ONUN KADAR DEĞERLİMİSİN

34 5 2
                                    

   
    Dileğin ağzından

"  Ööğğğğğğ "

"Napıyosun sen sümeyra napıyosun kusuyomusun dilek şuna bak napıyo"dedi zeynep.

Sümeyranın arkasına dönüp çöpe yöneldiğini görünce fatihi süzmeyi bırakıp onun yanına kaydım.

"İyimisin kanka " dedim ve masanın üzerindeki peçeteyi ona uzattım. Ağzını sildikten sonra peçeteyi çöpe atıp önüne döndü.

"İyiyim iyi " dedi. Betül masadan elini uzatarak sümeyranın yüzünü kavradı.

" sen az önce kustun mu ?" dedi şaşkın gözlerle sümeyraya bakarken sümeyra betülün ellerini yüzünden sıyırıp ayağa kalktı.

"Yok yaa ne kusması fatihi görünce çok heycanlandım oda midemi yaktı. Çocuk dibimizdeymiş hiç söylemiyosunuz ben alışık değilim öyle yakın mesafeden bakmaya , görmedi değil mi kanka farketmedi bakmadı bile değil mi ?" dedi  İçecek bölümündeki fatihi süzerken.

Elinden tutup masaya çektim
" otur yerine çocuk seni farkedecek şimdi " dedim  oturdu ve tekrar o tarafa doğru baktı.

"Bu çocuğu anlayamıyorum ben. Biri bana böyle baksa ben kesin farkederim kardeşim " dedi zeynep.  ardından betül

" kızım sümeyrayı bilmiyomusun çocuk baktığını farketmesin diye denemediği yol mu var daha geçen gün  çocuk çapraz banktayken bakmaya çekinince hilalin aynasını alıp çocuğa sırtını döndü aklı sıra aynadan izleyecek "

Büyük bi kahkaha patlatınca zeynep, sümeyra arkasını dönüp kızdı.

" Hayvan gibi gülme zeynep rahatsız ediceksin insanları"

Sümeyranının sözlerine aldırış etmeyen zeynep tekrar betüle dönüp

" ahahah ee sonra noldu " dedi. Betül çikolatasından bir yudum alıp

" ne olsa beğenirsin  ayna fatihle güneşin arasında kalınca parladı ve fatihin gözlerini aldı bu malda aynayı yere attı."

" ahahah yemin ederim bu kız ne için uğraşsa hep tersi oluyor yazık bu kıza yaa" dedi zeynep

"Evet ne isterse tersi oluyor rüya gibi kız " dedim sohbete katılarak. Onların gülmeleri bitmeyecek gibi sümeyra ise hala içecek bölümde olan fatihe bakıyor . Mardinli sümeyraya seslendi

" sümsüm ben sana birşey diyeyim mi sen o çocuğu sevmiyorsun hatta nefret ediyorsun ölmesini istiyorsun onu görünce miden bulanıyor tahammül bile edemiyorsun anlıyomusun beni " sümeyra mardinliye dönüp derin derin baktı

" sana sonra cevap vereceğim şimdi onun olduğu yere gitmek istiyorum  hadi ben kaçtım dilek " sümeyranın ayaklandığını görünce

" ya hani fatih karşı masada kaloriferin  yanına oturacaktı senin altıncı hissine işesinler sümeyra " dedim. Biz sıcacık yerimizden kalkmıştık oysaki. o geçip oturmadı bile  " sen nereye gidiyorsun sümeyra" dedim sinirlerime hakim olamayarak

"Şey kanka ben sıkıldım dışarı çıkıcam " dedi ve koştu arkadan gelen ses ile o tarafa döndüm

" o kız bana bunu yaptırdı almadan gitti mi " dedi kantinci kız. Onu daha fazla kızdırmadan cevap verdim.

" yok yaa niye gitsin sen onu bana ver " dedim ve gidip elinden aldım zeynebin yanına döndüğümde bardağın dibinde kalan çikolatayı kaşığıyla karıştırıyordu geldiğimi görünce kafasını kaldırdı.

"Fatih kadar değerlimiyiz "

" Bak onda hiçbir fikrim yok " dedim heyecandan yürüyemeyen sümeyranın arkasından bakarken. Betül lafa karıştı

" Hepimiz biliyoruz ki Sümeyra Fatihi tek taraflı seviyor ve bu durumda Fatihin vermesi gereken sevgiyi de Sümeyra veriyor. Ona ilgisi büyük bende farkediyorum fakat ilgiden öteye gitmiyor gibi yani yeni insanlar onu değiştireceğine inanıyorum "  Betül 'ün  sözü bitince zeynep başladı.

" Ama o kimseyi hayatına almak istemiyor Fatihi ilk tanıdığı gibi kalmak istiyor  üstelik insanlara karşı çok önyargılı insanlar kötüdür insanlar güvenilmez insanlar insanlar... Fatihte bir insan, bizde,aileside onun istediği şey tanışmak değil tanış olmak yalnızlık istiyor. Ben eminim ki o fatihle yapamaz çünkü o her zaman sadece kendi olsun istiyor sadece kendisi. Ve dikkat ederseniz Fatihle hiç tanışmayı denemedi aklından bile geçirmedi onunla ilk tanıştığımız günü hatırlasanıza öyle sert bakışları vardı ki ... Sınıfta bir tek o gelmedi yanımıza"

" O tüm özelliklerini içinde barındıran dişi bir kova biliyorsunuz." dedim ve masadan kalktık.

   〽〽〽〽〽〽〽〽

  Eve geldiğimde yorgunluktan bedenim sızlıyordu. Pijamalarımı giyip yatağıma uzandım çekmecenin üzerindeki çerçeveyi görünce tekrar içim huzur dolmuştu. Güzel bakışlı masal yüzlü dev kahraman... Fatih...
Sahi hiç farketmemişim ne güzel bir odam varmış benim. Her karesinde fatihim var... Duvarlarda onun ismi çalışma masası onun isminden görünmüyor.  Masanın üzerindeki mp3 ü alıp tekrar buluşturuyorum kulaklarımla

    Uzaktakim... Çok uzaktakim

Uzaklığına uzansada bu yürek yakınına  çekmeye çalışsada seni hep ordasın ve belki hep orda kalacaksın...

  Uzağımdakim... sen ki bir gölgenin peşinde koştun yıllarca , şimdi ise bir inci tanesi kadar saklısın saklımdasın. Oysa neler vermezdim verebildiğim herşeyimi , oysa nelerden geçerdim geçebildiğim izlerinde . öyle bir sussam seslere düşman olurdum sessizliğine sığınmaktan.

  Uzağımdakim... Küçücük yüreğinde koccaman kentler kurarsın bilirim , hiç mi yıkılmaz hiç mi kaybolmazsın sokaklarında ! Seslensen az ötedeki çıkmazdayım. Çıkmaz... Sesin çıkmalı , sesin çıkmaz sokak mı ? Sesime ses değse sesin olur bilirim ve sessizliğin diliyle anlatırım , sana en çok susarak konuşurum

    #Kahramantazeoğlu

Bu şiirlerde kendimi buluyorum. Yani fatihi... Ben kahraman tazeoğlu olacağım kahraman tazeoğlu...

   Arkadaşlar çok kısa oldu üzgünüm...

TÜKENMEZ KALEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin