OLMADI BAŞTAN

62 11 1
                                    


Arkadaşlar üzgünüm uzun zamandır yazmadım fakat yazmak çok vaktimi alıyor üstelik okul ile uğraşıyorum . İyi okumalar ...

    Kolyem mi....kolyem kolyem nerde anne kolyem yok ama kolyem yaaaa !!!!!

"Hayır nolur düşmüş olma sen çok değerlisin nolur kaybolma lütfen geri gel " diyerek etrafımı telaşla ararken annem sözümü kesti.

"O kadar koşarsan olacağı bu ... Yarın okulda ararsın bulacağını sanmıyorum ama... Hadi hadi içerii "dedi. Çok kötü üzülmüştüm o kolye benim için çok kıymetli onun üzerinde fatih yazıyor ben onu hiç çıkarmam ama hiç çıkarmadım ya bulamazsam . Napıcam ben yaa şimdi sıkıntıdan uyuyamamki ben kahretsin !!! 
   Kara kara düşünürken odamın kapısı çaldı kardeşim odaya girince yine birşey isteyeceğini düşündüğümden
-"off ne istiyorsan al ve hemen çık " yüzünde olan gülümsemesi birden kayboldu ve mahcup şekilde yanıma yaklaştı.

-" şey Sümeyra abla senin kolyen kayboldu yaa ben onun için sana bitane kolye yapmıştım yani üzülme sakın aynısı oldu " dedi ve elindeki kağıdı masanın üzerine koyup dışarı çıktı. Tuhaf !! neyden bahsediyor bu masanın üzerine koyduğu kağıdı elime aldım inceleyince birden çok utandım yüzüm kızarmıştı aslına bakarsan mutluda olmuştum. Kağıdın üzerinde iğrenç bir el yazısıyla zoraki okunan bir fatih ismi var etrafı ise bi o kadar iğrenç süslemeler kağıdın üst tarafınada bir iplik geçirmiş baynuma takayım diye bide aynısı oldu Sümeyra abla demez mi ?:-)  gülümsedim ve boynuma geçirdim tam aynadan bakacakken ensemde hissettiğim acıyla çığlığı bastım.  Kağıdı çektiğim gibi yere fırlatınca  yerde gördüğüm manzarayla kan beynime sıçradı nefesimi içime çekip kardeşime bağırdım.

-" Lan şerefsiiiiiiiiz ipliğin üzerinde iğneyi unutmuşsun seni bi yakalarsam " deyip koşarak odamdan çıktım. Evin içinde onu bulamadım mutfağın kapısının kilitli olduğunu görünce kapıyı tıkladım annem salondan çıkınca içerdekinin küçük hain olduğunu anladım.

-" aç kapıyı içerde olduğunu biliyorum " dedim içerden korku dolu sesi geldi

-" sümeyra abla gerçekten yanlışlıkla oldu ben sana bi hediye yapmıştım " olanları bi düşününce komik olduğunu farkettim neyse ya yazık günah sinirimi ondan çıkarmayayım. Odama gidip kağıdı sakladıktan sonra uyudum... Yarın o kolyeyi bulmalıyım.

Diğer gün okulda

Uyandığım bir saat olmuş ama ben iki saattir bahçede kolyemi arıyorum umutların tükendiği nokta kolye hiçbiyerde yok . söylene söylene kolyeyi bulmaya çalışırken rümeysa yanıma geldi.

-" merhaba hanımefendi yana yana ne aradığınızı sormamda bir kusur var mı ? " dedi. Cevabı geciktirmedim

-" leylikom yaa dün kolyemi kaybettim " kaşlarını çatarak

-" hmm hangi kolyeni sakın bana fatih kolyeni kaybettiğini söyleme " dedi şaşırdım neden söylememi istemiyor

-" neden ki " deyince duvara yaslanarak esnedi ve gözlerini kıstı.

-" bilmem söyleme işte çok yorgunum bi o kadar uykusuz bi o kadar üşengeç bi o kadar  da bi o kadar işte konuşturma uykumu kacıracaksın " dedi banka geçip esneyerek gözlerini kapattı ona bakınca gözlerim ağırlaşıyor ve esnemeye başlıyorum dayanamayıp yanına geçip kafamı dizlerine koydum.

TÜKENMEZ KALEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin