8~ Kafayı Çok Pis Takmak

3K 326 412
                                    

- Jungkook -

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

- Jungkook -

Kafayı çok pis takmıştım. Neye güvenerek yalan yanlış bir dedikodu yayabilirdi ki? Kendini ne sanıyordu?

Bana teşekkür bile etmeliydi! Eğer o sayfayı koparmasaydım Jimin görüp dalga geçecekti. Hah! belki üzülür ve kollarını birkaç çizik daha eklerdi. Aklını kullanamayan biri olmasını da hesaba katarsam, yapması hiç de kaçınılmaz değildi.

Onun gibi bir zavallı korkak, çözümü ancak bedenine zarar vermekte falan bulurdu zaten.

İki gün geçmişti. Onu uyarmıştım, kişisel hesabını bulup o postu kaldırması için onu defalarca uyarmıştım fakat yapmamıştı. Pazartesiye kadar bu olayı uzatırsa, pişman edeceğimi söylemiştim lakin okulda o kadar rahat ve mesajlarımı görmemiş gibi davranmıştı ki...

Tabi rahatlığının nedeni belliydi. Jisoo, şüpheli bir hareketimi yakalamak için beni sürekli gözetliyor olmalıydı fakat bakalım çıkış zili çaldığı o kadar rahat olabilecek mi? Ya da her şeye burnunu sokan Jisoo, Taehyung'dan müsaade bulup beni denetlemeye devam edebilecek miydi? Hiç sanmıyorum.

İki gündür etrafta sinir küpü gibi dolaşıyordum ve hiçbir şeyin yardımı dokunmuyordu. Sabah geldiğimde, sıramın üzerine bir sürü rencide mesajları bulmuştum, olayları ellerinden geldiğince çarpıtıp, beni linç ediyorlardı, amaçları bunun öğretmenlerin bir şekilde kulağına sokmak ve beni sınıftan attırmaktı.

Eunwoo, Jaehyun ve bu bloktaki birkaç arkadaşı, geçen senenin ortalarında, büyük bir kavga yaşamışlardı. Sonrasında olay büyümüş ve tam anlamıyla son sınıflar okul bloklarıyla birlikte ikiye bölünmüştü.

Ben bu sınıfta olmama rağmen bir şekilde tartışmaya karışmıştım, doğal olarak kendi arkadaşlarımı savunuyordum ve tüm sınıfla olan meselem, o zamanlarda başlamıştı ama genelde sadece ders işlemek için sınıfa gelir, geriye kalan zaman diliminde yine Namjoon'ların yanında olurdum. Kimse de burada pek fazla konuşmazdı.

Neyse ki düşündüğüm kadar üstüme gelinmemişti. Sınıfa değişim öğrencisi İtalyan, Carla adında bir kız gelmiş ve tüm ilgiyi toplamıştı, sayesinde üzerimdeki dikkat dağılmıştı.

Şimdi ise laboratuvarda öğretmenin gelmesini bekliyorduk ve sınıfa daha henüz yeni giren Carla kendine oturacak yer aradığı belliydi. Şansa bak ki yanım boştu! Gözleri sınıfı tarayıp beni bulduğunda yarım bir gülümseme ile yanıma atmıştı kendini.

"Selam."

Cevap vermedim. "Bu gün senle de konuşmak istediğim fakat zaman bulamadım ben Carla." sıcakkanlılığı göz yaşartsa da uzattı elini tutup gülümsedim. "Jungkook."

Elimi çekip önüme döndüğüm sırada bana biraz daha yanaşmıştı.

"Şuradaki kızı tanıyor musun? Bugün konuşmaya çalış ama fırsat bulamadım." burnu ile gösterdiği yöne baktığımda sinirimin kaynağı ile karşılaşmıştım.

Aşk Asi Bir Kuştur | LiskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin