ön yargı

29 3 6
                                    

Hepimizin birçok hayali var, gerçek olması için çabaladığımız ya da gerçekleşmesi zor olsa da düşünürken bile mutlu olduğumuz ve hepimizin farklı bir hayatı var...

Aslında insanlar çoğu zaman dikkatimi çeker benim.Gördüğüm insanların aslında nasıl bir hayatı olduğu, nasıl bir evi olduğu evde nasıl davrandığını merak etmişimdir bazen.Davranışlara göre yorumlar bile çıkarmışımdır kendimce.Ön yargı mı demeli buna?Ön yargılı oduğumu düşünenler haklı mı?Ama şöyle bir şey de var ben tanıdığım insanları yargılamam çoğunlukla ya da dış görünüşe bakarak insan seçmem aslında davranışlara göre insan seçiyorum galiba.Çok tanınan birisi değilim hatta pek farkedilmeyen asosyal birisiyim ben ve bunun da farkındayım.Aslında arkadaşlarımın çoğu bana hiç benzemiyor gibi beğendiklerimiz tercihlerimiz bazen tamamen faklı.Kendimce doğru olduğunu düşündüğüm kurallarım var galiba benim.Bilgisayarda vakit geçirmek benim için vazgeçilmez galiba.İlkokuldan hiçbir arkadaşımla bağlantım yok nerdeyse liseden de bir kaç arkadaşım var görüştüğüm tuhaf ama çok yakın olduğum insanlarla bir süre sonra hiç konuşmuyorum.Sanırım zaman bazı şeylerin sonunu getiriyor.Farkedilmeden yaşayan biriyim  ben lisede son sene saçlarımı kısacık kestirdiğim için azıcık tanınmış olabilirim neyse boşverelim bunları ben halimden memnunum.Nerden nereye gelmiş bulunuyoruz ne kadar da saçmalamışım.Yazma sebeplerimi söylemiş miydim hiç?

Birincisi edebiyat proje ödevimdi.Aslında ben hiç bir dersten proje almayacaktım kolay olur diye edebiyat aldım ama tuğla gibi bi kitap okudum ve beş tane de hikaye yazdım.Kötü de olmadı aslında.

İkincisiyse birisiydi ama bunun sonunu anlayamadım.Bu biraz tuhaf bi mesele ama hatırlanacak bir anı olacak ilerde sadece.

Şimdiyse canım sıkıldığında ya da biriyle konuşmak isteyip de konuşamadığım için -bu ikinci sebebe benziyor aslında- yazıyorum.Hatta bazen sadece yazıyorum...

Benim dünyam...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin