Uzun bir aradan sonra yine ben. Yazacak bir şeyler bulamadığım için ortalıkta yoktum hala yazacak pek bir şeyim yok sayılır ama içimden yazmak geldi. Aslında bazen aklıma farklı şeyler geliyor ama sonra unutuyorum. Bu yüzden size ve kendime tavsiyem aklınıza bir fikir, bir düşünce, güzel bir söz ya da buna benzer bir şeyler gelirse yazın sonra yazmadığınız için pişman olursunuz neydi acaba diye düşünür durursunuz. Bu bölüm biraz soru cevap gibi olacak diye düşünüyorum. Aslında bunlar kendime sorduğum sorular, benim sorularım eğer siz de düşüncelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
Müzik size ne ifade ediyor?(müzik dinlemek vazgeçilmezim olduğu için bu soru ilk olmalı diye düşündüm)
Müzik benim hayatımın vazgeçilmez bir parçası. Müzik dinlemek beni her zaman rahatlatır. Kulaklıklar beni koruyan en güçlü duvarlardır bazen. Sesim güzel olmasa da şarkı söylemek, sözlerini bilmesem de uydurmak çok rahatlatıcı bir yöntem. Kendimi tükenmiş hissettiğimde yere uzanıp kulaklığı takmak benim için en güzel şey…
Şiirle aranız nasıl?
Aslına bakarsanız bir şiir kitabını elime alıp okumam ama orda burada internette okuduğum dizeler her zaman hoşuma gider. Okumayı seviyorum kesinlikle şiirsiz olmaz. Favori dizelerim:
Gözlerin gözlerime değince,Felaketim olurdu ağlardım…
Kitap okumak?
Kitap okumak da vazgeçilmez bence şu hayatta göremeyeceğimiz birçok şeyi kitaplar sayesinde yaşarız. Ben kitap okurken kitabın içinde yaşayanlardanım. Karakterleri, olayları hayal ederim. Olanlara şaşırırım çoğu zaman, yeni şeyler yeni yerler öğrenirim, yeni insanlarla tanışırım kitaplar sayesinde başka dünyalar görürüm, başka rüyalar. Kitaplar insanın ufkunu açar diye düşünüyorum. Hayal gücü, yaratıcılık katar insana. Ben kitaplarla gülerim kahkahalar atarım, bazen de gözlerim dolar ağlarım…
Yazmak?
Yazmak insanın kendini ifade edebileceği güzel bir yöntem bence. İnsanlarla çok konuşamayan yada konuşması gerektiğinde heyecan yapan dili tutulanlar için güzel bir iletişim yolu. En başta da söylediğim gibi hatırlamak istediğiniz unutmak istemediğiniz şeyleri yazın.Ama yazdıklarınız daha sonra canınızı acıtacaksa atmasını da öğrenmek gerekli galiba bunu öğrenmeliyiz.Yazmayı bir kaçış olarak da görmemeli cesaretinizi toplayın ve konuşun.Konuşmazsanız bir çok şey yarım kalabilir yada bir çok soru işareti.Her neyse insanlardan kaçmayın.
Sanat ve edebiyatla ilgili sorular oldu sanki biraz sıkılmanızı istemem. Aklınızı kurcalayan şeyleri arkadaşlarınızla paylaşın, paylaşmak rahatlamanızı sağlayacaktır. Güzel arkadaş olun ve güzel arkadaşlar edinin…