Aslında bu okuduğum bir hikaye için yaptığım bir kaç yorum.Hikayede anlatılanlarda kendimden bir şeyler bulduğum için çok hoşuma gitti aslında.İnsanlar her şeyi içine atmamalı kimseye anlatmasa bile yazmalı bence.Eğer yazarsan rahatlarsın, üstü kapalı bile anlatsan bazı şeyleri kendin ne yazdığını ne için yazdığını bilirsin ya bu yeter.Defterler en yakın dostlarımdır benim, hoşuma giden şiir parçaları, yazılar, düşünceler ya da kendi yazdıklarım, not etmek güzeldir.Sonra açıp tekrar okuduğundaki mutluluksa daha güzel, kendine ait kitapların olur böylece.Yazmak yazabilmek güzeldir :)
...
Kendime benzer birini gördüm karşımda. Yazdıkların çok güzel bence insanın kendini ifade etmesi. Hayatta da çevrendeki insanları önemsememeyi zamanla öğreniyor insan. Bence her zaman gülmelisin, gülmek insanın en önemli silahıdır. Ben gülmeyi çok severim mesela her şeye gülerim bazen, bazı şeylere gülüp geçmek de önemli diye düşünüyorum çünkü. Arkadaş konusunda da çok arkadaş yerine az ama öz arkadaşlarım var. Gülsem de iyi olmadığımı anlayan öyle arkadaşlar lazım çıkar ilişkileri kısa süreli oluyor ve kullanıldığını hissetmekse çok kötü bir duygu. Çok uzun yazmışım galiba ama bir şey daha merak ediyorum ESİN NASILSIN?
...Arkadaşlar güzeldir, özellikle iyi arkadaşlar, onlar zor bulunanlardır.Onların değerini bilin ve onları asla kaybetmeyin.Burdan arkadaşlarıma GÜZEL İNSANLAR İYİ Kİ VARSINIZ...
...
insanları umursamamayı öğren bence en azından gereksiz insanları... Ne söylerlerse söylesinler onlara önem verme.Kendine başka hobiler bul ve gerçek arkadaşlar ve ne olursa olsun mutlu ol.Her zaman gül ki karşındakiler seni üzemediklerini sansın, her zaman gül belki bi süre yalandan gülersin ama sonra alışırsın gerçekten mutlu olursun ve kendini üzme :)
...okumak isteyenler için okuduklarım Benim Sakura Ağacım adlıyazıda.Yazara paylaştıkları için teşekkür ediyorum ve her zaman mutlu olmasını diliyorum, gülümse Esin...