Müzik...

80 7 2
                                    

Müzik dinlemek vazgeçilmezlerim arasındadır her zaman. Müziğin insanı rahatlattığını düşünmüşümdür.Kimi zaman her şeyden kaçış olmuştur, kulaklığı kulağıma takıp müziğin sesini biraz yükseltip gözlerimi kapattığımda benden mutlusu yoktur hele çikolatam ve bir bardak da kahvem varsa keyfime diyecek yok.Müziğin yaşam tarzı olduğunu düşünüyorum.Sesine hayran olduğum insanlar var benim –sadece ünlü olarak değil sesine hayran olduğum ama benimle konuşmayan insanlar-.Sesini duyduğumda rahatladığım tekrar tekrar açıp dinlediğim.Pek fazla seçim yapmam bu müziği dinlemem de demem mesela.Dilini bilmesem de anlamasam da dinlediklerimi ritmi, melodisi hoşuma giderse yani kulağıma hoş gelirse her şeyi dinleyebilirim.Bu bir Türkçe pop müzik de olabilir bir Hint filminin müziği ya da bir Kore dizisinin ostu da…Kore demişken Kpop hayranlığım olduğunu da söylemeden geçmeyeyim.Kore fanı mısın? diye soracak olanlara da çok abartmamak şartıyla bir fan olduğumu söyleyeyim.Şu sıralar Mıx&Match yarışmasında söylenmiş olan Long Time No See şarkısına taktım sanırım. Bildiğim bir çok grup var hepsinde sesine hayran olduğum insanlar.

Bigbang’ le başlamak istiyorum çünkü ilk tanıdığım grup o.Fantastic baby şarkısı yeni çıkmıştı benim onları tanıdığımda.Zaten o albümden sonra da birlikte yeni şarkı çıkarmadılar.GD ve Taeyang’ın solo çalışmaları da harika bence.Eyes,Nose,Lips’i o kadar çok dinledim ki ezberledim artık.Daesung sesine hayran olduğum insanlardan.Birlikte comeback yapmalarını dört gözle bekliyorum.

Mr.Mr diyeceğim ikinci olarak.Bu grubu keşfettiğim için çok mutluyum.Onların sesleri çok güzel diye düşünüyorum.Tey’in sesini duymak için dinlemediğim şarkı kalmadı.I believe I can fly…

Ikon da sabırsızlıkla beklediğim grup.Bir an önce çıkış yapmalarını bekliyorum harika yetenekler var onlarda da.

Telefonumda 400 e bilgisayarımda 1000 e yakın müzik var ve müzik benim vazgeçilmezim…

Bigbang, 2PM, B1A4, B.A.P, Beast, Infınıte, SS501, Winner, MR.MR, Super Junıor, Teen Top, MBLAQ, BTOB, BTS, AKMU, AA, RAIN, Cnblue, Boyfriend, Block B, Ft Island, UKISS, Myname, Shinee, Shinhwa, GOT7, JYJ, KWILL, Cross Gene, Led Apple, M.I.B, C-Clown, 100%, IU, Nuest….

Benim dünyam...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin