Müzik dinlemeyi çok seviyorum.Sanırım bunu artık hepiniz çok iyi biliyorsunuz.Peki K-pop La nasıl tanıştım?
Onuncu sınıfta yeni sınıfıma alıştıktan yeni tanıştığım bir arkadaşımın bana Fantastic Baby dinletmesiyle başladı aslında her şey.Babam internete çok karşıydı bu yüzden sadece televizyondaki dizileri izlerdim ben.Ama bu arkadaşım sayesinde bambaşka bir dünyayla yeni insanlarla tanıştım ben.Sonunda babama da internet aldırdım aslında sebep ödevlerimdi ama bilgisayarım benim için her zaman vazgeçilmez oldu.Ben aslında dizilerden çok müzikle ilgilenmişimdir, bilgisayarımda müzik videolarından oluşan bir arşivim bile var.Aslında müzikde de tarz ayrımı yapmam kulağıma hoş gelen her şeyi dinlerim.Bıkmadan usanmadan aynı şarkıyı defalarca dinlediğim olmuştur.Uzun yolculuklarda en iyi arkadaş kulaklığımdır, ya da yalnız kaldığımda yalnızlığı bana unutturan ve ya kalabalıkta insanlardan kaçış yolum müzik dinlemektir benim için.Şimdi karşımda Bigbang var ve yine Fantastic Baby izliyorum.GD nin yarısı uzun kırmızı saçları, Taeyang’ın boynundan aşağı dövmeleri diken diken saçları, Seungriyi çizmişler ve o nasıl bir küpe öyle, Daesung un lacivert takım elbisesi,TOP nin masmavi saçları, biraz boom shakalaka biraz da wow fantastic babay yeah yeah yeah.Müzik benim için yaşam tarzı…
Sizin vazgeçilmezleriniz neler? Favori şarkılarınız? Paylaşırsanız sevinirim dinlemem için önerilerinizi de bekliyorum…
Yarın yarıyıl tatilim bitiyor ve okula gitmem gerek tatile o kadar çok alışmıştım ki ayaklarım şimdiden geri geri gidiyor.Ama hayallerimizi gerçekleştirmek, istediklerimizi yapmak için bazı şeyleri yapmak zorundayız.Stay strong!!Fighting!!!