~O haksızdı sonra o öldü haklılığım omuzlarıma yük oldu.~
- Lalisa -
Okulun son günlerinde, öğrencilerin okula gitmemeye başladığı ve devamsızlık haklarını harcadıkları günleri bende aynı şekilde kullanıyordum. Hafta sonunun da girdiği beş günlük tatilimde kafamı dinleyecek ve kendime vakit ayıracak süre bulmuştum.
Bu süreçte Jennie, Jisoo, Rose ve Wheein ile de vakit geçirmiştik. Hatta bir gecesi bende kalmışlardı. Hayatıma hakim olan monotonluk yavaş yavaş çekilmişti. Sorunlarım lisenin bitmesiyle bitmeye başlamış gibiydi ve aslında bunlara Jungkook'un da katkısı vardı.
Onunla olan ilişkim sürekli yarını düşünmeme sebep oluyordu. Sürekli yeni şeyler karşıma çıkarıyordu. Onun yüzünden bir kedi sahiplenmiştim, onun baskılarıyla ufak ufak kurgular yazıp bunları çizgi romana dökmeye çabalamıştık, Yemek yapmayı denemiştik ve bu konu da yetenekli olduğumu fark etmiştik, film geceleri yapmış ve daha çeşit çeşit aktiviteler sayesinde çeşitli anıları sahiplenmiştik.
Sanki her şey lisenin bitmesiyle bitiyormuş, yeni bir boyuta geçmiş, hatta farklı şeyleri bekliyormuşum gibiydi bu yüzden vazgeçmiştim.
Gidebildiğim kadar gidecektim.
Çünkü görüyordum, okuldakileri, hepsi öfkeliydi. Sorun varsa çözülmesi gerekiyordu fakat kimse sorunu çözmek istemiyordu. Belki zor değildi fakat içleri kötüydü bu yüzden nefretlerini yaymak istediler.
Başaramadılar.
Bu yüzden önüme bakacaktım.
Evin içinde yankılanan zil sesiyle huysuzca mırıldandım. Yataktan çıkmak istemiyordum ve gelen kişinin Jungkook olmadığına emindim. Çünkü dün konuşmuştuk öğleye doğru gelecekti.
Zil tekrar tekrar çalmaya başladığında gelenlerin kızlar olduğunu anlamıştım çünkü bir tek zilime böyle abanan Rose vardı. O da asla tek gelmiyordu.
Üstümdeki yorganı tekmeleyerek yataktan kalktığımda, zilin devamlı çalmasına sinirlenerek birkaç küfür ağzımdan çıkmıştı.
Eh kapıya gelene kadar bu küfürlerim devam etmişti.
"Sokucam ama şu zile iki kere bassanız yeter."
Kapıyı sertçe açtığımda, Rose sanki sinirlenmeme inat eder gibi bir kaç tur daha zile bastıktan sonra içeri adımlarken yanındaki Jennie çatık kaşlarla, "Sen çok küfür eder oldun." uyarıcı bir tonda konuşup içeri adımladı, Jisoo ve Wheein de arkasından girmişti.
Arkalarından kapıyı kapatıp, arkalarında ilerlediğimde yönleri mutfak olmuştu.
"İki gün üst üste sabah kahvaltında el işi yiyorsun değerimizi bil." Jennie ellerindeki poşetleri kahvaltı masasına bırakıp, içindekileri masaya koymaya başladığında Rose da kendi evinde gibi rahat rahat bardak çıkarmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Asi Bir Kuştur | Liskook
FanficLisa okulda zorbalığa uğruyordu ve onu gören kimse yoktu. Lalisa Manoban & Jeon Jungkook Çalma Listesi : Aşk Asi Bir Kuştur #1 Liskook 30.06.21 #1 Lalisa 06.07.23 #1 Blackpink 04.08.21 #1 Bangtanpink 30.06.21 #2 Bts 04.08.21 #2 Hayrankurgu...