Maira: Ben uzun süredir yaşamadığım o duyguyu tekrar yaşadım ve geriye dönüp baktığımda biz, birçok kişi ile belki ailemize bile açmadığımız şeyleri açmışız. Hepimiz hemen hemen kötü şeyler yaşamışız ve bunları birbirimizle paylaşmışız.
Ben bu hikayeye başlarken ne düşündüğümü hatırlamıyorum fakat şu an düşündüğüm tek şey 'Biz ne yarattık böyle?' birçok insanın zorbalık anılarını okuduk ve bunlar hafif şeyler değildi.
Tek diyebileceğim şey bu hikaye, içinizi dökebileceğiniz bir fırsat ya da size iyi gelen bir ilaç olduysa bu bizim için çok değerli.
Hepinizi tüm kalbimle kucaklıyorum, gerçekten hepiniz çok güçlüsünüz, ve asla kaldıramayacağız yükleriniz yok.
Hikayeyi ne zaman okudunuz bilmem fakat burası her zaman içinizi açabileceğiniz, bir şeyler paylaşabileceğiniz bir yer olarak kalacak. Burada herkesi görüyoruz, bizimle konuşabilirsiniz.
~💙~
Mari: Açıkcası buralara uğramayalı çok uzun zaman olmuştu. Bu hikayeyi ilk düşündüğümüz zamanları hatırlıyorum, 2020'nin yazıydı ve JOY bittikten 6 ay sonra yayımlamıştık. Şimdiye kadar yazarlık yaptığım en değerli hikaye buydu, aynı zamanda sizlerle en çok birleştiğimiz yerdi.
Önce çok kısa olarak kurguladık, sonra devamı geldi, belki ilk zamanlarda tahmin ettiğimiz kadar fazla bölüme sahip olmadı ama tahmin edemeyeceğimiz kadar çok şey yazdık. Ve hiçbir zaman da o satırları dizerken sıkılmadık.
Ve siz değerli dostlarım, oldukça uzun bir ara verdik, bunun için üzgünüz. Şimdi elimizde tamamlanmış olan harika bir hikaye olduğunu düşünüyorum. Umarım siz de benimle aynı fikirdesinizdir. Gerçekten buraların yeri bende çok ayrıydı.
Her zaman söylediğimiz gibi hepimiz aynıyız, hiçbirimizin bir başkasından eksik ya da fazla bir yönü yoktur. Ve bu kadar bölümden sonra bunları da iyice kavradığımızı düşünüyorum.
Sağlıcakla kalın, belki başka bir hikayede belki yorumlarda, belki de gerçek bir hikaye içerisindeyken umarım tekrar karşılaşırız. Destek veren herkese çok teşekkür ederiz...
Hoşçakalın💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Asi Bir Kuştur | Liskook
أدب الهواةLisa okulda zorbalığa uğruyordu ve onu gören kimse yoktu. Lalisa Manoban & Jeon Jungkook Çalma Listesi : Aşk Asi Bir Kuştur #1 Liskook 30.06.21 #1 Lalisa 06.07.23 #1 Blackpink 04.08.21 #1 Bangtanpink 30.06.21 #2 Bts 04.08.21 #2 Hayrankurgu...