Narrator p.o.v.
Dawno temu, ludzie i potwory panowali na ziemi i ucztowali razem. Żyli w pokoju i harmonii. Ludzie zazdrościli potworom ich zdolności i pewnego dnia rozpętali wojnę. Krew lała się jak nigdy wcześniej a wojna trwała parę lat i zakończyła się klęską potworów. Żaden potwór nie miał mieć swego miejsca w świecie u góry, więc ludzie zesłali potwory do podziemi głęboko pod górą Ebott tworząc barierę, którą tylko ludzka dusza mogła przejść.
Pewnego dnia do Podziemia wpadło pierwsze ludzkie dziecko. Zostało przygarnięte przez rodzinę królewską Dreemurr. Lecz po śmierci człowieka, jego brat zabrał ciało i przeszedł przez barierę. Został zabity przez ludzi a jego ojciec się wściekł. Król Asgor Dreemurr wypowiedział ludziom, że jak wpadnie do podziemia ludzkie dziecko, zostanie zabite.
Po paru latach, wpadło do świata potworów sześciu ludzi. Wszystkie zostały zamordowane a ich dusze schowane do specjalnych pojemników. Król podziemia musiał zebrać siedem dusz i je wchłonąć aby zniszczyć barierę. Ostatnie dziecko z duszą DETERMINACJI wpadło do podziemia. Zaprzyjaźniła się z wszystkimi potworami i pomógła im wydostać się na światło dzienne.
Od tamtej pory potwory żyły znów z ludźmi na powierzchni lecz nie było do końca fair. Ludzie żyli zamożnie a potwory były podzielone na dwie klasy.
Richer-mieli dostęp do szkolnictwa, nauki i pieniędzy. Żyli w dostatku i cieszyli się poważaniem u ludzi.
Poorer-nie mieli nic. Kradli, mordowali i byli odrzuceni przez społeczeństwo.
Potwory straciły swoje moce a jeśli jakiś się trafił z swymi magicznymi zdolnościami, był przechwytywany przez SCP. Organizację odpowiedzialną za zabezpieczanie istot, miejsc i obiektów anomalnych oraz za zatajanie istnienia takowych.
Czy świat zostanie taki na zawsze?
CZYTASZ
Utopia //Errink
RandomŚwiat żądzący przez ludzi i potwory. Potwory miały dwie klasy. Error i Ink po dwóch innych stronach. Ścigające ich SCP, głód, brak kosztów i niezgoda. Czy oni mogą PRZYNAJMNIEJ dojść do porozumienia? Error-morderca, złodziej, haker, bezdomny i bied...