adamın yaklaştığını görünce arkamı dönüp kaçmaya başlamakla birşeye çarptım korktum arkamdan biri yakada ve adamın sinirli koşuşunu gördüm hemen ayağa kalktım çarptığım kişi betüş'müş. Bana dönerek :
- sen hiç az değilsin gerizekalı cabuk taksiye binelim bu adam seni mahveder cabuk ol çabuk
Onlara sinirliyim ama o adamdan dayak yersem onlara trip atacak ömrüm kalmayabilir.hemen taksiye bindim ve adamın yanından geçerken dil çıkardım o adam o sinirle öküz devirir kesinlikle... Arabaya döndüğüm de kızların gülerek bana baktıklarını gördüm ve hemen kafamı cam tarafına çevirip" onlarla bir daha konuşmayacağım taksici amca onlara öyle söyle " dedim adam gülümseyerek bana baktı" seni duyabiliyorlar kızım " dedi. Hersi zaten zor tutuyorlardı kendilerini adamın sözüyle patladılar. Ordaki beni bıraktıklarını tekrar edip gülüyordu zeynep. Dönerek bağırdım" hem suçlusunuz hem güçlü birde gülün utanmadan adam bana tokat attı dilcan, bana bulaşıkları yıkattı betüş, siktir git dedi zeyzey , abi durdursana benim ev burada ben inicem " hepsi birden sustular taksici tekrar konuştu " kızım şaka yapmışlar arkadaşların bu kadar kızma hem baksana üçude seni çok seviyor seni almadan gitmediler" dedi ciddi bir şekilde ha bide gitselerdi ya abi onlar beni birakip kactilar dayagi ben yedim sadece ben üstelik gülüyorlar bunun neresi saka eşek şakası bu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÜKENMEZ KALEM
Fiksi RemajaHerkesin bir hedefi vardır ve o hedef üzerindeki uğraşları... çabaladığın kadar mı kazanırsın bu hayatta... İmkansızın peşinde koşmak imkanları önüne serer mi ? Bu sorunun cevabını Sümeyra hayatıyla cevaplıyor...