- Jungkook -
Soğuk havaya rağmen, Taehyung ve büyük ısrarları yüzünden evime yakın bir parka gelmiştik. Şimdi ise kendi ekseninde dönen bir oyuncağa oturmuş ayaklarımız ile ittirerek hareket ettirmeye çalışıyorduk... Daha çok ben ittiriyordum çünkü gene içiyordu ve dengesi pek yerinde değildi.
"Kimle kavga ettin gene?" Yüzünde kızarıklık vardı. Okul çıkışı biri ile kavga etme ihtimali pek yoktu çünkü Jisoo'nun yanında onu oyalıyordu.
"Kavga etmedim. Jisoo, Lalisa'yı merak edip okula girmek için çok didindi, engelleyince de sinirlenip vurdu. Hanımefendinin de bu gün yüzük takası gelmiş, yüzümü kızarttı işte."
Sinirlenmemek için ne konuyu uzattım ne de okul çıkışını düşündüm. Çünkü nereden baksam bir yer patlak veriyordu ve her sorunun ucu o sarı kafaya uzanıyordu.
"Aslında biliyor musun? Yanlış yapıyoruz."
Kafamı çevirip Taehyung'a baktım. Bir yere odaklanmış konuşuyordu, muhtemelen başı dönmeye başlamıştı. "O kız hakkında en küçük şeye karışmasak ve yaptığı saçmalıklara göz yumup, görmezden gelsek, bir süre sonra linç atmayı keserler."
Göz devirip tekrar önüme döndüm. Bu konuyu sarhoş birinin tavsiyeleri ile dinlemeyecektim. Tabii, Taehyung ayık olsa da yararlı tavsiyeler vermezdi...
"Sen Lisa'yı kucağında zıplattığını falan hayal etsene."
Yüz buruşturduğuna dair bir homurdanma duydum. "Yok yok sonra rüyalarıma Jisoo olarak giriyor, geçenin üçünde uyanıp ağrılar çekiyorum."
"Leş herifin tekisin."
Ben de onun gibi yüz buruşturduğumda. Sözlerim çok komikmiş gibi kahkaha attı. "Hey! Ama sen Lalisa'yı göğüs uçlarında piercingler olan dövmeli bir hatun olarak hayal edebilirsin. Kucağında tavşan gibi zıplayabilir ya da havucunu büyük dudakları arasına aldığının düşünü kurabilirsin. Bence hiç fena olmaz."
Saniyeler içinde gözümün önüne gelen görüntüler ve Taehyung'un terimleri yüzünden ağzıma gelen midem ile hızla ayaklanıp parkın dışına koşmaya başladım ve arkamda kalan Taehyung'a yolun yarısında dönüp el hareketi çekerek koşarak eve gitmek için yola koyuldum.
Acilen Taehyung ile arkadaşlığıma sınır çekmeliydim yoksa bu düşünceleri başıma iş açacaktı.
_____
"Ya biri görürse?" diye stresli hâlimle mırıldandım. Ne ara buraya gelmiştik hala anlamış değildim.
"Merak etme, kimse gelmeyecek."
Sağ yanağımdaki elini, sıkılaştırarak, yüzümü onunkine çevirdi ve huysuzca kaşlarını çattı.
"Bana odaklan Jeon."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Asi Bir Kuştur | Liskook
FanficLisa okulda zorbalığa uğruyordu ve onu gören kimse yoktu. Lalisa Manoban & Jeon Jungkook Çalma Listesi : Aşk Asi Bir Kuştur #1 Liskook 30.06.21 #1 Lalisa 06.07.23 #1 Blackpink 04.08.21 #1 Bangtanpink 30.06.21 #2 Bts 04.08.21 #2 Hayrankurgu...